Wat doe ik fout?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door schmidt, 25 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corine1982

Corine1982 Actief lid

8 jan 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nee liekje ik zeg niet dat ze door moeten slapen maar dat ze zonder nachtvoeding door zouden moeten kunnen slapen. De jongste van mij deed dit ook niet dus geen aanval verder!

2. schmidt

schmidt Fanatiek lid

19 sep 2012
    2.165
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zit nu in Luxburg en is de eerste x dat ik even hoer kijk. Morgen weer naar huis. Het is hier heerlijk op de bagger nachten na. Wordt steeds erger, maar doordat de caravan vrij rumoerig is kan ik hem niet lang laten huilen. Vannacht was helemaal drama. Wat dat betreft ben ik blij om morgen weer naar huis te gaan.

Wat de reden nu is weet ik niet. Denk zelf niet aan zijn oren. 9 van de 10 x dat ik naar hem ga wanneer hij huilt ligt hij op zijn rug. Hij heeft vorige week weer tand nr 4 erbij gekregen en lijkt erop dat er weer 4 zitten te wringen. Daarnaast eet hij hier wit brood ipv bruin brood...ik weet het niet. Ik weet alleen dat ik een heel groot probleem ga hebben met het op tijd afbouwen van de bv.

3. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.809
    5.944
    113
    Vrouw
    Off-topic :Toch wederom dezelfde vraag.
    Waarom móet een baby door kunnen slapen zonder nachtvoeding?
    Volgens wie, en wie bepaald deze maatstaf?

4. Corine1982

Corine1982 Actief lid

8 jan 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    @zoe123 nogmaals de mensen op het cb vertelde mij dat een kind van deze leeftijd officieel gezien geen nachtvoedingen meer nodig heeft want die moeten zonder nachtvoedingen door kunnen slapen. En nogmaals mij. Kind deed dit ook niet dus geen aanval!
    Merkte wel dat mijn dochter echt deze voeding niet meer nodig had omdat ze veel liet staan, maar was gewoon zuigbehoefte en even de geborgenheid om tegen je aan te kruipen. Pffff wat een ophef zeg!

Deel Deze Pagina