Ons meisje is volgende week 9 maanden oud.. We zijn nu op vakantie maar de weken hiervoor merkte ik ook al dat alles op zijn plek is gevallen en ik extreem gelukkig ben. Ik trek me niets meer aan van andermans goedbedoelde adviezen, we kennen ons meisje nu goed, kan met gerust hart haar achterlaten bij opa's en oma's. We hebben lol, knuffelen en kan haar goed troosten bij verdriet. Het klopt dus wel wat ze zeggen dat je na 9 maanden zwanger, ook 9 maanden te tijd moet nemen om te ontzwangeren en te wennen. Dit moest ik gewoon even kwijt...
Leuk dat alles zo goed gaat! Is ook weer eens leuk zo'n topic deel je geluk ! April bevallen van onze eerst meid! Wat een trots kan je voelen en zoveel houden van! Ze begint nu echt mensen te herkennen en dan komt er een grote lach, als we haar uit bedje halen ook een mega lach! 1 maand terug kwam ze er achter dat ze voetjes had haha sindsdien zijn haar voetjes haar speelterrein.. Ze is nu 4,5 maand de tijd vliegt voorbij elke dag als we haar ophalen bij oppas of creche is er wel wat veranderd.. In de positieve zin! Ook was ik erg onzeker over t mama zijn maar echt t is t beste wat mij is overkomen !
ah wat super! Hier haalt ze af en toe echt het bloed onder mn nagels vandaan maar als ze dan weer aankomt met iets super liefs of slims (want ik vind dr natuurlijk super slim haha) smelt ik.. Voor het slapen kijk ik vaak nog een fotootje of videotje van dr ^^
Wat fijn, die positieve verhalen! Hier ook een heerlijk ventje die, sinds hij aan z'n oren geholpen is, enorme sprongen maakt qua taal en spraak. Super trots als hij weer probeert iets na te zeggen of weer iets nieuws begrijpt
Leuk topic! Onze zoon is een handenbindertje, hallóó peuterpuberteit!! Maar hij is ook zo'n leuk grappig en lief ventje, kan vanuit het niets z'n armen om mij heen slaan om een dikke knuffel te geven....<SMELT> En onze dochter. We hebben een moeizame start gehad. Weinig slapen en alleen bij mij willen liggen, heel veel huilen. Blijkt reflux. Na medicatie even een piek ik krampjes maar na gebruik sab simplex ook hierin rust. Nu slaapt ze alleen nog maar in haar wieg. Wordt wakker voor een voeding, lekker knuffelen met mama, even alleen spelen in de box, inbakeren, naar bed en na even wat gepruttel slaapt ze door tot de volgende voeding. Oh en ze slaapt al 4 weken de nacht door!! De afgelopen week gemiddeld tot 7 uur. Ze doet nu alles 'volgens het boekje'! Nu maar afwachten hoe lang dit duurt, want het blijft tenslotte een baby. Dus ja, ook hier ontzettend gelukkig met mijn twee kinderen. Ons gezinnetje is compleet en geniet daar enorm van!