nu ovulatie denk ik..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by bunchy, Nov 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    He, he, eindelijk dan na ruim 5 wk een knalpositieve ovulatietest. Gisteren was deze nog vrij wit en vandaag een knaltest en het lijkt alsof ik 'm nu bijna voel springen. Het is vandaag zaterdag. Dinsdag en donderdag hebben we seks gehad, vanavond weer (is de planning).. Als hij vandaag springt, baal ik dat we gisteren geen seks hebben gehad.. ik hoop dat hij anders vannacht of morgen springt dan kunnen we morgen nog een keertje...
    nu maar wachten en duimen en hopen!

2. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Als je vanavond sex hebt ben je toch prima op tijd? Ook al is je ei meteen na de test gesprongen (Wat me niet logisch lijkt) dan leeft het eitje ook nog 12 uur. Ben je ruim op tijd dus!

3. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    maar had liever meer zaadcellen richting ei gestuurd, haha!
    om zo meer kans te hebben..
    ik zie dat het bij jou niet op de natuurlijk manier kan omdat je een relatie hebt met een vrouw. Even nieuwsgierig: Hoevaak en wanneer krijg jij dan het zaad ingespoten?

4. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Haha je hebt maar 1 zaadje nodig hoor ;)

Ik krijg twee keer per maand ingespoten hahaha en wanneer hangt af van de ovutesten en mijn temp. We starten met insemineren de dag na de posi ovutest en herhalen dat na 2 dagen als voor die tijd mijn temp niet omhoog is. Soms beginnen we voor de positieve test omdat dat agenda technisch beter uit komt en dan doen we ook wel eens 3 keer per maand.

5. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    maar is het wijs om vanavond ook nog een keer te seksen?

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik zou het wel doen. Gewoon voor de zekerheid.

7. bunchy

bunchy VIP lid

Aug 21, 2009
    6,678
    515
    113
    ja zeker want vandaag is hij weer knalpositief!!

Share This Page