waarom moet dat nou weer zonodig op lengte?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mijn3ekindje, 10 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mijn3ekindje

mijn3ekindje Actief lid

24 feb 2011
    303
    0
    0
    Mijn ouders zijn 18 juni 35 jaar getrouwd. En daarvoor willen ze ons graag meenemen naar plopsaland coevorden. Nu is mijn zoon nog maar 12 maand oud maar is al 92 cm lang. Hij moet dus betalen want dat moet vanaf 85 cm terwijl hij dus nog helemaal niks kan doen daar. Dit vind ik zo stom. Heb er achter aan gebeld en ze zeggen sorry mevrouw betalen gaat echt vanaf lengte en niet vanaf leeftijd, vind zo jammer als mijn ouders voor niks extra moeten betalen

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ze moeten ergens grenzen trekken natuurlijk!

Jouw zoontje is toevallig lang en dan ben je de klos ;)

3. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Kan me niet voorstellen dat het je ouders uitmaakt op hun feestdag of ze die 8,50 extra moeten betalen. Daarbij kan je zoontje door zijn lengte ook al in bepaalde attracties.

4. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    wou ik ook net zeggen, sommige kinderen zijn dan mss wel ouder maar kunnen nog nergens op omdat ze te klein zijn. Het is een beetje dubbel maar volgens mij kan je niets anders dan je neer te leggen bij hun regels. En als je je ouders er niet mee wil belasten betaal je het toch gewoon zelf?

5. friezinne82

friezinne82 Bekend lid

6 mrt 2009
    719
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Dat is wel vervelend! Als je hem nou in de buggy laat met desnoods de winterzak er omheen. Als ie nou slaapt als je binnenkomt dan is het probleem opgelost... Hoe willen ze het trouwens meten?

6. boefjesmama

boefjesmama Niet meer actief

Er zijn vast wel wat dingen waar hij in kan met een volwassenen.
    Anders idd in de buggy laten zitten en niks zeggen over zijn lengte.
    Als ze er niet naar vragen.

7. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

ik ken het probleem,ik moest ook toendertijd voor mijn zoon van 6 maanden betalen omdat hij op die 6 maanden al 86 cm was en 12 kilo. Toen ik zei van kom op het is verdorie een baby van 6 maanden geloofden ze het pas omdat we het paspoort tevoorschijn haalden,heb toch voor een baby van 6 maanden moeten betalen,slaat echt nergens op,waar kon hij dan in met zijn 6 maanden? Ze moeten het gewoon op leeftijd doen. Heb 3 lange kids dus van mij mogen die regels veranderen.

8. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Wat een rare regeling. Betalen op lengte? Nog nooit van gehoord.
    Normaal is toch betalen naar leeftijd? Vreemd park.

9. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Kan me niet voorstellen dat ze op het oog zien dat hij net 7 cm "te lang" is!!!?? Zeker niet als hij op de arm of in de buggy binnenkomt. Ik zou de gok nemen, ze gaan hem vast niet nameten!
    En als het daar wel op gaat uitdraaien dan betaal je die entreekosten toch gewoon zelf? Vind die prijs ook erg meevallen voor een attractiepark! Tis wat anders als bij de efteling!

10. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    kind in de wagen slapen gaat niet werken 99%kans dat ze je laten betalen en mocht hij later wakker zijn en toch kleiner zijn krijg je je geld terug.

ze gaan niet heel de dag achter jou aanlopen omdat jou kind wel groot genoeg is voor sommige attracties maar niet betaald heeft omdat hij er niet in zou gaan

attracties zijn lengte gebonden voor de veiligheid door de TUV.
    lengte zie je en leeftijd niet.

hoe lullig het ook is zo werken ze in NL ook.

Wel is er een kleine kans dat als je met een grote groep gaat dat ze een keer een uitzondering maken maar dit is zelden zo

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik snap het wel dat het op lengte is: bij de ingang van een attractie wordt ook op basis van lengte gekeken of een kind erin mag of niet. Dan kijken ze niet naar leeftijd, dus vind ik het wel logisch om dat bij de ingang hetzelfde te doen.

Wel rot dat je zoon op jonge leeftijd al net 'te lang' is (in deze situatie dan hè?) Maar ja; als het op leeftijd zou zijn zou je misschien balen omdat het net een week na zijn verjaardag is ofzo. Zo houd je altijd wel iets.

12. Laurie

Laurie Fanatiek lid

29 feb 2008
    2.188
    1
    0
    Personeelsfunctionaris
    Ik vind het juist een eerlijk systeem. De toegang op alle attracties gaat namelijk ook op lengte. Dus zo laten ze je betalen voor de attracties waar je gebruik van zou mogen maken.

Deel Deze Pagina