Maakt niet uit wat voor taal jij bent goed zwanger❤️❤️❤️❤️Geniet ervan meis. Laat je weten hoe je echo is gegaan?
Denk het niet nee.. Maar het voelt wel een beetje zo Zit tussen de oren denk ik Dankjewel! Vandaag laatste dag
Op hoofdpijn, veel plassen en af en toe een weeïg gevoel in mijn maag na voel ik me verder prima! Borsten beginnen nu gevoelig te worden en ik ben wat sneller moe, maar daar draagt de warmte ook wel een steentje aan bij We liggen nu lekker aan het zwembad. Dus we pakken onze laatste dag nog ff goed mee
Die kwaaltjes zorgen er in ieder geval voor dat je je ook al een beetje zwanger kan voelen. Al is dat misselijke niet fijn.
Nou dames, omdat ik niet nog een week kon wachten mocht ik vandaag in het radboud langs komen voor een echo! Wat was er te zien: Hartaktie, vruchtzakje en onze inimini frummie ❤
Ze meette 6,4 wkn zwanger, maar ze zei op dit termijn is het lastig om precies op de mm af te kunnen meten. De precieze uitgerekende datum zal ik waarschijnlijk over 2,5 week krijgen bij de vkpraktijk tijdens de intake. Ze rekenen nog steeds vanaf twee weken voor de punctie, dus voor nu ben ik 25 feb 2019 uitgerekend