Hier allemaal goed opgedroogd, en alle testen onder elkaar. De predictor en bovenste test van kv2v5 tegelijk gedaan vanochtend vroeg
Kruidvat is gewoon bagger qua kwaliteit de laatste tijd. Predictor is goed positief, whaaa! Whoop whoop dit is goed nieuws!
Vakantiestress (vertrekken aankomende nacht) en zo'n prachtige test van predictor, zijn voor mij te veel prikkels Geloof me.. Rond dat tijdstip had ik liever ook graag op 1 oor gelegen
kv is echt waardeloos geworden nu zeg en predictor ziet er super uit.. Over 8 maanden een mooie kleine in je armen
Jaaaa!! Zwanger!! Gefeliciteerd hoor. Voor een volgende nacht: volle blazen gewoon legen s nachts. Dan kunnen je nieren daarna nieuwe urine maken terwijl het alweer wat langer geleden is dat je dronk. En s morgens heb je dan lekker geconcentreerde urine.
Ja, dat is de beste. 2e urine zonder tussendoor te drinken. Ik plaste 's ochtends rond 7 uur. Dronk bij ontbijt dan minimaal, half glaasje water en dan om 10 uur weer plassen en testen. Dan is je urine bijna oranje.
Ik vind je kv-test ook bijzonder licht. Zeker omdat het je 4e test is en je op de 1e al een streepje zag. Je predictor is een op zichzelf staande, die prima past bij zo'n streepje op je kv. Kv-testen zijn niet enorm ruk (ze zijn slechter geworden dat wel) maar de predictors zijn gewoon enorm goed. Gezien je 4 slecht opgelopen kv-testen ben ik nog enigzins sceptisch. Hoeveel dpo zit je nu?
Geen idee hoeveel dpo. Ik weet niet vanaf wanneer je rekent. Heb 4 juni de punctie gehad en 7 juni de tp. Mijn officiële testdatum is 22 juni.
En 4 juni is er ook de bevruchting geweest? Dus 7 juni had je een 3 dagen oude embryo die teruggeplaatst is?
Mijn eerste test (onderste) is blanco.. Die is van woensdag. Ik wilde weten of ovitrelle al uit mijn bloed was. De tweede van onder is niet streepjeswaardig. De bovenste twee kv testen, zijn weliswaar streepjeswaardig. Predictor is een ander verhaal. Ik zie dus niet op alle 4 een streepje. Had ze gewoon allemaal op de foto gezet. Staat gewoon leuk, zo'n rijtje testjes