Er is wel oploop te zien, maar zo mooi als bij de predictor is het niet. Eens, het zijn stomme testen!
Lief dat je het vraagt. Wilde net mijn testen uploaden. Vandaag is juist de wondfo test veel duidelijker! Predictor is trouwens nu express. De laatste paar testen ervoor waren early. Die kan misschien niet meer donkerder? Onderste is 16 dpo
Wauw hele mooie testen! Wondfo is heel mooi opgelopen en predictor is volgens mij al super knal! Heel fijn!
Heel erg mooi hoor! Dit is dan natuurlijk de kers op de top! Ga je nog verder testen of houd je het nu voor gezien? Kan me voorstellen dat je die 3+ ook nog wel wil zien
Ik heb nog testen over, denk dat ik nog een dag of 2-3 test. Lijkt me wel leuk om de predictor controle streep lichter te krijgen dan de test streep.. zag dat bij anderen haha. En heb nog 1 digitale dus die wil ik denk ik rond 5 weken proberen. En dan stop ik helemaal
Hahahaha Ja net als bij @applejo gisteren! Dat zijn zulke prachtige testen, die wil iedereen natuurlijk. Ik hoop dat jij die ook heel snel hebt! Komt met die 3+ helemaal goed. Dat je nu al 2-3 hebt is al heel erg netjes.
Het is even erg zwaar idd, vooral ook omdat we van de gyn nu verplicht pauze moeten houden, dus alles staat nu stil voor mij. Maar ondanks dat ben ik hartstikke blij voor jullie ❤️
Je testen zien er super uit! Pas je wel op voor t hook effect? Ik denk dat ze niet meer kunnen knallen namelijk.