Hallo dames, Vorige week een aantal posi-testen in handen gehad, helaas geen knal testen maar de tweede lijn was duidelijk aanwezig. Omdat ik erg last had van allemaal kwaatjes heb ik meteen mijn ha gebeld. Daar werd gezegd dat ik niet langs hoef te komen omdat een streep een streep is en dat ik een afspraak kan maken bij de vk. Nu zit ik op 5 weken en wou kijken of mijn lijntje nu zou knallen op de test. Dus gisteren en vandaag getest en beide omo-wit... Ik zit er nu even helemaal doorheen. Heb nog steeds de kwaaltjes en mijn buik zet al aardig op. Zijn er hier meiden die ook negatief getest hebben en toch zwanger zijn/waren?
Ik had knaltesten in het begin. Zwangerschap ging prima. Last van heel veel kwaaltjes. met 9.5 week een MA gehad. Maar mijn lichaam hield mij zwanger. Met 10 weken een curettage gehad en daarna pas gingen de zwangerschapsverschijnselen weg. Als ik jouw verhaal zo hoor, vrees ik toch het ergste. Want de streepjes moeten alleen maar dikker worden niet minder... Het is heel naar om mee te maken en ik wens je strekte..Laat je even weten hoe het allemaal verder gaat..
kijk als ik jou was zou ik die testen laten voor het is, ik heb dat voor heen ook gedaan en maakte me alleen maar gek er mee, dat moet je niet doen je loopt helemaal te stressen als je zekerheid wil bel de vk en vraag of ze willen kijken, de eerste weken zijn ook spannend weet het als geen ander omdat ik nu voor de 4e keer zwanger ben. maar doe je zelf een lol en ga niet meer testen
ik kom even terug op mijn reactie, ik heb net eens bij me zelf uitgeprobeerd of mijn test positief zou zijn. mijn test is wel een knal test wellicht, is het toch mis gegaan. maar wil wel zeggen laat dit je niet tegen houden bij mij ging het 3 keer fout en nu voor de vierde keer zwanger. dus kop op ! het komt ook bij jou goed de eerste 2 -3 maanden zijn zo naar, als het goed is ben ik rond 30 nov 11 weken zwanger dat gaat jou de volgende keer ook gewoon lukken !!
Ik heb hier geen ervaring mee, juist met 5 weken een dikke test. Het lijkt me geen goed teken, eerlijk gezegd. Ik zou de HA bellen en vragen om een bloedtest. Dan kan de werkelijke waarde van de HCG (die zou toe moeten nemen) bepaald worden. Daar heb je denk ik op dit moment het meeste aan, niet aan steeds zelf testen. Ik heb zelf met 5 weken een test gedaan met superwaterige urine (had een liter thee op), en dat maakte niet uit voor het resultaat in mijn geval (teststreep donkerder dan controle). Maar vraag me toch af: heb je ochtendurine gebruikt? Of had je erg veel gedronken en heb je later getest? Ik kan me bijna niet voorstellen dat dat nega testen zou geven. Heb je al een ander merk geprobeerd, misschien had je een slechte batch (ook een zeer kleine kans, maar toch)?
Wat ik heb begrepen van de HA is dat je HCG ook erg kan schommelen. Mij werd verteld doe niet steeds een test, je maakt jezelf gek. Succes en duim voor je. Laat je het weten hoe het gaat.