Wat doe ik toch fout ?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Heb ik ook na gevraagd maar alle opleidingen in het ZH hier in de buurt kunnen alleen voor fulltime 40 pw ..

Ik ga nu even informeren hoe het eventueel zit om de opleiding SPW te gaan doen en dan de BBL route ...

2. chantal1984

Dag 2: Voel me nog k*tter dan gisteren .. Zie het echt niet meer zitten ... wat heb ik in mijn leven toch verkeerd gedaan dat ik nu zo gestraft word ? ... Ben ik dan zo'n bitch dat ze daarboven vinden dat ik dit allemaal verdien ? ..

Ik moet weg ik moet echt weg .. Weg van al deze ellende .. Het liefst pak ik nu mijn spullen en vertrek ik ... waarheen ? maakt me niet uit als ik maar weg ben van alles ...

Zoals ik me nu voel zo heb ik me werkelijk nog nooit gevoeld en word er gewoon bang van ...

Kan gewoon weg niet uitleggen hoe ik me voel ... Ik denk ook dat het veel dieper zit dan alleen maar financiele verhaal maar goed ...

Er gaan gedachtes door mijn hoofd die ik niet wil uitspreken en die ik serieus ook niet wil hebben :( ...

Waarom ? ....

Waarom ? ....

Zucht ... Ik denk dat ik een paar dagen offline ga en voorlopig ff niet op zwp kom, niet omdat ik het niet leuk meer vind maar puur omdat ik jullie met mijn gezanik niet lastig wil vallen ...

Nogmaals thanx voor alle knuffels en tips en adviezen ...

Hopelijk tot snel allemaal .... :(

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Sterkte meid.
    Je bent ons echt niet tot last en je mag altijd even komen klagen.

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ach meis... :(
    hou jezelf goed in de gaten hoor! Als dit te lang gaat duren moet je echt even met je HA gaan babbelen!
    Hou je taai en zoek mensen in je omgeving om mee te babbelen over wat er in je koppie omgaat.
    Niet binnen vetten.
    Sterkte!

5. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Ai, zie je topic nu pas en zit ik in dat zwangere man topic ook nog tegen je aan te zeiken. Excuus meid, als dat te vervelend op je over is gekomen, dat was totaal mijn bedoeling niet (het was dan ook echt niet naar bedoelt).

Eèn tip van mij, ZOEK HULP!!!!!!! Vooral nu je het over je duistere gedachten hebt. Je kan dit niet alleen. Je hebt jezelf en je gezin om voor te zorgen, iets wat het ook waard is om voor te knokken. Ga naar je huisarts en lucht daar je hart. Hij/zij kan je verder helpen om je gedachten/leven weer op de rails te krijgen. Niet wachten, DOEN!!! Je hebt een kleine die afhankelijk van je is en op je rekent, draai je daar niet vanaf!!!!

6. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Eens met Wilma en Loetje...

Nogmaals heel veel sterkte!

7. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    Koppie op hoor meid! En blijf alsjeblieft lekker tegen al die meiden hier praten. Je hoeft er niet in je eentje doorheen te modderen.

En inderdaad misschien is de huisarts wel een goed plan.

Een hele dikke pakkerd

8. Anne1985

Anne1985 Fanatiek lid

17 okt 2007
    1.364
    6
    38

Maasstad ziekenhuis, Ikazia ziekenhuis, Sint Fransiscus Gasthuis, Delta Psychiatrisch ziekenhuis (denk niet dat je daar op zit te wachten ;) als ik me goed herinner heb je hier al eens gewerkt. Ijsseland ziekenhuis (is wel een beetje ver denk ik?) En wanneer heb je gesolliciteerd in Dirksland? Vorig jaar (toen ik solliciteerde) is mij verteld dat ik 32 kon werken.

Ik werk nu 32 uur en zit in totaal 4 weken per jaar op school. In die weken ben ik wel 5 dagen van huis, maar ben vaak vroeg (13.00/14.00) weer thuis.

Een oud klasgenootje volgt nu haar opleiding bij Humanitas, ook 32 uur.

Succes meid!!!

9. chantal1984

Meis geen sorry zeggen, ik vat die dingen allemaal niet persoonlijk op ik was ook niet een van de vriendelijkste zeg maar ;)

Ik ga van de week denk ik ff een afspraak maken met de HA misschien om te kijken of ik met iemand kan gaan praten ..

Nu moet ik zeggen dat nu het zonnetje een beetje schijnt en ik ff een beetje heb kunnen uitslapen ( kleine ging logeren bij opa en oma ) dat het al iets beter is .. die gekke gedachtes die ik gisteren had heb ik niet meer zo sterk ze zijn er nog wel maar kan ze nu wat makkelijker weg drukken.

Als ik dit topic terug lees merk ik dat ik echt iets aan mezelf moet gaan doen en ik ga er ook voor ...

@Anne1985: Bij het maasstad ziekenhuis heb ik vroeger gewoont, althans in de wijk bij het Zuiderziekenhuis, en dat is net iets te omslchtig om daar te komen, maar het Ikazia ziekenhuis ( stom dat ik daar nog niet over heb gedacht ) is wel een optie, ik ga meteen kijken :D

Knuffie

10. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

goed idee chantal van de huisarts! hoop echt dat je je snel beter gaat voelen en de dingen op ene rijtje krijgt! en kom gerust lekker mauwen in het verveel topic hoor!

11. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Goed zo meid.
    Niet weg duwen en denken dat t dan klaar is hoor.
    Krijg je het toch ooit weer en harder terug. Wegstoppen is niet het antwoord nu.
    Heb ik op de moeilijke weg geleerd. Neem jij de makkelijke maar en ga naar de dokter. Daar zijn ze voor!
    En verder lekker mee doen hier! Digitale luisterende oortjes genoeg. En digitale schouders kan je er vast wel bij krijgen! ;)

12. chantal1984

Dat is waar .. ;)
    Thanx :)

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113

Hoi Chantal,
    Goed en flink van je dat je hulp gaat zoeken.
    Hopelijk heb je een fijne huisarts waarbij je op je gemak bent en goed kunt praten.

Sterkte meis!!!

14. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Lieve Chantal,

Je zit in een joekel van een negatieve spiraal. Ik herken het hoor, ik heb dit ook heel erg gehad. Goed dat je hulp gaat zoeken want het is belangrijk dat je uit die spiraal komt.

Klinkt stom en misschien heeft iemand dit al tegen je gezegd (niet het hele topic kunnen lezen) maar kan je niet eens lekker naar buiten en wandelen met de kleine? De zon (die nu heerlijk schijnt hier) kan al zoveel aan je stemming doen. Mensen zijn nou eenmaal vrolijker als de zon schijnt. Of gewoon eens een dagje weg met een vriendin ofzo, even uit de sleur.

Ik ben er zelf gelukkig uit geklommen, heb het nu naar mijn zin op het werk (op de werkzaamheden na, de sfeer is wel goed), voel me enorm goed en het afvallen lukt me nu wel!

Sterkte meid en ook vanaf hier een dikke knuffel. Als je vragen hebt mag je me altijd pb-en ;)

15. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Goed dat je de huisarts gaat bellen! Soms zit alles zo tegen, dan kun je wel een beetje hulp gebruiken.

Ik heb niet alle pagina's gelezen, maar solliciteren is een drama, ik weet er alles van. Uiteindelijk heb ik weer een baan gevonden, maar ik werd ook aardig moedeloos van alles op een gegeven moment.
    Sterkte!

16. chantal1984

Hey meiden,

De zon doet idd wonderen, ben daarnet naar de tandarts geweest ( moest ff twee gaatjes laten boren brrr ) en ben toen direct daarna met die kleine in de speeltuin gaan spelen, heb heerlijk in het zonnetje gezeten en genoten van die kleine ...

Heb mezelf even goed gezegd dat ik niet zo stom moet gaan denken over bepaalde dingen ( de duistere gedachtes zeg maar ;) ) ik heb een heerlijk ventje nee wat zeg ik ik heb twee heerlijke mannen om me heen lopen die ik voor geen goud wil missen, de vreugde die ik bij Kyano vanmiddag zag heeft me weer een beetje opgepept ... De zon is inmiddels weg maar voel me wel al wat beter...

wat een beetje zon al niet kan doen ;) ...

Nou ik ga maar ff op de bank hangen met mijn verdoofde bekkie en ga lekker kroelen met mijn kleine uk .. we zijn lekker saampies ..

17. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Fijn dat je je alweer een klein beetje beter voelt. :)

Positief blijven denken hoor!
    En schroom je niet om hulp te vragen als je merkt dat het niet lukt!

Liefs!

18. ceylon

ceylon Actief lid

19 feb 2008
    314
    0
    0
    beverwijk
    @chantal gelukkig ben je er weer!!!!! Lekker he dat zonnetje?! Die heeft iedereen hard nodig. Hetmoet je toch ook wel heel goed doen dat er van die lieve meiden met je meelezen.

Nog maar een dikke knuf voor je!!!!!!!!

19. chantal1984

Ben jullie allemaal zeer dankbaar idd, ben blij dat ik gewoon mijn ei hier kwijt kan en dat ik tips ed krijg ...

om een of andere reden helpt het gewoon om mijn verhaal kwijt te kunnen ...

Nogmaals jullie zijn SUPER meiden :D

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Chantal1984: ik weet wat ik nu ga zeggen gaat je niet helpen of wat dan ook maar ik herken jou verhaal heel erg in ons eigen leven. wij zijn dan maar met zijn 2en maar snap precies wat je bedoeld en je je voelt (ook met schoonzusje en broertje, gewicht enz)

Meid ik wil je een hele dikke knuffel geven en je mee geven dat ook al zit het heel erg tegen er altijd wel ergens een lichtpuntje is!
    misschien een idee om thuis te gaan werken? mag ik vragen wat je voor opleiding/diploma hebt? (als je niet wil vertellen is dta ook goed)

Heel veel sterkte en vooral kracht gewenst

Deel Deze Pagina