Deze posts helpen mij juist wel .. Vind het gewoon super om te lezen dat mensen je helpen op te beuren terwijl ze je eigenlijk niet eens kennen, dat vind ik werkelijk super, dus jij ook enorm bedankt Thuiswerk zou ideaal zijn maar als iemand mij de ideale thuiswerk baan kan aanbieden dan zou ik dat graag willen weten, ik verkoop dan wel parfums vanuit huis maar daar doe ik momenteel vrij weinig mee dus echt veel verdien ik daar niet mee ... Heb mijn SEPR ( toeristische diploma ) en verder niets .. Heb tot nu toe ook alleen maar op reisbureau's gewerkt ... Ben nu ook een beetje aan het zoeken naar opleidingen en werken tegelijk .. Maar daar ben ik nog over aan het informeren ..
ah ik ben ook bezig met een opleiding voor het toerisme gedeelte! Fijn dat het iets helpt! ik zie zo ook meer in dat wij niet de enige zijn in deze K*T situatie!!! heb je iets met make-up? anders zou je eens kunnen kijken voor mylene, oriflame partys dat kun je in je eigen tijd doen en zelf tijd indelen!via de site van hun kun je op zoek naar iemand in de buurt die je kan helpen! zou het anders ook niet weten echt niet sorry!kan je alleen dikke knuffel geven
Hi, Balen zeg het lijkt me frustrerend. TIP: maak een mooie open sollicitatie brief en cv zet die in een envelop en geeft het af waar het je leuk lijkt om te werken tot nu toe gedaan en altijd succes gehad omdat mensen zien dat je echt moeite doet succes hoop dat je gauw een baan vindt
Ja dit weet ik toevallig ik moet de 23e komen bij de gemeente. Hier ben ik ook al lang opzoek naar een baan ik heb er per maand wel is 12 stuks en nog steeds moppes. Mijn itercedente bij het cwi heeft mij dus aangemeld bij de gemeente. Het is een reintregratie en zij kunnen je helpen om werk te vinden maar je moet eerst zelf bij het eerste gesprek aangeven wat jij denkt wat zij voor je kunnen doen.
Op het eerste gesprek bij het CWI bedoel je ? Heb nu niets meer met het CWI te maken, althans dat mokkel heeft letterlijk gezegd '' Wij zijn er alleen maar voor mensen die een uitkering ontvangen om voor hun een baan te zoeken '' .. En ik krijg geen uitkering dus zullen ze wel niets aan me verdienen en moet ik het zelf maar uitzoeken .. reintegratie heb ik geen recht op zei ze..
Wat een rot periode voor je... Ik weet dat wij wel eens een andere mening over iets hadden(lees over die vent/vrouw die een kind kreeg). Alvast mijn excuses als ik je misschien persoonlijk beledigd heb! Ik hoop voor je dat het snel beter voor je gaat en dat je snel mag gaan bereiken wat je wil.. Groetjes, Pluisje.
hee chantal, Ik bedacht me opeens dat gewicht en zwanger worden ook in relatie tot elkaar staat. Ik ken een verhaal van iemand die de mmm in ging, af moest vallen van de gyn (je bmi moet 32 zijn voor een behandeling) en daarna spontaat zwanger werd! Ik wil je niet de grnd in praten hoor, misschien helpt dit je toch over het randje om de knop om te zetten! Ik werd makkelijk zwanger, maar was de laatste keer ook 20 kg afgevallen. Verder ook een knuff van mij, het is niet makkelijk voor je...
Meis voel je niet schuldig, heb ik tegen die andere ook al gezegd, ik was ook niet echt vriendelijk in dat topic, en bedoelde het ook zeker niet persoonlijk naar jou/jullie dus hierbij ook mijn excuus ... @guppie: Denk ook dat dat een mede oorzaak is dat het niet wilt lukken om zwanger te worden, toen ik zwanger was van kyano woog ik een stuk minder dan nu en toen was ik ook onverwachts heel snel zwanger ... Maar ik heb gewoon het fut niet om af te vallen, weet niet wat het is, ik wel echt wel en heb er alles voor over maar het lukt me gewoon niet, ben gewoon te zwak, sommige mensen zeggen wel eens '' als je echt wilt af vallen dan lukt het wel'' nou dat geld hier niet want ik wil 200% zeker afvallen maar het lukt gewoon niet .. Ik ben ook een echte Emo eter dus dat komt goed uit momenteel ... NOT ! Ach ja, ik ga vanmiddag ff met die kleine zwemmen en dan ben ik er weer ff 2 uurtjes uit, ff weg van de ellende uit mijn kop ...
So, herkenbaar verhaal. Dat kan ik geschreven hebben. Ik zou ook graag een stuk dunner willen zijn maar ik ben ook een emo-eter en ben ook te zwak om af te vallen. En ook bij ons lukt het zwanger worden niet, misschien ook mede dankzij mijn dik zijn. Denk dat ik ongeveer hetzelfde postuur als jij heb. Maar ik vind het wel heel knap van je dat je 'durft' te zwemmen. Ik heb voor het laatst gezwommen met onze huwelijksreis bijna anderhalf jaar geleden, en toen voelde ik me mega-onzeker in badpak terwijl ik toen misschien ook wel 15 kilo minder woog. Ik durf echt niet hoor, met die dikke benen van me. Ben veel te bang dat ik bekeken word en dan word ik nog onzekerder. Maar petje af dat jij dat gewoon doet.
Ik ben ook een emo vreetzak hoor. Wat mij heel erg heeft geholpen is eerlijk tegen mezelf zijn (en dan echt eerlijk he!), eerlijk naar de buitenwereld en gewoon stoppen met eten. Ik heb wel eens iets gelezen van je over een maagband, nou lijkt het mij behoorlijk tegennatuurlijk om zwanger te zijn met een maagband hoor! als ik jou was zou ik hulp zoeken, al is het maar gewoon om eruit te komen. als je niet zo negatief over jezelf denkt is het allemaal veel beter te behappen!
Het stomme is is dat ik er dan schijt aan heb, bedoel ik ga gewoon lekker zwemmen of lekker naar het strand want mensen hebben me maar te nemen zoals ik ben en vinden ze dat niet leuk dan kijken ze maar de andere kant op ... Maar diep van binnen schaam me ik me wel, ik weet dat de mensen naar me kijken en geef ze ook geen ongelijk maar laat dit niet merken ... Als ik daar op moet gaan letten dan kan ik net zo goed altijd thuis blijven ... Ik kan ook altijd zo jaloers worden op die meiden die zo'n mooi lichaam hebben ( niet jaloers in slechte zin hoor ) dan denk ik dat wil ik ook, maar omdat ik dan emo word pak ik weer een zak chips, als ik dan klaar ben denk ik '' Wat heb ik gedaan '' @Guppie: Die maagband daar zit ik nog steeds over te denken maar ja ik wil zo graag zwanger worden en vraag me af of het dan wel gezond is om een maagband te nemen omdat je dan natuurlijk zo weinig eet en in mijn ogen krijgt die kleine dan ook weinig binnen dus het maagbandje heb ik even weg geschoven, zal het uiteindelijk toch zelf moeten doen ...
Ik vraag me af of je je hierin al eens hebt verdiept als ik dit lees en alles eens hebt laten uitleggen door een arts? Voor- en nadelen, complicaties, lange-termijn-ervaringen?? Als ik het zo lees twijfel ik daar namelijk over. Het is een heel ingrijpend iets en echt niet zonder gevaren. Zwanger worden en een maagband is geen combinatie, sorry. Je mist zoveel voedingsstoffen die je kind nodig heeft om te kunnen groeien, dat is echt heel onverstandig.
Nou dit vind ik wel iets heel ergs achterlijk zeg! Ik heb me toen in laten schrijven als werkzoekende en ook niet voor een uitkering daar heb ik gene recht op en dat wil ik ook niet. Tijdens mijn eerste gesprek heeft ze mij toch echt door verwezen en ben erna niet meer na het cwi gegaan. Als ik jou was zou ik toch eens na bellen hoor want ook jij hebt toch echt wel recht op re intregratie hoor. Ik ben al 3 jr werkeloos en sinds augustus pas opzoek naar ene baantje.
die maagband moet je niet doen joh! Ook al zou er een arts zijn die zegt dat het kan (want dat zeggen ze) dan nog zou ik me er nooit lekker bij voelen...
ik ben aan het wachten op mijn maagband en krijg hem ergens in mei/juni! het is idd een hele ingreep maar ze kunnen de band gewoon leeg laten als je zwanger bent zodat alle voedingstoffen opgenomen worden die het kind nodig heeft. als je dan bv geeft laten ze hem leeg en kunnen ze hem na de zwangerschap weer vullen duas dat is geen probleem. de maagband zorgt ervoor dat je minder eet, langzamer en sneller vol bent. betekent dat je veel dingen niet meer kunt/mag eten/drinken. zoals prik kan wel 1 glas maar geen liters, chocolade en drop smelten er door heen (dus zijn extra calorieen) brood kan evt opstoten enz Ik weet de gevolgen maar wil hier echt voor gaan omdat ik al vanaf mijn 15e te zwaar ben en alle geprobeerd heb met huisarts, ouders, vriend, fysio, dieetiste enz Daarbij zijn de regekls om in aanmerking te komen erg zwaar/moeilijk
Hoi, Over het solliciteren heb ik geen tips voor je, maar wel voor het afvallen! Er is een redelijke kans dat het niet zwanger worden in verband staat met je gewicht. Ik heb zelf PCOS (lichte vorm) en afvallen is daarbij zeer effectief. Ik vind het ook erg moeilijk om af te vallen, ben ook echt een emo-eter. Daarbij komt dat veel afvalmethoden vrij prijzig zijn. Maar misschien is het Dr. Frank dieet wat voor je? Dat is een koolhydraatarm dieet. Je kunt je op de website opgeven en dan krijg je gratis elke dag een mailtje met daarin je menu voor die dag. Zijn echt lekkere dingen die je mag eten en de resultaten zijn ook goed. Plus het feit dat koolhydraatarme diëten een hele gunstige invloed hebben op je hormonenbalans. Ik zou zeggen: probeer het! En heel erg veel succes met solliciteren!
Ik heb me hier de afgelopen 1.5 jaar in verdiept, zowel via internet ( lezen van ervaringen ) als bij de dokter dus ja ik weet alle voor en na delen... Ik denk er niet luchtig over, ga er ook verder niet over in discussie En zoals ik al zei in mijn eerdere bericht, denk ik ook dat het niet goed is voor je ongeboren kind .. Dus ik ben van alles op de hoogte .
Ik denk idd ook niet dat ik het ga doen maar toch twijfel ik ... Maar ik ga eerst maar eens ff proberen om het zelf op een of andere manier te doen ... Miss ga ik wel eens ff een gokje wagen aan dat Dr Frank dieet, is het proberen waard ...