Wat doe ik toch fout ?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

VInd dat zo aso, ik hoorde het al vaker maar heb het gewoon zwart op wit staan dat ze het heeft gezegd ..

Ga idd zometeen maar eens even een belletje plegen naar het CWI

2. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    chantal, mag ik je een tip geven?
    Ga niet ieder dieet uitproberen. Heb ik ook wel gedaan hoor, maar het enige dat goed resultaat gaf was gewoon op je eten letten. Vul dagelijks de caloriechecker in en zorg dat je op 1400/1500 kcal uitkomt.
    Ga elke dag bewegen, elke dag een beetje meer of intensiever.
    Ik ben toen ook heel actief geweest op weegclub.nl
    Heel motiverend, en veel informatie te vinden daar!
    (en ik was echt weinig geld kwijt aan de boodschappen omdat ik gewoon geen rare dingen meer at)

3. chantal1984

Tuurlijk mag dat ;)

Vanaf het moment dat ik dit topic heb geopend ben ik mijn patroon ook drastisch gaan veranderen, ben niet gestopt met snoepen maar ben stukken minder gaan snoepen en ben erg op gaan letten met wat ik allemaal eet .. Dus het begin is er alleen moet ik ff over die drempel heen om door te zetten ...

Thanx iig voor de tip ;)

Heb trouwens ondanks het rot weer een redelijk goede dag, had het zo leuk gehad gisteren met die kleine in het zwembad dat we vanmiddag nog een keertje gaan .... Zo heeft die kleine water rat ook weer een uitje en het kost maar een paar euro ... zucht .. geld maakt niet gelukkig maar het is verdomde handig ..

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    geniet ervan vanmiddag en top en dat je op je voeding bent gaan letten!

5. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey chantal
    je moet doen waar jij je goed bij voelt! ik ben in afwachting van de maagband en ik doe het ook ondanks dat familie er niet helemaal achter staat. maar ik wil dat en ik moet lekker in mijn vel zitten!!

wat ook evt kan helpen om minder te eten is om bij te houden wat je eet per dag en dat eens op te schrijven. soms schrik je hoeveel je eet.
    wat bij mij een lange tijd echt heeft geholpen (13 kilo mee afgevallen) is weight watchers maar dat is een keuze die jij moet maken. weet dat je best veel mag/kan eten en extra punten hebt voor als je evt gaat uit eten of wat dan ook zodat je toch lekker kan eten en een ijs of wat dna ook mag/kan permiteren!!

Ik wens je veel succes met afvallen en het CWI

knuffel
    dani

6. chantal1984

Zo denk ik ook hoor, mijn moeder bv staat er ook niet achter als ik bv zou besluiten om toch voor een maagband te gaan .. Ze werkt in een ZH en verteld dan alleen maar wat er allemaal wel niet fout kan gaan maar ja met iedere operatie kan er wel iets fouts gaan denk ik dan .. Maar leg dat maar eens uit ;)

7. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    chantal, waarom kijk je niet op een roc site.
    er zijn veel bbl opleidingen, die pas zijn begonnen en je mag vaak 2 maanden doen over werk/stage zoeken.

Ik heb het gister ook gedaan, ik wil liever naar het HBO maar ben bang dat de overstap van jaren geen school en geen diploma's te groot is. Nu wil ik instromen in de klas van feb, ik schat de kans klein dat ik word aangenomen heb geen diploma's en ben een beetje laat als ik evt een toets moet maken.

Maar het is het proberen waard toch ?
    En jij hebt al een diploma en je wilt graag leren ook, dus je kan het altijd proberen om deze maand in te stromen :)

8. sylvie120

sylvie120 Lid

27 jun 2009
    79
    0
    0
    Paardrij intrecreur
    Haarlem
    Ik vind dat die mensen gelijk hebben over het nemen van een 2e kindje....maar Ik snap ook dat je niet weer opeens met de pil wil beginen.
    Maar als je je nu al iriteerd aan je kindje en je man en aan alles en iedereen maakt een 2 kindje het je er niet makelijker op.
    Als nu zwanger zou raken vind je vorloopig helemaal geen baan meer.
    En zullen deze iritaties alleen maar erger worden.

Ik denk dat je eerst keihard je leven om een rijtje moet gaan zetten voor dat je nieuwe stappen neemt.
    Maar dat is mijn mening

9. chantal1984

Ten eerste kindjes neem je niet die krijg je ;) en ten tweede ik snap best wel dat die mensen zo denken maar ik begrijp niet dat mensen dat zo open tegen je zeggen ... Hou zulke opmerkingen gewoon voor je denk ik dan, als wij besluiten om voor een tweede kindje te gaan dan hebben hun daar niets over te zeggen ...

En ik kan alles wel op een rij gaan zetten, maar de reden dat ik me zo rot voel komt ook omdat het niet wilt lukken voor tweede kindje en mijn gewicht en bla bla bla, daardoor doe ik zo rot tegen anderen, ik begrijp ook wel dat ik me echt niet opeens zoveel beter zou voelen als ik zwanger zou zijn maar denk wel dat het een deel van mijn rot gevoel weg neemt ...

10. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Sylvie, een kindje neem je niet die krijg je !

En ze wilt geen kindje om dr leven te veranderen hoor, volgens mij was deze wens al voor dat ze dr zo voelde.

En een zwangerschap sluit echt geen baan uit hoor, vooral niet als ze een bbl opleiding erbij zal gaan doen.

11. chantal1984

Dank u ;)
    Vind dat ook zo'n rare uitspraak '' Wij nemen een kindje '' nee die krijg je ... zucht

Wij zijn al een jaar bezig om zwanger te worden en pas sinds een half jaar ( miss zelfs minder ) voel ik me zo rot ...

12. sylvie120

sylvie120 Lid

27 jun 2009
    79
    0
    0
    Paardrij intrecreur
    Haarlem
    je kiest er tog zelf voor om te stoppen met de pil?
    Dus als je nu zwanger raakt dan heb je er bewust voor gekozen dit kindje te nemen en als je de pil slikt krijg je ze niet.
    Dus krijgen nemen maak ervan wat je wilt!

Maar of je nou nu of 10 jaar geleden gestopt bent met de pil of niet ik blijf er bij dat een kindje niks heeft aan een depresieve werkloze moeder.

13. chantal1984

Ja maar je neemt ze ook niet, tuurlijk neem ik het besluit om te stoppen met de pil maar als ik een kindje neem zoals jij het beschrijft waarom zou ik daar dan een jaar op gaan zitten wachten ?

Sorry slaat nergens op dat je zegt kinderen nemen, nemen en krijgen zijn twee totaal verschillende dingen ...

14. sylvie120

sylvie120 Lid

27 jun 2009
    79
    0
    0
    Paardrij intrecreur
    Haarlem
    je kiest er tog zelf voor om te stoppen met de pil?
    Dus als je nu zwanger raakt dan heb je er bewust voor gekozen dit kindje te nemen en als je de pil slikt krijg je ze niet.
    Dus krijgen nemen maak ervan wat je wilt!

Maar of je nou nu of 10 jaar geleden gestopt bent met de pil of niet ik blijf er bij dat een kindje niks heeft aan een depresieve werkloze moeder.

15. sylvie120

sylvie120 Lid

27 jun 2009
    79
    0
    0
    Paardrij intrecreur
    Haarlem
    maak ervan wat je wilt
    Maar wat heeft een baby aan een depresive moeder?
    Als je aangeeft dat je nu al gek word van je gezin?
    En in een zwangerschap lopen je emoties vaak nog hoger op

16. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Hahahahahahah wat een grote grap !!!!

Er zijn zat meiden die door de pil heen zwanger raken.
    Dus meiden die de pil slikken en dan onbewust zwanger raken krijgen een kindje. En meiden die bewust met anticonceptie stoppen die nemen een kindje ??

Nee sorry.. Een kind krijg je, of je nou bewust gestopt bent met anticonceptie of niet. Moedertje natuur bepaald wel wanneer haar lichaam klaar is voor een zwangerschap en dat kan ook als ze weer begint met de pil.

17. chantal1984

Wie zegt dat ik gek word van mijn gezin ?
    Nee ik irriteer me er wel eens ja, doe jij dat niet ?

En dat ik werkloos bent komt niet omdat ik zelf die beslissing heb genomen, die hebben andere voor mij genomen ( dank u Crisis )

En de discussie ga ik verder niet met je aan over het nemen en of krijgen van kinderen .... Je denkt er te luchtig over ... en daar ga ik me alleen maar aan zitten irriteren ...

18. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Sylvie gek worden van je gezinnetje en je ergeren aan je gezinnetje zijn twee verschillende dingen !!!!

En nu ze weer een beetje op pad gaat zit ze toch al beter in dr vel. Chantal is in mijn ogen helemaal niet zo depressief..
    Ik weet wel voor 100 % zeker dat zodra Chantal een (bij)baantje heeft, ze dr al weer veel beter en vrolijker voelt. En als er een zwangerschap bij komt ze dr helemaal goed voelt en dat dr leven weer geweldig is !

19. chantal1984

Nou idd .. Als je kindjes zou nemen dan zou iedereen wel veel sneller kindertjes hebben dan nu ...

maar laat haar dr lekker luchtig over denken ..

volgens mij snapt ze niet wat ze zegt maar goed ...

20. chantal1984

Jij begrijpt me !

Thanx :D

Deel Deze Pagina