Wat doe ik toch fout ?

Discussie in 'De lounge' gestart door chantal1984, 1 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Heey Isademi ook!

Ik ben in 2 maanden 16,5 kilo kwijt maar ik heb me 3 weken misdragen hoor. Ik heb het nu weer streng opgepakt. Ik bleef wel afvallen maar veel minder dan wanneer ik streng was geweest.

Ik mag nu vis gaan toevoegen en dat is makkelijker vol te houden met het warme eten. Daar ging ik namelijk steeds de mist in, met de warme maaltijden. Ik mis daar wat variatie in.

En de snacks zijn zoooooo jammie :p

Sorry, off topic

2. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja wij maken vaak omelet (die zalm is erg lekker een beetje dikke) met salade savonds
    of bloemkool / broccoli met soepsaus (die houd ik dan iets dikker)
    met evt een beetje soyavlees (bijna geen koolhydraten)
    die chili met roergebakken groente is ook echt een aanrader
    pannekoekje als wrap maken of nepsuiker

maar overdag is wel het makkelijkst, ik denk dat ik over 8-10 kilo naar fase 2 ga...

Maar goed ontopic :p het is duidelijk dat wij achter het dieet staan haha, misschien ons eigen proteinedieet topic starten :D

3. shay01

shay01 Fanatiek lid

29 sep 2008
    1.628
    0
    0
    isademi: nee die zucht was niet voor jou bedoeld maar voor sylvie... snap gewoon niet dat zulke mensen zich ermee gaan bemoeien terwijl ze in plaats van oplossingen alleen maar aanvallen...

4. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Ja doe maar Isademi, ik doe mee :D

5. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Dit klinkt wel heel erg lekker hoor ,, jammie ..

Wanneer mag ik langs komen ? ;)

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hey meid

hoop dat je al wat wijzer bent geworden en dat je eindelijk een goede keuze kan maken qua school/opleiding/werk of wat dan ook!!

Veel succes
    Maar geniet eerst lekker van je weekend!!

7. chantal1984

Helaas was het UWV / CWI vandaag niet open was ook helemaal vergeten dat het vandaag zaterdag was .. Maar goed maandag hang ik om 9 uur direct aan de bel en als het aan mij ligt begin ik die week erna al direct aan de opleiding :D

Ga zeker genieten van het weekend, we hebben net ff lekker gewandeld en m'n gedachtes op 0 gezet .. Heerlijk ...

8. chantal1984

Even een update :

Nou meiden, ben in mijn nopjes vandaag.. Heb net het CWI gebeld en een afspraak gemaakt en ik kan 9 maart langs komen om te kijken voor de werkleeraanbod .. :D

Ik zie even weer door de donkere wolken wat zoneschijn, tot die tijd ga ik uiteraard gewoon door met solliciteren maar ben wel blij dat ik dit kan gaan doen ...

Hou jullie op de hoogte ;)

9. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    hee meid, wat een geweldig nieuws!! ik hoop dat alles gaat lopen zoals jij dat wilt...

10. chantal1984

Ik heb het ergens gelezen maar waar ook al weer :) ..

Zou ik ff op moeten zoeken ... ach we gaan het allemaal wel zien op 9 maart ... Ben al blij dat er wat meer aan gedaan kan worden ( hoop ik )

11. chantal1984

Ik hoop het ook :D

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    wat een super goed nieuws!!!Altijd is er een lichtje in de duisternis ook al zijn die soms ver weg!!!
    i ga voor je duimen dat je leerwerktraject mag beginnen!!!!Succes met solliciteren tot die tijd

13. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    heel veel succes! komt allemaal goed meid ;)

14. chantal1984

Thanx meiden :D

En iedereen nogmaals bedankt voor de oppepende woorden, iedere ( bij allemaal ;) ) reactie heb ik wat aan gehad ...

15. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Wat een fijn nieuws, heel veel succes!:)

Deel Deze Pagina