Hoi meiden, Mijn nicht en haar gezin en wij gaan vlg weekend afspreken ergens op de helft van het land, dat wordt dus Rotterdam. Nou ben ik totaaal niet bekend daar en zij ook niet, we hebben allebei een zoontje een van 2,5 en een van 3 jaar. Wat is er te doen voor hun en eventueel met slecht weer?? Alle tips zijn welkom, alvast bedankt
Of Ballorig, geloof zo'n binnenspeel gebeuren? Weet niet zeker of het in Rotterdam zit, zwager en schoonzusje zijn hier wel eens geweest met kinders.
Of miniworld daar zijn wij vandaag geweest. Echt iets voor slecht weer al ben je er geen uren zoet want het is niet heel erg groot. Ben je lid van de ANWB krijg je ook korting.
Blijdorp! Anders zit ik Vlaardingen een overdekte speeltuin. Je zou naar de euromast kunnen gaan, zit een groot park bij. Maar is misschien niet heel leuk voor hele kleintjes, wat wel weer leuk is dat bij de euromast de pannenkoeken boot en de berenboot zit.
Ja zelf dachten we ook aan Blijdorp, maar gezien de weersvoorspellingen....mini railz klinkt ook leuk. Thanx ga ff kijken!
Evt minirailz in combinatie met spido kan ook of minirails met de pannenkoekenboot, moet je maar bij arrangementen/combitickets kijken op de site van de spido of minirailz of pnannenkoekenboot