wat is leuk om te doen met een baby van 8 maanden? wij zijn in de herftsvakantie eindelijk een week vrij en we willen leuke dingen gaan doen.. ondertussen is mijn zoontje dan zo´n 8 maanden.. maar wat is voor hem leuk om te doen??
Zwemmen , dat vond Jamila vanaf 6 maanden ongeveer helemaal geweldig. Verder vond ze de geitjes ook helemaal geweldig. (dierentuin daarin tegen vond ze toen nog niet zo spannend om dat die dieren altijd ver weg zijn, de geitjes kunnen lekker dichtbij komen). En tjha verder eigenlijk alles als ze maar heel veel aandacht kreeg van papa en mama en dan was thuis spelen met zijn drietjes vaak toch het makkelijkste/leukste. Heel veel plezier in ieder geval!
Ik ga sinds een maandje vaak met mijn zoontje naar de kinderboerderij. Dat vindt hij heel leuk. Hij zit dan met grote verbaasde ogen en een open mondje naar de geiten te kijken Ik weet niet waar je woont, maar bij het Amsterdamse Bos heb je een geitenboerderij, echt heel leuk. Er is ook een website van. Dus zulke dingen zou ik doen...en zwemmen inderdaad. Of lekker in het bos/op het strand wandelen. Geen hele dure uitjes of zo (dierentuin, pretpark), want dat snappen ze toch nog niet.
Als je echt weg wilt inderdaad zwemmen en kinderboerderij. Maar ze genieten ook gewoon van lekker thuis zijn en b.v. samen douchen/badderen. Gewoon lekker van elkaar genieten.
Wat iedereen hiervoor al zei is hier ook zwaaaar favoriet, zwemmen en de kinderboerderij Verder gewoon lekker wandelen, naar de stad of fietsen!
Hee Paars Ik ga vaak de eendjes brood geven en dat is hier een garantie voor een big smile! Die eenden zijn inmiddels zo dik als een gans maar oke haha Kinderboederij en een wandeling langs de koeien doet het ook altijd goed. Net als in een buikdrager door Ikea oid. Slaat nergens op maar ze vindt het toch grappig! Gr, Be
Vandaag zijn we naar de dierentuin geweest en voor het eerst heeft hij echt heel enthousiast gereageerd op IEDER dier dat hij zag. Zo leuk! Dus een aanrader vind ik (vergelijkbaar met de kinderboerderij eigenlijk)
Oh ik heb hem wel in de draagdoek gedragen. Zo kon hij alles veel beter bekijken. Dat heeft denk ik ook wel uitgemaakt