Iemand ervaring Pop Poli tijdens zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Amelle, 26 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Ik zou graag wat ervaringen willen lezen en wat je klachten/angsten waren?

Wat deden ze voor je?
    Kwamen ze aan huis?
    Wat vond je er van?
    Hielp het?

2. justxme

justxme Bekend lid

27 mrt 2013
    671
    0
    0
    Ik moest langs bij de pop poli, in totaal 3 gesprekken daar gehad.
    Daarin hebben we eigenlijk al mijn klachten besproken (depressie, eetstoornis&angsten) waaruit een advies en afspraken over mijn medicatie kwam. Deze afspraken werden doorgegeven aan mijn eigen arts die de medicatie voorheen ook voorschreef.
    Verder hebben we een bevallingsplan samengesteld met vangnetten voor als er iets niet goed zou gaan psychisch. Verder heeft mijn partner ook nog bepaalde belangrijke adviesen meegekregen. Het was wel belangrijk dat hij meekwam, cker de 2de en 3de keer;)
    Ikzelf voelde me er wel serieus genomen, veel info gehad over mn medicatie en klachten tijdens de zwangerschap. Ik vond het zelf erg geruststellend en de afspraken voor als het met mij slechter zou gaan waren ook erg fijn.
    Hoop dat je dr wat aan hebt!

3. Pixie83

Pixie83 Fanatiek lid

4 dec 2012
    1.350
    230
    63
    Vrouw
    Ik ben (nog) niet zwanger denk ik, maar ik sta al wel ingeschreven bij de pop poli.
    Ik slik AD voor angsten/depressie en ik ben daar naar toe gegaan omdat wij een kinderwens hebben.
    Ik heb eerst een kennismakings gesprek gehad bij de gynaecoloog en daarna bij de psychiater, was erg fijn.
    Ik kan je verder er nog niet veel over vertellen omdat ik nog niet zo ver ben, maar ik heb er in ieder geval al een goed gevoel over...soort vangnet wat je als angstig persoon toch nodig hebt.;)

Deel Deze Pagina