Ik mag dit weekend voor het eerst gaan schminken op een kinderfeestje met een clown erbij enzovoort. Helemaal zin in! Maar om een beetje voorbereid te zijn... Wil ik graag van jullie weten... Dat als je kindje of jij zelf geschminkt zou worden wat wil je dan worden? Ze mogen namelijk alles kiezen en zonder voorbeelden Dus roept u maar! bedankt iig
mijn zoontje wil altijd een tijget of leeuw worden en mn dochtertje een poes off konijn wat ook altijd leuk is is om glitters erbij te gebruiken...
Dat doe ik heel de week al haha Maar wil n beetje een beeld hebben wat de kinderen van nu willen. Op het werk (drievliet) kunnen ze kiezen uit een paar voorbeelden en kiezen vaak het zelfde. Maar hier doen we het dus zonder voorbeelden en ik moet nog veel leren Aangezien ik pas een cursus gehad heb van d'r en nu al verder mag Bedankt voor de ideeën alvast! Ik ga lekker tekenen alvast en hoor graag nog meer van jullie
Oh ik weet zeker dat Lars bliksem mc queen zou willen, als ik hem zou vragen.... Dat word flink oevenen.