Revalidatie wachttijden

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 12 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Na een ongeluk 13 maanden geleden heb ik nu weer toenemende nekklachten, het wordt ook steeds erger dat ik zelfs overweeg of ik me niet ziek moet melden op mn werk (zorg ) nu stuurde mn HA mij op mijn verzoek door naar een revalidatie arts omdat ik pas 24 ben en hoop op verbetering!
    Nu is die verwijzing al twee weken weg, kreeg ik donderdag een vragenlijst en heb ik vabdaag gebeld hoelang het duurt voordat zo n afspraak gemaakt kan worden..
    Ik kreeg de mededeling dat dat nog wel een paar weken kan duren i.v.m drukte :s
    En hoewel ik er niet vanuit ging dezelfde week nog terecht te kunnen had ik een aantal weken ook niet helemaal verwacht, en met pijn leven daar wordt je ook niet vrolijk van..

Nu had ik een andere kliniek gebeld en die konden mij pas meer vertellen over de wachttijden als de dokter daar de verwijzing naartoe zou sturen..

Nu is mijn vraag: is er een site waar ik kan zien hoelang de wachttijden zijn ? Of kan ik zoiets navragen bij de zorg verzekering ofzo?

Ik wil natuurlijk (zoals iedereen) zo snel mogelijk geholpen worden in de hoop dat het verbeterd en ik mijn normale dingen weer zo goed als normaal kan oppakken..

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

5 sep 2012
    2.209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als je verzekeraar aan zorgbemiddeling doet, zou ik die zeker even benaderen.
    Maar er zijn soms gewoon giga wachttijden.
    Zelf heb ik een spoedverwijzing gekregen met grote urgentie, maar ondanks die urgentie moest ik nog bijna twee maanden wachten (ook nog na de bemiddeling).
    Dat had deels ook te maken met de revalidatiekliniek van keuze, maar toch... wachttijden zijn best gebruikelijk.

Ik zou de zorgverzekeraar eens benaderen, die zijn er uiteindelijk mee gebaat dat jij vlot bent geholpen!

Deel Deze Pagina