Antierook pleisters

Discussie in 'De lounge' gestart door stampertje, 11 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
  2. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Ik heb ze de eerste 2 weken gebruikt. Maar denk dat je er ook een beetje in moet geloven. Afleiding zoeken helpt ook, bijv. pinda's pellen als je tv kijkt.

3. MLkids

MLkids Niet meer actief

pleister icm zoethout werkt perfect hier!

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Wij roken niet binnen dus als ik tv kijk heb ik er geen moeite mee het is meer als ik buiten loop

5. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Hm je wilt stoppen met roken maar blijft nicotine gebruiken. Dan moet je uiteindelijk daar weer vanaf komen. Beetje dubbel!

6. Smnee

Smnee Niet meer actief

klint heel dubbel, maar je moet ook van de gewoonte af van het roken van de sigaret. ik ben gestopt met zuigtabletten van nicotinell, en dat werkte fantastisch. in het begin nam ik heel veel van de tabletten. de nicotine verslaving was echt nog aanwezig, maar de gewoonte van het naar buiten gaan enzo, dat was eraf. die zuigtabletten minder je zonder erg en uiteindelijk rook ik al een ruim jaar niet meer:D succes TS; je kunt het!!

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hier een week stap 3 gebruikt en was er vanaf...
    Voor mij was het onzin om echt weeeeeeken lang die pleisters te plakken, en ik rookte veel maar was er zo vanaf met het laagste nicotine niveau..

Succes!

8. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik rook 10 sigaretten op een dag dus dan kan ik ook bij stap 3 beginnen toch

9. MamavanDaan

MamavanDaan Bekend lid

27 sep 2009
    811
    141
    43
    Achterhoek
    Lolly's eten?
    Op mijn werk nam ik steeds een pepermuntje als ik zin had in een sigaret. Veel succes!!

10. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Nicotine pleisters hebben mij heel goed geholpen met stoppen.
    Aangezien je met stoppen zowel van de verslaving als de gewoonte af moet, waren de pleisters er voor mij om de gewoonte te doorbreken.

Dat ging eigenlijk veel sneller dan aangegeven op de verpakking. Ik heb misschien een week nicotinepleisters gebruikt en toen wist ik zeker dat ik zonder kon, en dat was ook zo.

Had ik toch moeite met de gewoonte, nam ik een lolly. Misschien niet zo goed voor de lijn, maar werkte voor mij icm die pleisters wel :)

Deel Deze Pagina