Dag dames, Sinds ons zoontje zijn Bibi spenen (vanaf 12 maanden) kapot bijt kunnen wij om de 2/3 dagen nieuwe halen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Nu is er van Difrax een variant die wat harder is en niet volledig gevuld is met lucht vanaf 12 maanden en volledig gevuld vanaf 18 maanden. Beide wil hij niet omdat de vorm net wat anders is. Ik heb het zelf ook gevoeld en merk op dat de Difrax wat dikker en korter is. Iemand ervaring/tips of ik het aan kan leren om te overstappen naar de andere of andere tips i.v.m. het kapot bijten? Afleren is nog geen optie omdat hij hem echt nodig heeft om in te slapen (onze eigen schuld, aangeleerd vanaf geboorte) en ik vind het ook nog niet nodig. Hoor het graag.
wij zijn ook een tijd terug overgestapt, maar meisje was wel wat ouder dan jouw zoontje, geen probleem verder.
o ja vergat nog te zeggen, we hebben wel eerst de 12 maanden van difrax gepakt, de semi filled en later de 18+, de full filled.
Ja ervaring, bibi beet Milan kapot vervolgens difrax dental maar die wilde hij niet. Nu difrax combi en dat gaat super!
Ik zou toch proberen om de speen helemaal af te leren hoor, mooie aanleiding toch? Even doorbijten (leuke woordspeling ), maar komt echt wel goed hoor.