Wat doe ik verkeerd????

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Que, 20 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    komt me heel bekend voor, wij zijn gister bij de hap geweest, en idd oorontsteking ik had ook het vermoeden van verborgen reflux dus we hebben ook haar bedje omhoog gezet en nu dus ook meds voor d`r oortjes, dus wat het nu is weet ik niet maar ze slaapt whahahah

2. mimi83

mimi83 Niet meer actief

hoe gaat het nu??

3. Que

Que Niet meer actief

Hier nog steeds weinig verandering. Inmiddels slaapt hij s middags een kleine 3kwartier.

vandaag moeten we naar de kinderarts dus ben erg benieuwd!! Zal het vanmiddag/vanavond even laten weten wat ze zei

4. Klaartje78

3 mrt 2009
    77
    0
    0
    amsterdam
    Mijn zoontje kwam ook moeilijk in slaap rond die tijd. Hij kon zich moeilijk overgeven aan slaap. Bij zijn kinderdagverblijf adviseerden ze toen om hem toch min of meer in te bakeren. Met een lakentje alleen z'n onderlijf. Er staan methodes op internet. Het hielp heel goed! Hij viel sneller in slaap. In eerste instantie vond ie het niks maar heb doorgezet. Consequent blijven is ook belangrijk. Toch elke dag rond dezelfde tijd in bed leggen zodat hij weet dat hij in z'n bedje moet slapen. Anders krijg je rare scenario's zoals bij kennissen van ons: die moeten eerst eindeloos rondjes lopen met het kind in de buggy of pas na een autorit valt het kindje in slaap.
    Een schrale troost: het gaat over! Maar daar heb je nu niet zoveel aan...

5. Que

Que Niet meer actief

Nou vandaag weer een hele dag in het ziekenhuis geweest.

Kleine heeft een oorontsteking!! Vandaar het vele huilen. Ze verwijt ook het vele spugen eraan maar daar zijn wij het niet mee eens. Maar goed. Morgen medicijnen halen en dan kijken of er verbetering in. Zo niet dan sta ik daar volgende week echt aan de balie!!

wel hebben we 30 november een echo van een blauwe plek (om het maar zo te noemen) op zijn rug. Ben erg benieuwd wat dat dan weer is. En we hebben binnenkort nog een afspraak met de cardioloog ivm een licht ruisje, kuchje en nog steeds vage/rare ademhaling.

Dus helaas zijn de medicemaanden nog steeds niet voorbij.

6. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Blauwen plek op zijn rug!

Is jouw kindje misschien een gemengt kindje een halfbloedje?
    Zo ja dan zou het wel eens een blauwe knoop kunnen zijn op de rug dat hebben meer half bloedkindjes dat is normaal.

maar meis wat rot voor je snap het wel hoor dat je er helemaal door heen zit. Hoop dat je wat hulp kunt krijgen en niet alles alleen hoeft te doen dat is pittig. Je moet en mag het ook tegen je man zeggen het is niet alleen jouw kind maar ook zijn kind van ik trek het niet meer.

Lastig dat hij oorontsteking heeft wel het bedje ook wat hoger leggen he vanacht net zo als bij de reflux dus schuin zetten en heel veel sterkte.

7. wendie70

wendie70 Lid

9 aug 2010
    85
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier een meisje met reflux

je verhaal komt me bekend voor hier ook overdag niet willen slapen en alleen maar huilen en snachts altijd goed geslapen

na 6 weken zeuren eindellijk zantac gekregen 2 weken later was het huilen over ze had al ontstoken slokdarm en dat moest eerst helen

als het huilen straks niet over is als zijn oortjes over zijn zou ik gewoon medicijnen eisen voor de reflux

veel sterkte in ieder geval hoop dat het echt zijn oortjes zijn en dat het straks over is

8. Roes

Roes Fanatiek lid

9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    CHamodent druppels van VSM is bekend voor doorkomende tandjes maar helpt ook goed tegen oorpijn (NIET TEGEN EEN ONTSTEKING HOOR) als je dit bij je kindje vermoed kan je het zonder problemen gebruiken, het is homeopatisch dus geen schade mocht je inschatting toch niet goed zijn.
    Ons mannetje een fikse refluxboy...zit va zijn 2e maand aan de medicatie...we hopen nog steeds op een spontane "genezing" maar volgens de kinderarts kan dit nog zeker wel een jaar duren....
    sterkte met de kleine(en jezelf)

9. Que

Que Niet meer actief

Ik wil even voorop stellen dat mijn man heel erg zijn best doet om er voor mij en de kleine te zijn!! Hij werkt nu alleen deze periode tot aan het einde van het jaar van 6 uur in de ochtend tot 22.00/22.30 in de avond. Dat heb je nou eenmaal met een eigen bedrijf. Hij zal ook wel moeten want anders wordt er geen geld verdient en krijg ik en de kleine en hijzelf geen boterham!!

Ik heb kleine man gister met een paracetamol naar bed gebracht hij zat zo vresselijk aan zijn hoofdje. Vandaag zijn medicijnen halen en gelijk een afspraak bij de ha maken voor vrijdag. Laat ik gelijk weer naar zijn oren kijken want als die beter worden en het spugen nog steeds gelijk is dan bel ik de ka voor medicijnen.

10. Que

Que Niet meer actief

Owja wat de blauwe plek betreft nee geen halfbloedje we zijn beiden zo wit als het maar zijn kan (geen zon gezien dit jaar ;))

Deel Deze Pagina