Wat doe ik verkeerd

Discussie in 'De lounge' gestart door Dani11, 4 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Herkenbaar! Helaas...
    Hier is het zo ontstaan dat vrienden en vriendinnen af zijn gaan haken omdat wij de zorg voor ons dochtertje op de eerste plaats zetten.
    Ons meisje heeft heel veel medische klachten gehad (verborgen reflux,heupdysplasie, koemelkallergie, eczeem, chronische dubbele middenoorontstekingen, longontstekingen, verlaagde afweer...kortom, veel ziek)
    Daar ging al onze energie in zitten en wij konden op een gegeven moment de fut niet meer opbrengen om ook nog eens één of twee keer per week af te spreken.
    En dus gingen de vrienden/vriendinnen verder (overigens begrijpelijk), maar nu het hier al ruim 7 maanden goed gaat en ons meisje bijna alles heeft overwonnen, geven ze ook niet thuis.

Gelukkig heb ik wel 2 vriendinnen die ik eens in de 6 tot 8 weken zie, die dates spreken we een jaar van tevoren af, anders is het geen doen, omdat zij altijd wel wat hebben.
    Daarnaast heb ik nog 2 collega's die ik soms buiten mijn werk zie, en de rest zijn vrienden van mijn man.

Ook ik zou echt wel eens meer beleving willen, maar als ik soms hoor of lees op FB hoe druk sommigen het hebben.... altijd maar bezig zijn, van huis, afspraken, geen tijd om adem te halen.... Nee, dat zou ik dan ook weer niet willen.
    Een mooie middenweg...voldoende tijd voor mijzelf, voor mijn meisje en mijn gezin.
    Ik ben graag bij mijn meisje, vind het heerlijk om met haar te spelen, te rommelen en straks lekker te zwemmen in het bad in de tuin.

En, ik las het hier ook al, in februari gaat ze naar school, daar zullen vast nieuwe contacten uit voort komen.
    Ik heb trouwens van de week een briefje geschreven voor de moeder van een meisje uit de groep van het kdv. Mijn dochter en dat meisje zijn echt vriendinnetjes en zijn al een paar x aan mij komen vragen of C bij mijn meisje mag spelen. Dus nu afwachten of de moeder van dit meisje het ook leuk vind ;)

2. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Weet je wat het is ik heb dus wel een paar kennisjes....maar op FB dan bijvoorbeeld zie ik dat ze wel altijd met anderen afspreken, terwijl ik vaak heb gezegd als je wat leuks wil doen dan app me maar of andersom vraag ik het ook weleens en dan kunnen ze vaak niet, vandaar dat je gaat denken doe ik iets verkeerd en dan twijfel ik ben ik wel leuk genoeg :(

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Maar in november gaat onze man ook naar school, dus wie weet....en een brabantse koffie club afspraak kan ook leuk zijn ;)

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ik sluit me ook aan bij de Brabantse koffie club MAAR wel met een bolleke van Jan erbij!!

5. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha dat is nou een goed idee!
    Kunnen we eigenlijk ook best doen.
    Even kijken wie er allemaal zin hebben en dan een datum prikken?
    Lijkt mij in elk geval een goed idee en tegen zo'n bolleke erbij zeg ik geen nee ;)

6. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Hoe oud of jong haha zijn jullie allemaal?

7. Hanneke23

Hanneke23 Bekend lid

20 jan 2012
    642
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben 29 en heb een ukkie van 7,5 maand

8. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Oke ik ben 33 en mijn zoontje word in nov 4 jaar

9. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hier nog eentje!! :) 32 en dochter van zes en nr 2 On the way

10. Lt20

Lt20 Niet meer actief

24 en een dochter van 3 en zoontje van 1,5

11. marlies85

marlies85 Niet meer actief

Hier ook een brabo uit Oss met een dampende koffiepot hoor ;) Helaas herken ik het wel hoor.
    Ikzelf ben 27 (bijna 28) en 2 meiden van bijna 4 en bijna 2 :)

12. Trimiento

Trimiento Niet meer actief

Helaas herken ook ik dit zeker!
    Ik ben vorig jaar April met mijn man vanuit het Westen van NL ( bij Zoetermeer) naar het Oosten (bij Zwolle) verhuisd, en ben toen na de zomer wel direct naar een tafeltennis vereniging gegaan, en allemaal wel vriendelijke mensen maar niet voor "meer" dat ik ze op bezoek zou vragen ofzo.
    En ik zwem normaal gesproken wekelijks banen maar dat is er nu ook even niet vanwege de zomervakantie.

13. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik doe mee met de Brabantse koffieclub!! Haha

14. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Hey meis w3 hebbe toen op hyves contact gehad had toen dat bord voor quinten besteld weet je nog.. afhalen lukte toen niet.. jammer want denk dat we wel leuk kunnen vinden ;) als je keer wil kletsen of afspreken ben ik nog steeds voor in hoor.. stuur maar pbtje ;) gr

B][/B]

15. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Btw hier ook herkenbaar.. heb wel een paar vriendinne met wie ik alles deel en op kan bouwen maar vooral de omstandigheden maken t lastig om ook echt wat te doen .. ik heb geen auto helaas.. woon achterin aparte wijk in tilburg dus even bus pakken naar centrum duurt heerlijk 45 min .. de jongste is nu 9.5 mnd en op de fiets is dat wel te doen maar dan nog de tijd in stad en vooral naar huis is echt te lang.. dus voel me behoorlijk beperkt ook..
    De oudste is nu 3.5 gelukkig bijna naar school dst zal misschien idd schelen in contacten.
    Bovendien zijn de vader en ik sinds maandje uit elkaar dus nog even lastige situatie maar zeker nu oh zo welkom om wat meer contacten te hebben ..
    keertje bakje koffie of een speeltuin of zwemnen lijkt me super..
    Zijn nl dingen die ik in mn up niet aan durf met die 2 omdat de jongste nog zo klein is... erg jammer zeker met dit weer ..

Dus ik sta open voor pb hoor haha :)

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Dani11, rot dat je het zo op jezelf betrekt.
    Ligt er misschien aan dat de kennissen die je hebt in een andere fase van hun leven zitten? Weet niet of ze ook kids hebben.
    Hier ook eigenlijk wel de meeste vrienden eigenlijk vrienden van mijn man.
    Met een van de meiden, die weer via een vriend in de groep is gekomen, ga ik 2x per week sporten. Dus dat is dan wel erg leuk.
    Maar verder heb ik ook geen vriendinnen waar ik zo maar even langs kan gaan, die moeten weer zo nodig ver weg wonen haha.

Enne....al die bossche bollen hier, nu ga ik nog meer om me heen loeren op straat :p

17. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik lust wel graag een bossche bol telt dat ook ?woon inrdam haha

18. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Ik doe ook mee!
    Heb wel vriendinnen maar eigenlijk allemaal kindloos en dat is toch lastig soms.

Ik ben bijna 26 en mijn kindjes zijn 4, 20 maanden en 4 weken.

19. Denise K

Denise K Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.230
    354
    83
    Vrouw
    Ik doe ook graag mee met de brabantse koffieclub! Zit in een pietsie ander fase dan mijn vrienden (stel woont in Gent en studeren/werken, en mijn beste vriendin studeert ook nog). Lijkt me gezellig :)!

20. Juul2012

Juul2012 Actief lid

30 jan 2012
    200
    0
    16
    Account Manager
    Den Bosch
    Ik zeg date plannen voor koffie met Bossche bol!
    Ik ben 32 en heb een mooi spookje van 10 maanden ;)

Zullen we gewoon een dag en tijden plaats in de groep gooien?
    Heb je zin om te komen, leuk!
    En anders ook prima!

Liefs,
    Maartje

Deel Deze Pagina