Dochter bij ex (zucht)

Discussie in 'De lounge' gestart door Jeniyah, 5 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ja.. 3 weken lang moet ik mijn dochter missen..... is ze bij mijn ex!

Vorig jaar kwam ze al eens meer dan erg verbrand thuis... echt ziek was ze erg van. Gegilt joh... !!

Dit jaar weer... verbrand thuis, gillen en s'nachts beroerd.
    Dit verteld aan m.. of hij er aub op wil letten.

Een t-shirtje aan, insmeren of gewoon uit de zon houden.
    Zal er op letten is t enige bericht wat ik kreeg...

Nu kreeg ik gister een fotootje toegestuurd waar mijn dochtertje voor over zit... en der rug dus helemaal verbrand. Hij schijnt het dus lollig te vinden.. want das niet rood, en lijkt op een zebrapad.

Ik ben echt heel erg boos eigenlijk maar probeer me voor haar heel erg in te houden.. dus heb gezegd dat ik het niet bruin vind maar rood. En ja... maak er naar hem toe niet zo'n punt van.. maar ik maak me gewoon kapot zorgen. Irriteer me mateloos van zijn overantwoordelijke gedrag en ik heb geen idee wat ik er nou mee moet. Kan ik hier wat mee??

Dit gaat nu elke keer zo en hij doet er gewoon niks mee...
    Het lijkt er op dat hij er keihard om lacht... maar hij denkt gewoon niet na dat het gewoon gevolgen kan hebben op latere leeftijd.

Hier een fotootje... en ik sta open voor adviezen.

Mijn ouders zeggen ja kan wel eens gebeuren... en tuurlijk een keer kan voor komen. Maar elke keer??? Maar die vinden dat ik me te druk maak.. en misschien is dat ook zo... maar das toch ook terecht dat ik zo. En ik probeer al jaren de lieve vrede te bewaren... maar ben t nu eerlijk gezegt een beetje zat.

2. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    :$:$:$:$
    Arm kind!!!

Snap niet dat hij dat zo grappig kan vinden hoor!
    Hier kan iemand huidkanker van krijgen, denk niet dat hij het op zijn geweten wilt hebben.

Als ze thuis is smeer der dan maar in met komkommermelk, helpt heel goed om de 'brand' eruit te halen en de huid geneest sneller.

3. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik vind dit NIET normaal! Dit is echt fors verbrand joh! Dit zal ook echt pijn doen. Daarvan ga je rillen en dergelijke. Dat hij erom lacht vind ik helemaal absurd. Zou dit echt niet meer toelaten. Ik weet niet hoe je dat moet aanpakken, en of ze nu nog naar een dokter moet (hoe is het 's avonds 'opgedroogd' die roodheid, nog erger?), maar ik vind dit kunnen. Wat erg voor je meisje en voor jou ook om te zien.

WAAROM smeert hij haar niet in? WAAROM niet? Heb je dat al eens gevraagd? WAAROM laat hij haar geen shirt aanhouden of in de schaduw laten spelen?:$:(

Je kunt er inderdaad huidkanker van krijgen. Je huid 'onthoudt' iedere keer dat de huid beschadigd is geweest.

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    :$
    Ik vind dit echt niet kunnen:(

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Mijn hemel!! Arm arm meisje....meid, ik zou koken van woede als ik steeds mn dochter zo thuis krijgt.

Onze oudste is erg wit en roodhaar en ondanks smeren of soms niet opletten wil ze nog wel eens verbranden. Maar zo erg als dit, nee dat is wel heel erg! En dat je ex het ook nog eens grappig vind. Dat kind moet toch enorm veel pijn hebben.

Ik heb geen nuttig advies voor je helaas, zou in staat zijn om mn dochter op te gaan halen en ze voortaan alleen in de winter er naar toe te laten gaan.

6. Islah

Islah Niet meer actief

Och lieverd toch... Wat gemeen van 'm. Maar volgens mij probeert hij je nu gewoon te pesten over de rug van je kind (figuurlijk én letterlijk..)...? Voor mijn gevoel grenst het wel aan mishandeling. Ik weet nl. hoeveel pijn het doet als je erg verbrand bent door de zon. Is echt geen pretje. Laat staan als ze er nog een zonnesteek van zou oplopen ofzo.

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Nou je stelt je absoluut niet aan hoor! Dit is mega rood en dat is heel schadelijk:x Wat een onverantwoorde vader zeg..
    Mijn man is juist het tegenovergestelde. Die wil onze dochter persé insmeren als er zon is. Ik ook trouwens. Ze is nog niet één keer verbrand maar heeft al wel een beetje een bruin kleurtje.

Ik zou echt een hartig woordje gaan spreken met jouw ex..

8. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Nou dit is echt wel verbrand!
    Logisch dat je kwaad bent als het niet de eerste keer is.
    Geen idee wat je hier mee moet... Hem een keer duidelijk vertellen wat de gevolgen kunnen zijn zou ik in ieder geval doen!

9. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    OMG! Ik zou woest worden als ik jou was! Dit doet toch ontzettend zeer, dat kan niet keer op keer gebeuren!

Als vader dus niet op haar let zou ik haar zelf informeren en laten insmeren en vertellen hoe ze ervoor kan zorgen dat ze niet verbrand.

Wat een walgelijke man, bah!

10. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wow dat is niet een beetje verbrand, wat sneu voor je dochter:(. En wat onverantwoordelijk van je ex. Helemaal dat hij het grappig lijkt te vinden.

Gaat het verder wel goed kwa opvoeden?

Ik heb helaas geen tips.

11. moonymuppet

moonymuppet Niet meer actief

ik zou als dat gebeurd was toch maar eens met jeugdzorg gaan praten en of volledie voogdij aanvragen. dit kan echt niet!!! zou mijn dochter daar ECHT NIET meer heen brengen.

12. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Dit denk ik ook... Het kan erg veel pijn doen helemaal als ze er op moet liggen als ze op bed gaat. Jij hebt het duidelijk aangegeven dat hij haar moest insmeren en het lijkt wel alsof hij het expres dan niet doet.
    Vind dit echt niet kunnen.

13. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    ik vind het zwaar niet normaal! ik stuurde mn dochter er niet meer heen. wat een idioot. snap dat je bij zon vent weg bent. ( sorry hoor)

14. Jatobe

Jatobe Fanatiek lid

9 jun 2013
    1.868
    2
    38
    Ik wilde het ook niet meteen schrijven, maar ik ben t wel eens met moonymuppet en islah. Hou er rekening mee meid, wie weet moet je vanaf nu echt maatregelen nemen.

15. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Eens met de andere dames, dit kan echt niet. Sneu... :(

16. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

T nadeel is dus.. ze zit nog twee weken bij haar vader.. dus ik kan helemaal niks.

17. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    nou ik ging ze ophalen hoor

18. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Hier zal ze veel last van hebben hoor. Ben als kind ook vaak verbrand en had er dagen last van. Ook slapen op de rug zal pijnlijk zijn.
    Snap ook niet dat je dit lollig kunt vinden, zeker niet als ouder.

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja 1 optie... Je dochter leren zichzelf op tijd in te smeren en goed in te prenten dat ze het ook echt doet.
    EN in d'r tas met spulletjes dus ook een fles zonnenbrand stoppen.

Hier ook een witje dat regelmatig bij oma is... En zowel oma als dochter wordem vakkundig gestoomd dat het belangrijk is.
    Niet alleen mbt zonnenbrand trouwens.
    Ze heeft nu sinds het weekend gaatjes en ondanks dat oma best goed oplet heb ik dochterlief alvast geleerd hoe ze het zelf moet schoonmaken.

20. Galaxy

Galaxy Actief lid

17 feb 2013
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik zou alles op alles zetten m'n kind daar weg te halen en houden. Dit vind ik niet normaal hoor...
    Wat erg voor jou ook als je zo'n foto onder ogen krijgt.
    Hoe heeft je dochter het verder bij haar vader, vind ze het wel leuk om naar hem toe te gaan?

Deel Deze Pagina