op zoek naar biologische moeder- in Belgie

Discussie in 'De lounge' gestart door Sima Mamalu, 7 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Een Hel - nog 3.5 jaar volhouden
    Stuur bericht
    op zoek naar 'biologische moeder'
    Ik heb een vraag... Mij vriend is 33 j geleden afgestaan bij de geboorte door zijn biologische moeder, en 6 manden later geadopteerd door een lieve schatten van mensen... maar nu is hij opzoek naar zij biologische ouders.Hij was geboren in Maastricht bij de nonnen , zij moeder was toe 17 j oud... hij ken haar naam en dat ze rond 5o is, en van Chinees- Indonesische afkomst. Voor zo veel bekend leeft ze nu in Belgie, ergens bij Maastricht, Voorhoeven, Moldrigem (?), en is werkzaam in de ouderenzorg, of in Maastricht of in Belgie.
    Mij vraag is... hebben jullie in Belgie ook zo TV programa `s zoals "Vermist" (in NL). Hij heeft als KRO radio ingeschakeld en nu zoeken ze samen via programa "Adres onbekend " die is uitgezonderd door radio 2 op zondag van 12 tot 14. Dank zij die programa heeft hij voor eerste keer foto gezien van zijn biologische moeder ( doorgestuurd door haar vroegere vrienden).
    Maar nu staan zij in een doodde punt... de kans bestaat dat verder moet het in Belgie gezocht worden.
    Wie kan een goede raad geven, hoe moet het aanpakken?
    Groetjes! en alvast bedankt !
    Sima
    Ps, sorry voor spel fouten - ik ben een nep Holandse

2. bonnievdakker

bonnievdakker Fanatiek lid

10 jan 2007
    1.081
    0
    0
    Kleuterjuf
    Sassenheim
    kun je niet gewoon naar de ned vermist schrijven, zij zoeken volgens mij ook gewoon in het buitenland hoor.

3. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Dank je voor je bericht.
    Ja, de KRO radio 2, is aan gekoppeld aan "Vermist ", en misschien zou het daar door gezet moeten worden. We zouden zien.
    Ik was benieuwd of het soortelijke programma ook in B was.
    Groetjes! sima

4. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Misschien Spoorloos schrijven?

5. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    Nee wij hebben niet zo een programma voor zover ik weet.
    maar idd de nederlandse vermist inschakelen die vinden iedereen.
    Succes en hou ons op de hoogte :D

6. Sima Mamalu

Sima Mamalu Actief lid

8 aug 2007
    278
    0
    0
    verzorgende
    Dank voor jullie reactie.
    Sorry, ik had een foutje gemaakt... KRO radio 2 met programma "Adres onbekend" werk samen met programma "Spoorloos", en niet aan "Vermist".
    Mij vriend heeft tel gekregen van de KRO dat zij hem verwachten aanstaande zondag in de studio. Dat betekend dat zij hebben iets belangrijks te vertellen, denk ik, want voor de lol zouden zij hem zeker niet uitnodigen.
    De presentator wou niets vertellen, dus hij houd ons in de spanning ;) .
    Ik hoop dat het zou lukken. Hij is nu al blij dat hij de fotos had gekregen, en voor eerste keer zijn moeder zag.
    Het is ongelofelijk hoe zij op elkaar lijken, vooral zijn ogen. Het gekste is dat onze zoontje van 2 lijk nog meer op haar... Zelfde ogen, zelfde gezicht, een plaat neusje, zelfde lach ... alleen met blond haren. Onze oudste dochter noemde hem al lang een "blonde chinees" ;) .
    Ik ben heel erg benieuwd. Ik hou jullie op de hoogte ;) .
    Groetjes! Sima

7. Stienke

Stienke Fanatiek lid

15 feb 2007
    2.424
    0
    0
    Adm.medewerker op verzekeringskantoor
    Assen
    Wouw, ben benieuwd! Succes!

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Er bestaan ook verschillende Hyves voor mensen die gezocht worden. misschien een idee?

Deel Deze Pagina