Ik moet nog bevallen, maar ben van plan de dagen daarna lekker mijn zwangerschapsleggings aan te houden. Met wat positiejurkjes. De modellen die ik heb, droeg ik al toen ik nog geen buikje had, dus lijken me ook perfect voor erna.
Ik droeg de eerste weken alleen maar wijde joggingsbroeken en een nachtjapon. Verder een fleece badjas. Ik was zoveel aangekomen, no way dat ik snel in mijn oude kleren zou passen. En dat kl*te xl kraamverband brrrr. Vreselijk
Hier ook joggingbroek de eerste paar dagen. Na een dag of 4 als er visite kwam mijn eigen kleding, had dan wel de mazzel dat ik daar alweer in paste... Ik was hier trouwens met 1,5 dag het kraamverband spuugzat. Vloeide amper dus toen over op heel dun maandverband ( gebruik ik normaal ook niet, dus al 'erg' genoeg) en dat was wel een opluchting. Voor ondergoed had ik trouwens allemaal leuke boxertjes/broekjes gehaald bij primark. Voelde me met een strikje en een stipje hier een daar meer mezelf dan in zo'n grote effen onderbroek.... .
Ik had een joggingbroek voor na de bevalling meegenomen maar vond het toch prettiger om in een legging met daarover een los vallend jurkje naar huis te gaan, maar ik had dan ook nagenoeg geen last van m'n hechtingen en gevoeligheid (ook van m'n buik) ook geen last van. Ik haaaaat maandverband dus zag dat kraamverband ook helemaal niet zitten. Ik weet niet of het door de leggings kwam die natuurlijk wat strakker om je lijf zitten maar het bleef allemaal wel netjes op de goede plek zitten.
Dagen na de bevalling in pyjama met boxer van ml aan. Daarna in een trainingsbroek/huispak achtig iets en na 1.5 week pas in ruim zittende linnen broek. Strakke legging zou ik niet aantrekken. Je krijgt m niet eens zelf aan en zit veel te straks. Je hoeft er na de bevalling echt niet mooi uit te zien hoor.
Tijdens de kraamtijd leuke pyjama's/huispKken. Na 8 dagen had ik vreselijk zin om me op te doffen en dan heb ik ook gedaan. Positiekleding heb ik op 1 broek na niet meer gedragen na de bevalling.
Ik had juist wel gewoon legging met rokjes en dat vond ik juist prettig. Blijft de boel allemaal een beetje op z'n plaats zitten. Dat kraamverband heeft nauwelijks plaksel aan de onderkant haha
Ik vond mn positiespijkerbroek of een legging juist heel fijn!! Dat hield dat enorme kraamverband tenminste een beetje op zn plaats omdat het wat strakker zat Maar was ook niet echt gehavend.. drie hechtingen ofzo. Wel echt een beurse onderkant, maar ook daarvoor gold: hoe meer 'tegendruk' hoe beter.. Had naar t ziekenhuis alleen mn pyjama broek meegenomen maar was blij toen mn mannetje de volgende ochtend met mn spijkerbroek naar t ziekenhuis kwam
ik had voor na de bevalling een trainingsbroek gedaan in me tas.. toen ik ging bevallen ben ik in mijn sexy pyama broek naar het ziekenhuis gegaan mocht de zelfde dag naar huis maar vond het prima heb gewoon heerlijk me pyama broek aan gedaan naar huis
Ik heb juist leggings aan. Zit heerlijk. Daaroverheen jurkjes waarmee ik makkelijk kan voeden of lange overhemdblousen. Ik voel me hierin ook een stuk verzorgder dan in een joggingbroek met een slobbertrui bijvoorbeeld. Als ik er verzorgd uitzie, voel ik me in het geheel ook beter.
Hier ook een joggingbroek / sportbroek met shirtje en vest na de bevalling. Dit de eerste 3, 4 dagen. Daarna de eerste dagen nog een zwangerschapsspijkerbroek met shirtje. Na 5, 6 dagen m'n normale kleding weer.
Heb de kraamweek vooral een joggingbroek aangehad. Daarna gewoon weer een legging, een broek vond ik nog niet lekker zitten.
De eerste paar dagen droeg ik vooral een pyjama of joggingbroek. Na een week kon ik mijn kleren van voor de zwangerschap wel weer aan. Het zat allemaal wel wat strak, maar het ging wel, positiekleding zat juist weer veel te wijd.