Hier hetzelfde! Alleen had ik een zwart topje aan. Vond dit echt wel een goede tip die ik toendertijd gekregen had, ben achteraf zoo blij dat ik niet iets wits of iets met een foute print aanhad
Instrueer trouwens ook je man/vriend van te voren even dat hij een beetje een toonbaar shirt aan heeft, haha. Mijn man staat dus in z'n 'joggingtrui' op de eerste foto's... Beetje jammer achteraf
Of neem inderdaad voor je man ook even een schoon t shirt mee heeft hij zich rot staan zweten en dan mag hij later daarin ook de visite ontvangen..
Tijdens de bevalling wilde ik niks aan! Had t zo enorm warm! Voor daarna had ik een mooi lang shirt (nachtjapon) met knoopjes ook meteen voor t voeden. Ik had voor tijdens idd een zwart shirt maar dus niet aan gehad!
Ik had speciaal voor de bevalling een mooi nachtjurkje met spaghetti bandjes bij de hunkemoller gekocht... Alleen toen de weeen begonnen, kreeg ik het zo warm, dat ik alles uit heb gegooit en mooi in m'n nakie verder ben gegaan
Ik had een nachtnhemd met een grote 'smile' erop....hihi kon alleen niet echt lachen tijdens de bevalling. Daarna nog 3 dagen in t ziekenhuis gelegen en toen droeg ik een jogingpak. Zo ook aar huis gegaan. Overigens interesseerde het e werkelijk geen moer tijdens d bevalling..
Ik had een jurkje aan, was niet bepaald gepland. Maar achteraf zou ik het misschien wel weer zo doen. Vond het wel fijn.
Hier had ik me pyjama aan waarmee ik die nacht ging slapen (werd wakker van de weeën) heb ook niet nagedacht of ik iets anders aan zou trekken... Die pyjama is trouwens wel direct na de bevalling in het ziekenhuis in de prullenbak gegooid.. Moest er niet aan denken om zo'n vies shirt mee naar huis te nemen
Een nachthemd. Tip : kies voor een hele donkere kleur want er worden vaak foto's gemaakt en op een donkere kleur zie je bloed en andere prut niet zitten..
ik denk dat ik een mooie slipdress haal oftewel een ondergoedjurkje met spagettibandjes en dan het beste zwart ivm bloed vlekken
Ik gok dat ik dan gewoon draag wat nu ook het lekkerst zit: een pyjamabroek en een t-shirt van m'n man. (Maat XXL - ik heb S)
Ik kreeg haar direct op mijn buik en m'n shirt was amper 'vies'. De kraamzuster heeft m'n shirtje gewassen en draag het nu nog steeds vaak snachts. Vind het ook wel wat hebben om mijn bevallingsshirtje nog te hebben.
Ik had een shirt aan, heb tijdens het persen of vlak daarvoor nog mn BH uit lopen hannessen. Beide bevallingen begonnen 's nachts in bed dus joggingbroek aan gedaan en een lekker shirt en richting ziekenhuis ivm medische indicatie. De BH zou ik liever uit laten, da's teveel gedoe om tijdens de uitdrijving uit te doen en je wilt toch snel na de geboorte aanleggen. Naar huis had ik een joggingsbroek aan en een blouse. En een voedings bh. Gewone onderbroek waar kraamverband in past. Mijn shirt was trouwens ook amper vies, mn broek wel want ik verloor heel veel bloed en vruchtwater en zelfs de pampers van mn dochter redde het niet om het korte ritje naar ziekenhuis te maken. Maar die zijn zwart van kleur dus op 60 graden gewassen en niets aan de hand.