Gisteravond had ik al wat menstruatie krampjes af en toe..en vanaf 12 uur begon ik echt met regelmaat van zo elke 5 min. 'weeen' te krijgen. Het was wel heel vreemd, ze werd ook heel druk in me buik..maar anders dan normaal niet het gewone geschop maar kreeg echt het idee alsof ze er voor ging liggen ofzo..voelde ook steeds echt van die steken daar benede, harde buik en dan echt een flinke weeen kramp. Dit heeft zo'n 2.5 uur geduurd. Nu rommelt het nog wel een beetje ofzo maar niet met regelmaat. Heb niet het idee dat het gaat doorzetten ofzo. maar zijn dit voorweeen ofzo? of hebben die geen regelmaat? En ik zat me echt te bedenken vannacht wanneer ik naar het ziekenhuis zou moeten gaan. Als ze om de minuut zijn? of als ze echt vreselijk pijn gaan doen?
voorweeën kunnen inderdaad veij regelmatig komen... meestal zwakken ze ook af onder de douche... trouwen echte werk herken je echt wel
Nou dat herken ik dus niet..want ik ging met mijn eerste dochtertje naar de dokter waar ze me heel leuk vertelde dat ik dus al 4 cm ontsluiting had..en ik had echt helemaal nergens last van. Daarna kreeg ik wat ongesteldheidskrampjes (die minder pijnlijk waren dan wat ik vannacht had) en die kwamen wel om de 2 a 3 minuten ofzo maar had echt geen pijn. In het ziekenhuis beweerde ze ook dat het echt niet de bevalling kon zijn wat begonnen was..maar het was toch echt zo....ik voelde gewoon geen pijn. Daarom ben ik zo benieuwd hoe of wat. Maar ik denk dat het inderdaad voorweeen ofzo waren. heb nu nog steeds wel zeurderig gevoel maar meer ook niet.
hier ook meid, op 31 december begon het bij ook volop, rugpijn, beenpijn , constante harde buik en weeen de baby was inderdaad ook anders aan het bewegen. de vk gebeld en zolang de weeen niet om de 4 min kwamen moest ik gewoon rustig blijven liggen. 8-[ ben toen onder de douche geweest en toen zakte het weg, ook de dag erna net hetzelfde liedje alleen voelde ik onze meid nu bijn niet meer. de dag erna was het wat rustiger en toen zaterdag begon het weer. dus vk gebeld omdat manlief erg ongerust was dat onze meid zo rustig was en ik zo beroerd. ale: ben naar het ziekenhuis gemoeten voor controle, alles was goed maar bloeddruk te hoog. moet nu heel veel rusten (wat ik eigenlijk al moest hoor) anders loop ik nog tot de bevalling met deze pijn rond. trekt de pijn echt niet weg moest ik me er maar bij neerleggen dat het zo is en dat ik tot 1 van devrouwen behoor die zolang voorweeen heeft
vreemd..bij mij kwamen ze om de 5 minuten (ok scheelt een minuutje ) maar het waren dus ook geen echte weeen hoor. Misschien dat ze toch echt aan het indalen was..het laatste stukkie nog ofzo hehe. Ook omdat ik echt het gevoel had dat ik haar af en toe voelde zakken en ze bewoog ook erg..maar wel anders dan normaal.
Bilgat haha anus? Maar volgens mij duurt het bij jou niet zo lang meer, inshallah gaat het snel, en moge Allah je een gemakkelijke bevalling geven.
ja whatever..vind anus zo smerig klinken haha..maar bilgat eigenlijk ook haha...nouja tegen me *** en me *** haha nouja je snapt het toch..hihi InsaAllah ik hoop ook dat het door gaat zetten!
Ja ik snap het wel, maar vond 'bilgat' gewoon zo grappig daarom. Ben je nu boos? Je vagina en bilgat dus hahahah, geweldig! Nee ff zonder te dollen, moet je niet bellen met het zk, of heb je al gebeld, en wacht je totdat de pijn heviger word?
haha boos? hihi nee joh... zit gewoon te geinen...wist niet welk woord ik moest gebruiken om het niet zo banaal te laten klinken hehe. nee ik heb niet gebeld..zou dat moeten? denk niet dat de pijn noemenswaardig is..het rommelt gewoon een beetje..en dus af en toe die druk er op...wel veel harde buiken enzo..maarja niet het idee dat het begonnen is ofzo.
Heb er ook last van,sinds vanmorgen een paar stevige ertussen die ik ook echt moest wegpuffen maar die kwamen laat achter elkaar dus denk ook gewoon voorweeen. Heb wel last van dat menstuatie-achtige krampen alsof je terplekke ongesteld ken worden en sinds gister last van mijn stuitje zonder enige aanleiding ofzo...
ja precies...dat heb ik nu overdag..gewoon een zeurderig gevoel in je buik en onderrug alsof je ongesteld moet worden. En veel harde buiken.
helemaal herkenbaar wat ik hier lees, tot en emt het bilgat toe enorme buikpijnen onderin, mijn liezen verkrampen vreselijk, echt pijn in m'n kruis en lopen gaat niet meer. pfff.... hopelijk zijn dat allemaal voortekenen, maar bereid me er maar op voor dat het nog wel even kan duren
Ja ik probeer ook zo nuchter als wat te blijven,als het komt dan komt het vanzelf, wou dat mijn omgeving dat ook eens dacht,bij elk kuchtje schieten ze al over eind
hier net hetzelfde, ben de pijn beu. gisteren weer aan ctg gemoeten en baby doet het perfect. zolang zij nog goed zit ook al is dat tot 42 weken ondernemen ze niets. maar ik loop al meer dan een week over te geven van de pijn, kan niet meer slapen of lopen of zitten of liggen. ik kan niet meer. mijn man heeft nu 2 weken zorgverlof en hoop toch dat ze dan geboren word, dan ben ik 37 weken en half.
Guusje: Hier ook nu 1,5 week heftige voorweeen. Gisteren tot de ontdekking dat ik 2 cm ontsluiting heb. Naar het ziekenhuis geweest en daar zakte de weeen weer af. Ik ben er ook zat van. Van mij mag het er wel uit of het helemaal afzakken. Soms heb ik een uurtje echt heftige weeen en dan een zeurderig spierpijn gevoel.
Ik heb heel veel voorweeen gehad. Heb uren beneden gelopen met krampjes die om de 5 minuten kwamen etc. Helaas kwam Marijn pas 6 dagen later. Het voordeeel was wel dat ik zonder echte pijn 10 cm ontsluiting had in 3 uur tijd en met drie persweeen was hij er al.