Wat doe je aan?

Discussie in 'De bevalling' gestart door bezorgde, 13 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kAAtje76

kAAtje76 Actief lid

26 feb 2006
    120
    0
    0
    Maarssen
    Ik had inderdaad wat kleding klaargelegd voor tijdens de bevalling, maar op het moment supreme had ik toch mijn nieuwste witte t-shirt aan.

2. kleinvisje

kleinvisje Niet meer actief

van tevoren huisbroek/ joggingbroek klaargelegd en lekker shirt.
    echter vooraf dat ik naar ziekenhuis ging al 3x wat anders aan moeten doen... vliezen waren gebroken namelijk dus bleef lopen whaha
    lag aan het einde met niets in de badkamer en toen ik naar ziekenhuis moest snel broek en shirtje door iemand uit kast getrokken en aangedaan
    wel hele tas stond al klaar voor daarna maar bevaliing zelf had ik gewoon shirtje aan paars met korte bandjes verder niets

3. beertje87

beertje87 Actief lid

16 sep 2008
    339
    0
    0
    ik had 2 van die hele grote nachthemden gekocht bij de zeeman
    ook met de gedachte die gooi ik daarna wel weg, maar kreeg een geplande kz dus werden ze niet vies, was trouwens wel blij de eerste 2 dagen met me nachthemden ivm catheter kon geen broek aan dus gelukkig had ik iets heel langs om aan te trekken haha

4. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Voornamelijk niks. Bij het persen een oud t-shirt van mijn man.

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ik ben vorig jaar augustus bevallen en ging naar het ziekenhuis in joggingbroek met een truitje. Toen op verloskamer omgekleed en alleen een t-shirt aangedaan, die we daarna weggegooid hebben. Na de bevalling en gedoucht te hebben heb ik een speciaal nieuw gekocht t-shirt aangehad en een zwarte legging. Zweette me achteraf kapot in die legging maja ik verrekte het om met m'n charmante benen uit bed te komen haha. Dan maar warm.

Deel Deze Pagina