Oh mee eens, over kettingen en eigendommen. Juist ik ben iemand die 'vrijheid'in een relatie erg belangrijk vind. En dat je man weleens bij een vriend zit is ook niet zo heel schokkend. Ook mijn ex had zijn jongenasvond op vrijdag alleen wist ik dan wel bij wie hij zat en eindigde zo'n avond op een normaal tijdstip. Maar op het moment dat mijn kerel wekelijks 2 dagen in de week tot 2 uur 's nachts koffie zou gaan drinken bij iemand terwijl ie de volgende dag gewoon vroeg op moet, zouden bij mij mn alarmbellen flink afgaan.
mm, hier juist andersom gebeurd.. Ik dacht dat de vriend van mn beste vriendin vreemdging maar wist het absoluut niet zeker.. niet gezien dat ze zoenden ofzo, meer kijken naar elkaar enzo.. Toen kwam ze er zelf achter dat hij gevoelens had voor haar.. Werd ze boos op mij omdat ik niks gezegd had.. Dat ik het niet zeker wist maakte haar niets uit.. Gelukkig is het goed gekomen tussen haar en mij maar baalde er flink van.. Maar om nou te zeggen: Goh, moet je luisteren, ik kan het niet bewijzen maar volgens mij gaat hij vreemd want hij kijkt steeds naar een andere vrouw.. klinkt niet logisch.. Zou met hem de confrontatie aangaan en hem een aantal dagen de tijd geven om het haar zelf te vertellen.. Zo niet, doe jij het.. Foto's maken zou je kunnen doen, maar natuurlijk niet zeggen tegen hem.. Meer als bewijs achter de hand.. Gelooft ze je niet kun je ze altijd laten zien.. Gelooft ze je wel hoeft niemand van de foto's te weten..
Kan ik me wel voorstellen,maar aan de andere kant kan je het ook zo zien dat ze nu wel weten dat je niet liegt over dit soort dingen.En als het echt een goede vriendin van je is, die jou vertrouwd, dan zal ze lijkt mij niet gelijk denken dat je liegt. wie weet heeft ze zelf al twijfels ofzo.
Waarom laat je je man niet met je vriendin praten i.p.v. jijzelf. Kan me voorstellen dat het anders bij haar over komt als een man vertelt dat haar man vreemd gaat. Dan kan ze ook minder snel denken dat je "probeert te stoken" of iets dergelijks zoals bij die andere vriendin.
ik heb het verteld en ze gaat hem nu zelf in de gaten houden om er zelf achter te komen ze reageerde heel luchtig met: ik had ook al stiekem zo'n vermoeden. En toen ik alle feiten op tafel legde hoe hij zich gedroeg en wat ie doet om thuis weg te komen ging er een lampje bij dr branden. Hij weet nu niet dat ze het weet en dat moeten we ook zo houden tot dat ze het met eigen ogen kan zien. Is me toch erg mee gevallen maar ik denk dat het meer de angst was van de vorige keer dat ik zoiets vertelde
Het scheelt waarschijnlijk dat ze wel al zoiets vermoedde. Wel triets voor haar, ik hoop dat ze snel duidelijkheid heeft en er een punt achter kan zetten! Moeilijk besluit hoor; wel of niet vertellen. Je doet het nooit goed. Als je het vertelt, riskeer je ruzie. Zeg je niks maar komt later uit dat je het al wist, dan is die vriendin ook niet blij met je.
Goed dat je het gezegt op ! Is die zware last iig van je schouders af. Fijn ook dat ze het zo "goed" oppikte, en dus toch zelf ook al vermoedens. Vind het wel knap van haar dat ze hem er niet gelijk mee confronteerd. Geloof niet dat ik gewoon voor hem zou kunnen koken, in hetzelfde bed liggen ect.
Ik las net in het andere topic (ja, sorry, verwarrend van mij!) dat je het verteld hebt! Ik ga even lezen! (Edit na het lezen): Goed van je! Ik ben blij dat het zo gelopen is. En dat ze zelf al zo'n vermoeden had... Ik vind het echt top van je! Helemaal gezien je (gegronde!) angst!
Hebben ze nog hun excuses aangeboden? Zou me niets verbazen als ze dat niet hebben gedaan. Nou ja, je leert de mensen zo wel kennen...
Nee nog nooit ik zie die mensen ook niet meer maar nu is het wel andersom haha normaal keken ze mij scheef aan nu doe ik het
Gelukkig reageerde ze "goed". Valt denk ik wel even een last van je schouders of niet? Hou je ons op de hoogte van hoe het gaat?
sorry ik ben al een lange tijd niet meer hier geweest door wat probleempjes... maar we hebben ze eigenlijk al heel lang niet meer gezien. Ik weet nog niet hoe het nu verder met hun gaat