ik.. en ik begrijp janneke ook uit de buurt (d8 eerst eefke ook) en er zijn er nog een aantal uit den helder...
En toen brak de hel hier los.. Ik vertelde het op een rustige manier en erbij gezegd dat ik weet dat het slecht uit komt en dat ik verder ook niet weet hoe het gebeurt kan zijn. Hij deed de tv uit, begon te schreeuwen ik ben er klaar mee en liep boos naar boven.. Klote zooi..
das de eerste schok.. natuurlijk schrikt hij.. duhh f laten gaan en daarna weer naar beneden.. komt goed meid
Ik hoop het.. Vorige keer bleef hij ook heel stellig zeggen dat hij het niet wilde. Maar ik kan niet weer een wondertje verliezen, ik ben er al 3 verloren. Ik vergeef het mezelf nooit.
Hoi Maar jouw man moet toch ook wel snappen dat jij er niks aan kan doen dat je zwanger bent ivm het spiraal. Kijk alstublieft uit voordat het uit de hand loopt kan je niemand bellen of zo? Sterkte
als hij dat weer zegt zou ik zeggen dat hij er zelf ook net zo goed bij was en als hij geen kindje meer erbij wil zal hij dr een knoopje in moeten leggen das makkelijker gezegt dan gedaan maar wel de waarheid
probeer een beetje af te koelen laat hem ook ff afkoelen en probeer er straks als de kids op bed liggen nog even over te praten
Ja dat is waar.. Nee ik heb nu niemand. En ik ga zo naar m'n verzorgpaardje, de tijd vliegt weer voorbij. Maar misschien ook even goed, kan hij even afkoelen.
Ik hoop voor je dat hij bijtrekt! Jij kunt er tenslotte ook niks aan doen. Natuurlijk verwacht je dat een spiraal beschermt tegen een zwangerschap, maar nu blijkt wel weer dat geen enkel anticonceptiemethode 100% betrouwbaar is. Geen sex hebben is de enige garantie om niet zwanger te worden. Blijkbaar is de natuur toch zijn gang gegaan en moest het zo zijn. Laat je absoluut niet dwingen tot dingen die je niet wilt en later zeker spijt van krijgt! Heel veel sterkte en hopelijk komt het allemaal goed!
Ik hoop dat alles goed komt met jullie,ga maar lekker even naar je verzorgpaardje even afleiding je hebt al genoeg stress en problemen.
Je man draait vast bij.... Komt wel goed! Misschien is de komst van een 3e wel een enorme motivatie om alles zoals jullie relatie en financien op orde te krijgen! Maar daar zijn wel 2 mensen voor nodig!
hij is niet lichamelijk agressief toch?? zo wel moet je t me laten weten dan kom ik je wel halen... ondanks dat we mekaar niet liggen maar dat mag niet gebeuren!
Dan moet je man zich maar laten stereliseren hoor! kom op zeg hij was er zelf bij hoor ! waarom wordt de verantwoording betreft anticonceptie altijd bij de vrouw gelegd Ik hoop ook dat hij niet lichamelijk agressief is? Sterkte !
Ik snap echt niks meer van dit topic, woon jullie allemaal bij dr om de hoek ofzo? Ben echt blij dat ik niet in een dorp woon zeg.. wat een geklets!
het kan toch best zijn dat de man van ts niks tegen abortus heeft en dat in dit geval een goede oplossing vind (financiele problemen/relatieproblemen/nu al de kinderen in het gezin niet kunnen geven wat je zou willen) en beseft dat zijn vrouw pertinent geen abortus wil en er dus een kloof die onoverkomelijk is aan het ontstaan is tuurlijk was hij er zelf bij, maar het kan best zijn dat hij er anders over denkt, dat is geen zonde @TS veel succes, tis een aardig rommeltje zo
nee hor alleen ik maar denk dat je t hele topic moet lezen wil je er nog wat van snappen... enne t is niet echt een dorp meer onderdeel van gemeente
Kan ik ook heeeeel goed begrijpen. Toen ik per ongeluk zwanger raakte van mijn zoontje hadden wij het financieel ook al niet goed. Mijn vriend vroeg gelijk, kan je het niet weg laten halen. Nadat ik een paar keer uitgelegd heb dat ik dat echt niet kan, ik het mezelf nooit meer zou kunnen vergeven heeft hij zich erbij neergelegd en is nu de leukste papa die onze zoon zich kan wensen. Maar vooral met financiele problemen zou ik dat echt kunnen begrijpen. Maar ja, uiteindelijk is het een beslissing die je samen neemt en als 1 er echt voor wilt gaan dan heeft de ander zich erbij neer te leggen vind ik. Je bent er samen bij als het gebeurd en dan ook maar samen de schouders eronder zetten en ervoor gaan. @TS, hoe is het vertellen gegaan?