Sorry ik had dus echt helemaal over dit bericht heen gelezen. Sterkte ermee en hopelijk draait hij snel bij.
ts @ goed dat je het igg verteld hebt. laat hem idd even afkoelen. veels terkte hoor. en als ie echt aggresief wordt cilla bellen. ze zegt het niet voor niets
Wordt ie dan echt aggressief.. Of gewoon goed boos, heb daar ff overheen gelezen.. Als dat wel zo is dan is daar wegkomen nog je eerste zorg! Angst is geen basis voor een relatie en ik spreek helaas uit ervaring.
Hoi ben ik weer. Hij is niet fysiek agressief gelukkig. Hij gaat alleen enorm lopen vloeken en tegen dingen aan schoppen die hem in de weg staan en trekt zich vervolgens terug. Hij voelt zich gewoon enorm verantwoordelijk voor alles en het voelt voor hem of hij alle last moet dragen. Hij wil het gewoon perfect voor elkaar hebben en werkt er ook keihard voor. Hij maakt vaak hele lange dagen en probeert overal een oplossing voor te zoeken. Het is hem nu gewoon allemaal te veel geworden. Martijn was ook onverwachts, (door de pil) hij reageerde toen ook zo maar is nu een super papa! Anticonceptie en ik gaan gewoon niet samen helaas.. Ik lijk m'n moeder wel.. Die had dat ook. En m'n vriend en ik reageren gewoon enorm vruchtbaar op elkaar. En ik vind het ook zo erg voor degene hier die al zo lang proberen zwanger te worden. Echt als het kon zou ik jullie een stukje van mij geven zodat jullie ook een wondertje mogen dragen en zien opgroeien. De tranen biggelen hier over m'n wangen.. Nu proberen te slapen. Morgen de dierenambulance, dus moet wel fit zijn. Was de dierenambulance maar betaald.. Dat had ik zo fulltime kunnen doen.
We hebben net nog even gepraat, hij zat beneden tv te kijken en ik kon m'n draai niet vinden. Hij heeft z'n verhaal kunnen doen en is een stuk rustiger geworden gelukkig. Het is hem allemaal te veel geworden. Hij is bang dat we straks nog dieper in de schulden komen. Maar gelukkig hebben we alles in huis voor een kleine. Het enige wat erbij komt zijn luiers en flesvoeding (borstvoeding begin ik niet meer aan, is twee keer mislukt). En het moet allemaal nog maar goed blijven gaan en het is er pas over 8 maanden, tenminste als ik nu 4 weken ben. Het moet gewoon allemaal bezinken bij hem. Cilla, lief dat je vraagt hoe het gaat. Ik denk dat we te snel geoordeeld hebben over elkaar. En voor de anderen, dank jullie wel voor jullie meedenken en reacties. Ik ga nu slapen.
ochtendkrant , verdien je 300 of 280 ofzo per maand.. ik was 17 en verdiende 280 permaand met ochtend krant.. veel sterkte en sterk blijven ! veel mensen kunnen judgen van ga werken dit en dat .. maar als er iets niet voor je neus tevoorschijn komt en dingen niet gaat zoals je wilt.. zoals werk kunnen krijgen.. is echt heel moeilijk! en sterk blijven met je man ... zoals je al zei er komt ooit wel een einde zolang jullie elkaar steunen en wat hebben voor jullie kids ik zal zeggen geef de hoop niet op komt goed !!!
Gelukkig gaat het weer wat beter. Even iets anders, heb je je spiraal er al uit laten halen? Het is niet goed voor je kindje als dat ding er in zit.
Ik heb gevoeld en ik voel de spiraal niet meer zitten, eerst wel. Misschien is ie er verder in gegaan, of zit ie er niet meer in. Ik heb nogal gebloed sinds dat ding. De huisarts zei dat er altijd een kans is dat je zwanger raakt of dat hij eruit gaat. Na m'n menstruatie voelde ik hem wel nog. Kan je voor zoiets de huisartsenpost bellen? Of de verloskundige? Had natuurlijk gisteren de huisarts moeten bellen maar die waren met koffiepauze toen ik belde en daarna niet meer aan gedacht.
je kan altijd even de verloskundige bellen. en anders maandag de huisarts. ik zou er niet de hap voor bellen nu. op een dag zou het toch ook niet aankomen zou ik denken?
gats ik zou dat trouwens wel eng vinden als dat ding ineens verdwaald is in je lichaam dalijk zit ie in je hersenen ofzo ( hhihihi)
Haha ja je haalt je de gekste dingen in je hoofd. Ik denk dat ik de verloskundige bel, die zijn zo lief die snappen wel dat ik bel. Dat is het fijne dat je de praktijk kent.
ik zou wel zo snel mogelijk bellen, je kunt ook een miskraam krijgen (nu of zelfs veel later) als dat ding nog wel daar zit. het zal er toch zo snel mogelijk uit moeten dan.
Ik heb de vk aan de lijn gehad en ze heeft overlegd met de gyn en ik kan straks langs komen in het ziekenhuis om te kijken of hij er nog zit. Moet alleen even m'n collega bellen, maar dat komt wel goed. Ik zal jullie laten weten hoe het ging.