Ja ik had een bekende aan de lijn en ze wist ook dat ik een miskraam heb gehad dit jaar. Dus ze wil me helpen. En kunnen ze kijken hoe lang ik al zwanger ben. Aan de ene kant hoop ik dat het goed blijft gaan want nog een miskraam wil ik echt niet.. Ik ga er zo heen.
De spiraal zit er niet meer. Hij zal er waarschijnlijk zelf uit zijn 'gevallen'. Waarschijnlijk omdat ik best veel gebloed heb dat hij niet meer goed zat en er langzaam uit gezakt is. Verder is het nog slecht te zien, dus nog heel klein. Ik heb een afspraak voor over twee weken, om te kijken hoe het dan is. We gaan het meemaken..
Dan ben je waarschijnlijk nog geen 6 weken zwanger. Aangezien ze rond de 5-6 weken een hartje kunnen zien dmv een inwendige echo. Neem aan dat je die hebt gehad, zodat t konden kijken naar t spiraal?
Ja zoiets, of in bed (ik ga straks m'n slaapkamer onderzoeken, heb wel m'n bed verschoond hoor maar kan ergens tussen gevallen zijn). Schijnt wel vaker te gebeuren. Denk je veilig te zijn.. Maar goed. M'n vriend is gelukkig wel wat gekalmeerd en wil eerst duidelijkheid en een goeie echo.
Haha, nee ik denk dat hij in de wc gevallen is. Is maar een klein dingetje en van plastic. En je let er natuurlijk niet bij ieder wc bezoek op of hij in de pot ligt.
zag dat je dinsdag een sollicitatie hebt bij de omring maar anders ...kan je altijd online bij de DEEN solliciteren je zegt dat je daar niet aangenomen wordt door je leeftijd maar daar zal t niet aan liggen want er worden genoeg mensen aangenomen van tussen de 25 a 35 jaar ..en ik kan t weten (weet niet hoe t bij de vomar enz is in t dorp) enige is dat je enorm flexibel moet zijn en dat zal misschien voor jou moeilijk zijn ...
Ik heb afgelopen 1,5 jaar 3 keer gesolliciteerd bij de Deen en steeds kreeg ik een afwijzing.. En bij de laatste keer heb ik erbij gezet dat ik heel flexibel ben. Maar misschien weer een rondje supermarkten solliciteren doen. Dat lijkt me namelijk wel het fijnste werk want dat ken ik en vind ik leuk.
gewoon blijven proberen heb 2 x moeten solliciteren maar heb er nu een vaste baan dus blijf proberen en ga gewoon is wat supermarkten weer persoonlijk langs om te vragen of ze mensen nodig hebben. de aanhouder wint meestal
Ik ga er maandag wel langs want ik krijg het formulier niet goed gedownload en dan hebben ze meteen een gezicht erbij.