He dit is erg rot, vooral omdat niks kan zoals ik lees. Plus ik heb eerder een topic van je gelezen en dacht dat je al zwanger was? Kan ook iemand anders zijn geweest hoor! Ik hoop dat julie en snel uitkomen want geld problemen is een echte stressbom
Door wat tegenslagen lopen wij ook achter de feiten aan en elke keer als je denkt wat in te lopen gebeurd er weer wat. Om wat meer lucht te krijgen en een beetje leuk te kunnen leven hebben we ons huis te koop staan en hebben ook een auto en de motor op marktplaats gezet. Er zijn gezinnen die het met minder inkomsten moeten doen maar onze vaste lasten zijn gewoon torenhoog, privé zijn we heel zuinig...dat moet ook wel. Nou gaan we dit jaar trouwen en bevallen dus het is ook wel een extreem duur jaar zo, als we dit jaar overleven dan redden we het samen wel Omdat ik afgekeurd ben zal werken geen optie zijn, alhoewel die getinte sms-jes me wel te doen lijken Je hebt hier niks aan maar weet hoe frustrerend het is, ennuh als je je auto leuk kan verkopen en daarvan wat kan afbetalen dan zou ik daar toch serieus over nadenken... Oh, en gefeliciteerd natuurlijk met je zwangerschap
Ik zou kijken of je niet kan werken en leren?! Een opleiding is zo belangrijk! En daar loop je nu al tegen aan.
Ik was inderdaad een tijdje geleden zwanger maar dat is een miskraam geworden.. Dat was in april/mei. En heb daarna een spiraal laten plaatsen omdat ik het gezeur van zwanger/niet zwanger zat was en er voorlopig geen ruimte was voor een kindje. En nu dus toch weer zwanger. Anticonceptie is niet aan mij besteed lijkt wel. Geen enkele pil werkt, ben daar ook al twee doorheen zwanger geworden, 1 keer miskraam, andere keer Martijn. En nu dus zelfs met spriaal zwanger! Ik voel hem ook niet meer zitten. Eerst wel nog, kon de touwtjes ook voelen maar voel die nu ook niet meer. Damn wat moet ik daar nou mee? Een kindje is welkom hoor, tenminste voor mij. Voor m'n vriend ligt dat anders, die zou zeggen weghalen. Ik ga maar even m'n huisarts ook bellen want ik ben ook aan de antidepressiva. Maar eerst even wat eten. En naar mn afspraak. Ik ben er straks weer!
ik heb wel een beetje het idee dat je niks wilt.... je wilt niet werken want dan moet je naar school, je wilt niet naar school want dan moeten de kinderen naar de opvang. je wilt de auto niet verkopen want dan kan je niet naar frankrijk en niet werken.... dan kan iedereen hier wel tips plaatsen maar is nutteloos denk ik
2 zielen, 1 gedachte. Probeer niet naar het negatieve te kijken. Maar kijk naar wat je allemaal wel kan! En dat is volgens mij best veel! Geen geld te makken hebben, wil niet zeggen dat je meteen niets meer kan. Soms moet je gewoon wat voor jou onmogelijk lijkt doen! Er valt vaak wel een mouw aan te passen!
ik zou naar school gaan, het is zwaar met kindjes die dan thuis blijven maar op langer termijn heb je er alleen maar profijt van.
Ben even voor je aan het kijken maar is zoiets niks: BANENMATCH Banenmatch de grootste gratis vacaturesite van Nederland met vele vacatures,banen, werk, Jobs gratis vacatures plaatsen en gratis CV BANENMATCH Banenmatch de grootste gratis vacaturesite van Nederland met vele vacatures,banen, werk, Jobs gratis vacatures plaatsen en gratis CV
Tis jaren geleden, voordat ik afgekeurd was, maar toen ben ik Alkmaar in gegaan en ben elke winkel binnen gelopen om te vragen of er werk was...veel nee's natuurlijk maar 1 ja is voldoende. Succes!
Ik heb niet alle reacties gelezen, weet ook niet of deze al genoemd is,maar is thuiswerk misschien een idee. Via thuiswerkbank kun je verschillende dingen vanuit huis doen. Al is het maar kaartjes vouwen oid
Of 's avonds werken en hoeven de kinderen niet naar het kdv?? Ik zou ze wel van de psz afhalen scheelt ook een hoop geld!
Auto verkopen en van dat geld 2 fietsen kopen. Desnoods tweedehands. Probleem opgelost wat dit aangaat. Vrienden etc lopen niet weg en is altijd een oplossing voor te vinden, ze zullen het vast begrijpen . Solliciteren waar mogelijk al móet je 20 min fietsen. Even doorpoten aankomende tijd. Probeer trouwens eens maatschappelijk werk ivm je financiën en anders via zorgloket op het gemeente. Succes!
Ik heb nog geen andere reacties gelezen, maar ik zou gaan werken. Zoek een baan voor de avonduren of waar je in het weekend kunt werken. Ik werk bij een tankstation en daar kan ik avonddiensten werken van 18.30 tot 23.00 en 1 dag in het weekend en ik heb op deze manier geen oppas nodig! Waar een wil is is een weg! Als je het nu zonder inkomen red, dan zou je met bijvoorbeeld om te beginnen 16 uur werken al wat voorruit kunnen toch??
Tja de auto de deur uitdoen is het eerste wat ik zou doen. Naar Frankrijk rijden zit er nu toch ook niet in en je bespaart dan wel weer kosten per maand. Zoals iemand anders al zei koop 2 goeie fietsen of desnoods een scooter! die zijn ook zuinig en kosten niet zo veel aan benziene als een auto.
Sorry dat ik dit neerzet, maar ik heb ook het gevoel dat je niet echt wil. Er zijn zoveel tips gegeven, maar het lijkt alsof je er niks mee doet. Ik zou de auto allang de deur uit hebben gedaan. Kleding en schoenen voor de kinderen gaan voor een tripje naar Frankrijk. Naar werk gaan kan ook op de fiets, doen zoveel anderen ook. Toen ik nog studeerde werkte ik bij de Thuiszorg. Ze hadden echt altijd mensen nodig, al was het maar voor een paar uur per week. Het is geen vetpot, maar toch leuk een extraatje. Maak een lijst met jullie inkomen en uitgaven en schrap gewoon alles weg wat geen primaire levensbehoefte is; ook de auto ja. Succes!
Uhh hoe meer ik lees hoe meer ik het idee krijg dat ik het zelf nog slechter heb terwijl ik me rot werk Ik kan echt niet met mn autootje naar familie of vrienden hoor, daar heb ik ook niet zomaar geld voor.. :S Ik denk dat je eerst eens goed moet kijken waar je prioriteiten liggen.
maar je lacht nog wel. en je onderschrift is supermooi. respect meid en borstvoeding is gratis looooooool
Jullie krijgen zo echt een verkeerd beeld van mij helaas.. Ik wil heel graag werken, fulltime wat mij part. Maar dan moet ik het wel redden. Ik ben na het stofzuigen thuis of de afwas doen al gebroken door m'n rug. Ik heb ook weer fysio sinds kort en als de zwangerschap goed blijft gaan blijf ik ook naar de fysio gaan anders red ik het echt niet allemaal. Ik heb al met de thuiszorg gebeld hier en die bellen mij vanmiddag terug, want degene die daarover gaat is er nu niet. De andere twee vacatures ga ik ook op reageren. En de rest van de reacties ga ik ook nog even doorlezen en wat mee doen. Maar het rottige is dat ik dit allemaal op m'n mobiel moet doen en dat gaat niet zo snel en veel sites kan ik niet opkomen. En al met al zit ik ook nog in een depressie en heb ik kort geleden nog zwaar diep in de put gezeten en kwam amper nog buiten. Dus de auto is me nu te veel waard om weg te doen. Ik vind het lastig om dit allemaal goed te verwoorden. Ik lig nu ook in bed om bij te slapen. Anders ben ik vanmiddag kapot. En samen met m'n vriend moet ik ook nog een en ander op een rij zetten qua prioriteiten. Ik ga nu even slapen. Ik kijk straks weer even. En zal straks of vanavond de pb's beantwoorden.
Heel rot allemaal natuurlijk maar je auto is géén prioriteit. Je depressie en vermoeidheid worden erger met financiële problemen dus je kunt wel excuses zoeken waar je de auto wel allemaal voor nodig hebt maar je derde is op komst. 2 moeten voorzien worden van kledij schoeisel en eten etc. Auto eruit en over een paar maanden kijken of er een auto terug kan. Openbaar vervoer is makkelijk te doen en echte vrienden hebben begrip! Hoe het ook went of keert, je kunt niet anders dan voorlopig te moeten inleveren meid.
dat vind ik dan weer net te ver gaan.... zij moeten als ouders zelf de concequenties dragen en niet de kinderen er de dupe van laten worden...., dan kunnen ze beter de auto's wegdoen en hun kinderen lekker naar de psz laten gaan!