Vervelen op werk, wat is dat?? Nee hier verveel ik me geen seconde, ben altijd "blij" dat ik aan het eind van de dag kan afsluiten en het werk kan laten liggen tot de andere dag... Pauze neem ik eigenlijk ook nooit, boterham tussen de bedrijven door... Maar vind mijn werk erg leuk dus doe alles met plezier!
Koffie halen voor het team. Of als ik echt een dip heb, een collega van een andere afdeling een berichtje sturen, of die zin heeft om beneden een bakkie te doen. Héél soms ga ik zitten internetten, maar meestal is het daar te druk voor. En een bakkie doen doe ik dan om even een fris hoofd te halen, zeg maar.
Hier is het echt beperkt tot een babbeltje met collega's. Zou het voor mezelf ook niet kunnen verantwoorden om maar raak te internetten oid. Ga dan ook werk zoeken en vind dat een baas dat ook mag verwachten van zijn personeel.
Ik verveel me ook nooit. Of ik heb telefonisch contact met de klant. Of per e-mail... Of ik ben nieuwe instroom aan het coachen. Of gesprekken analyseren enz.. Daarbij kunnen we niet op internet. Beperkte sites zijn beschikbaar oa overheid,CVZ en onze eigen webpaginas vd zorgverzekering.
Ik heb een kleuterklas met 32 kleuters, dus nog geen seconde tijd om me ge vervelen!!! Kom eerder tijd te kort!
Saaie minuutjes/uurtjes.... Verveling........... Pfff, hier altijd tijd te kort helaas en geen tijd voor ontspanning. Vaak 's avonds thuis ook nog een berg werk te verzetten, anders kom ik de volgende dag niet door. Gelukkig werk ik maar drie dagen en heb ik daarna weer 4 dagen vrij Oh ja, ik werk in het basisonderwijs. Ik heb een groep 7/8 met 31 kinderen. (ik ga nu dus snel nog even wat taaltoetsen nakijken
Nee hoor soms is er hier echt helemaal niks te doen (ja ik zit nu ook op mijn werk) en mijn baas vind het prima dat we dan even lekker wat voor onszelf doen. We krijgen het hier regelmatig voor de kiezen (qua geweldadige incidenten) en als het even rustig is dan mogen we best even internetten, tijdschrift doorbladeren, voetjes op tafel, even ouwehoeren op kantoor etc. Daar maken we geen geheim van en onze baas doet ook rustig mee. Uren opnemen is niet mogelijk er moeten altijd minimaal een bepaald aantal mensen aanwezig zijn. Dus ja wij zitten wel eens heerlijk te niksen op het werk en soms wel de hele dienst. Maar nu heb ik ook geen standaard baan en zijn er meer diensten waarbij ik de benen uit mijn lijf ren (bijna letterlijk) en ik helemaal aan flarden ben van alle problemen op te lossen. Werk dan wel in het welzijn met een zeer bijzondere doelgroep.
Ok duidelijk verhaal, het is dus geen standaard werkplek zoals een kantoor. Ik kan me voorstellen dat je dan inderdaad even moet ontspannen na een heftige gebeurtenis
Gos ik werk in de gehandicaptenzorg, nachtdiensten, altijd wat te doen, maar zo rond 4oo slaapt iedereen wel diep, weinig bellen, dan ga ik surfen op t net. Zo rond half 6 nog wat klusjes en dan komen de eerste bellen wel weer. 700 nog even helpen met wassen en aankleden.... ....of ik neem een boek mee maar daarvan dreiig ik in slaa 5te vallen dus lees liever niet.
Kan me met dit soort banen voorstellen dat dat zo gaat...maar ik doelde idd ook meer op kantoren waar de baas dit niet ziet en/of goedkeurt zeg maar. Heb ooit stage gelopen bij een afdeling van de Gemeente Utrecht...oh zo druk zo druk...yeah right...ze hadden het zo druk dat ze de spelletjes van de computers hadden gehaald...dat is toch het begin van het einde van een organisatie...
Ja klopt en we mogen dus dit soort dingen ook zolang we er maar staan als het nodog is en onze taken naar behoren uitvoeren...
Ik heb me zelden verveeld op mijn werk. En anders zijn er altijd nog wel administratieve of huishoudelijke klusjes die moeten gebeuren. Werk in de gehandicaptenzorg ( jongeren met autisme/aanverwante stoornis en een verst. beperking)..
Als er hier geen afspraken zijn en de boel is al schoon, moet ik toch nog tot het eind blijven voor mensen die nog iets komen kopen.. Ik heb vaak een boek mee of doe een spelletje op m'n telefoon (Songpop ) Is meestal uurtje ofzo aan t eind vd dag.. Ook vaak genoeg dagen dat k geen pauze heb en moet overwerken, dus compenseert wel voor elkaar vind ik
Ik werk in een winkel en we werken met planningen. Je hebt dus altijd wat te doen. Als je kassa staat en er zijn geen klanten ga je strikjes maken, of verpakkingen voor kadobonnen, of spiegelen in de buurt van de kassa. Als je op actieve verkoop staat (klanten helpen) en er zijn weinig of geen klanten in de winkel, ga je spiegelen of aanvullen, makeup beveilingen, dat soort dingen. Internetten en dingen voor mezelf doen, doe ik wel in de pauze. Onder werktijd vind ik dat een beetje raar.
Ik werk in de jeugdzorg (leefgroep) en verveel me ook nooit! Als ik me 'verveel' ga ik een was vouwen, mail checken en heel soms een kopje koffie met een collega drinken. Maar over het algemeen is het alleen maar ren- en vliegwerk op de groep. Internetten gaat bijna niet, facebook etc. is afgesloten bij ons. Tijdens een slaapdienst ga ik wel eens iets eerder naar bed als ik een leuk boek bij me heb, maar dat is meer omdat ik om 23.00 niet met een nieuwe rapportage kan beginnen (geen concentratie meer 's avonds).