Bij een 1e zwangerschap is dat makkelijker ja, heerlijk om tijdens verlof lekker te niksen en veel series te kunnen kijken Met een volgend kindje zal dat moeilijker zijn.. en indd, nu kan ik iedere avond na 8en pas gaan niksen.. als ik me overdag verveel ga ik toch al snel iets doen met m'n zoontje, al is het binnenshuis iets knutselen of iets bakken oid.. gewoon bezig zijn. Serie kijken met een peuter die constant aandacht vraagt gaat wat lastig haha
Ik verveel me dus nooit. Er is altijd wel iets wat ik moet ''doen'' en moet juist altijd bewust ontspannen (serie kijken, even forummen, pinteresten ofzo) omdat ik anders achter elkaar door blijf regelen. Ik denk dat ik dan zou gaan lezen en series kijken, kleuren wellicht
Ik verveel me zelden. Ben blij als ik een vrij moment heb, leuke serie kijken, tijdschrift lezen, een kast uitruimen, lekker wandelen met de hond.
O!! Nu heb ik acuut zin in de sims!! Verder pinterest! Lekker allemaal dingen bedenken voor later (die er de helft vd tijd helemaal niet van komen). Zoals een babyboard maken, reizen zoeken, verbouwingen/woninginrichting inspiratie. Enz
Ik ook, ben heel “prikkelzoekend” kom ik nu achter moet ook bewust ontspannen. Ik verzorg daarom wat plantjes, lees / luister boeken via Storytel en houd de twitter van Saskia Belleman bij voor mijn dagelijkse portie rechtbankverslaggeving
Eerlijk gezegd verveel ik me echt nooit. Er is altijd wel iets te doen, altijd. Geen grote klusjes maar bijvoorbeeld de was, schoonmaken, momenteel met babydingen bezig houden, zoonlief entertainen er is letterlijk altijd wel iets te verzinnen. In sommige dingen heb ik gewoonweg geen zin, dus dan zoals vanavond even Netflixen nadat het huis weer aan kant is en nu nog heel even ZP/Facebook en dan lekker slapen. Ik vraag me soms af wat er met vervelen is gebeurd haha.
Had ik voorheen ook, snakte naar verveling en dacht altijd exact te weten waarmee ik Mn tijd zou vullen maar gek genoeg weet ik het nu niet meer.
Er ligt hier genoeg te doen haha maar gewoon echt geen energie en zin in. Ik stond er letterlijk bij en ik keek ernaar.
Intens ervan genieten. Heerlijk even niets hoeven en wat aan rommelen in huis. Bij de eerste zwangerschap was ik bedlegerig en invalide dus kon geen kant op de laatste 2,5 maand Ik was zoooo eenzaam. Vreselijk. Toen heb ik mij écht vreselijk verveeld. Ben maar gaan leren breien en puzzelen.
Aan het einde van de zwangerschappen ging ik altijd bingewatchen. Gilmoregirls Seks and the city ( 12 jaar geleden dus... ha ha) Verder ging ik kleertjes kopen en wassen...1000 keer de kinderkamer inrichten en weer overhoop halen...
Ik verveel me nooit, heb altijd uren te kort op een dag. Ik verveel me alleen als ik door mijn gezondheid weer eens een aantal weken aan bed ben gebonden. Dan ga ik netflixen, lezen, online shoppen, appen met vriendinnen, en de laatste weken veel leren.
Ik heb voor alle 3 een geboortetegel geborduurd van woezel en pip. Was ik wel een tijd mee zoet. En studeren.
Ik bedenk me nu dat ik al 11 jaar geen enkel fotoboek meer heb gemaakt. Denk dat ik vanaf maandag hieraan ga beginnen met bedrust. Beginnen bij alle vakanties en dan per jaar van elk kind een boek ofzo. Heb alles enkel digitaal.
De gedachte dat ik niet moet zeuren passeert bij mij ook vaak hoor. Straks zal de drukte zich weer toedienen en zal ik hier naar snakken. Ik mis mijn gezondheid gewoon, verveel me gewoon niet graag.
Ik kan gewoon amper het geduld opbrengen voor dit soort klusjes. Ben zo onrustig, heb dit bij elke zwangerschap gek genoeg. Tot nu toe lees ik, doe een middagdutje, appen idd, online shoppen en zo nu en dan afspreken als het een beetje gaat. En probeer ik tussendoor wat klusjes te doen in huis. Alles met koken doe ik zo min mogelijk vanwege de misselijkheid en alleen he hoognodige.
Ik verveel me ook eigenlijk nooit, er is zoveel te doen dat ik eerder uren te kort kom. Zoals; op Pinterest ideeën opdoen en dan creabea bezig zijn, het huishouden, gezellig knutselen/bakken/spelletje etc met mijn dochter, netflixxen, neuzen op online winkels, zp-en, meubels, decoratie etc pimpen, wandelen met de honden, bezig zijn met de aqua's, op de koffie bij iemand, kringlopen etc etc Er is teveel leuks te doen
Nieuwe recepten uitproberen, muziek luisteren, kruiswoordraadsels doen, puzzel (1000 stukjes) maken, online shoppen (meestal zonder daadwerkelijk iets te bestellen maar gewoon leuk om af en toe eens te kijken wat er zoal te koop is), tuinieren, kijken op Pinterest voor ideeën voor mijn zoontjes volgende kinderfeestje etc.
Vervelen.. lijkt me heerlijk haha. Gamen, lekker uitgebreid douchen, maskertje, nagels lakken, voetenbadje. Marktplaats advertenties plaatsen, pakketjes inpakken (Marktplaats gerelateerd dus) online shoppen, boeken lezen, beetje internetten, tv kijken.