Wat doe je als je je verveelt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Marsepein, 7 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.061
    2.403
    113
    Vrouw
    Wou dat ik me eens kon vervelen haha! Altijd als ik net even niks om handen heb, komt een van de drie weer iets vragen of heeft wat nodig.

Mocht ik tijd hebben dan lees ik graag een goed kookboek om inspiratie op te doen, even facebooken, puzzeltje, opruimen en schoonmaken (ja, dat is ontspanning vind ik... huis schoon, hoofd schoon), tuinieren, hond wandelen in het bos...

2. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.920
    9.434
    113
    Gelderland
    Ohhh ik ben ook zoekende.. veel te veel tijd hier :p
    De kids op school en werk maar een paar uurtjes..
    Tja wat doe je dan met je vrije tijd?
    Ik winkel wat, help op school, poets elke dag en drink koffie hier en daar. Het voelt allemaal zo vreselijk mutserig. Ik zou graag weer wat om handen hebben maar weet vaak niet zo goed wat dan. Mijn dagen zijn prima gevuld hoor maar wil wel graag iets volledigs voor mijzelf doen.

Vrijwiligers werk lijkt me leuk maar ik wil de vakanties graag vrij houden.
    Meer werken hoeft niet, mag uiteraard wel maar we willen geen Bso/ opvang nodig hebben. Dat is een bewuste keuze dus dan valt de optie meer werken voorlopig zo goed als af.

Ik heb al mijn hoop op ons nieuwe en grotere huis gevestigd. Ik heb straks een werk/hobby ruimte dus ik wil graag leren naaien. Grotere project klussen oppakken zoals het maken van kasten, opknappen van spullen enz. Nu hebben wij hier helemaal geen ruimte voor maar straks dus wel. Is dat eventueel ook iets voor je?

Mijn opties voor straks als ik me verveel;
    Leren naaien
    Moestuin
    Klusprojecten
    Taal cursus
    Vrijwiligers werk /opleiding

Marsepein vindt dit leuk.
  3. februarimama

februarimama Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.532
    864
    113
    Ik verveel me nu ook enorm en aan de andere kant kan ik heel veel niet, ben 41 weken zwanger en ik erger me enorm aan deze periode. :mad:

4. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Netflix
    Boek of tijdschrift lezen (hoewel ik dat nu niet zoveel meer doe)
    Tekenen
    Spelletje op mijn telefoon

5. Marsepein

Marsepein Fanatiek lid

31 mei 2019
    1.412
    1.253
    113
    Vrouw
    Bij mij heeft het momenteel te maken met mijn zwangerschap, normaal gesproken heb ik altijd wel wat waarmee ik mijn tijd kan vullen zoals;
    Opruimen, schoonmaken
    Sporten
    Nieuwe recepten proberen en uitgebreid koken
    Boodschapjes doen
    Winkelen
    Koffie doen met vriendinnen
    Tuinieren
    Nieuwe projecten in huis vanwege verbouwingen
    En vanaf 14 uur de kids om me heen en dan wegbrengen naar sportclubjes of helpen met huiswerk

Misschien is sporten ook iets voor jou?

Momenteel heb ik gewoon erg weinig energie en kracht. Er ligt veel wat moet gebeuren maar lukt nu gewoon ff niet dus heb sommige dingen uitbesteed en sommige dingen moeten gewoon wachten tot ik me wat beter voel.

Luna86 vindt dit leuk.
  6. Peentje83

Peentje83 Lid

2 aug 2014
    47
    50
    18
    NULL
    NULL
    Ha goed topic, sinds deze week klaar met mijn studie........wat een tijd! Vraag me af wat ik voorheen toch allemaal deed. Eerst echt genieten van ons huis, zijn in februari verhuisd.....daarnaast het hardlopen maar actiever oppakken.

Marsepein vindt dit leuk.
  7. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Zoals velen: vervelen?! Kon ik dat maar haha. Nee verveel mij echt nooit. Ik game regelmatig. Een online schietspel dat ik al 16jaar doe. En anders sims4, of Netflix, of ehh andere series online kijken. Ik doe ook vrijwilligerswerk, en zit in Oudervereniging bij m'n kids op school. Echt genoeg te doen

Succes met je zoekactie naar nieuwe hobby

8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Vervelen? XD

Elke seconde dat ik niets te doen heb dan slaap ik! Of het nu bij de kapper is of bij mijn schoonmoeder, hopppaa ff mijn ogen dicht!

Vervelen deed ik toen ik 10 was ofzo voor het laatst :)

Deel Deze Pagina