wat doe je als man/vriend de kleding voor je kind spuuglelijk vindt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sann, 8 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

je man vindt een kledingstuk voor je kind heel lelijk. Wel of niet kopen?

1. jahoor ik koop t gewoon. lekker boeiend.

2. ik koop het niet. we moeten het allebei leuk vinden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Maia

Maia Niet meer actief

ik koop de kleding die ik leuk vind en als hij het niet leuk vindt, trekt hij het Fleur maar gewoon niet aan, dan draagt ze het gewoon op dagen dat ik met haar samen ben.

2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Mijn vriend vind eigenlijk alles wel leuk wat ik koop. Zelf gaat ie ook geregeld wat kopen voor Sven. Hij heeft alleen wel een wat duurdere smaak dan ik en komt dan vaak met dingetjes van mexx/esprit en dat soort dingen.
    Ik ga ook rustig naar hema of ter stal.

Owja, het enige wat ik nooit mocht kopen voor mijn zoontje was een berenpak. Ik wou het kopen toen ik nog zwanger was. Ze hadden dat toen bij H&M en was een heel schattig bruin pakje met beren oortjes eraan. Maar hij vond het echt afschuwelijk helaas.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hier weet hij nooit zo goed wat leuk is voor een meisje.
    In de zwangerschap heeft hij toen een vestje/jasje uitgezocht en die vond ik ook leuk.
    Verder koop ik eigenlijk altijd de kleertjes en het meeste vindt hij wel leuk. Sommige dingen moet hij wel aan zien.
    Als hij haar kleertjes aantrekt is het meestal een spijkerbroek met shirtje/vest. Skinny's en maillots vindt ie vervelend om aan te trekken ;)

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Daar bemoeit hij zich niet mee, hij vind het allemaal wel prima en zo niet dan moet hij maar wat kopen ;)

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    ja hij is er maar de helft van de maand maar toch. We zijn het gelukkig ook wel vaak eens maar nu toevallig laatst een paar keer achter elkaar dat ik iets echt heel leuk vond en hij dan lekker lomp reageert van dat meen je niet, dat ziet er niet uit.

6. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    das ook een goed idee.

7. Janna

Janna Fanatiek lid

Ik ben mijn man al anderhalf jaar aan het overtuigen dat hij kleding moet gaan kopen voor ZICHZELF, omdat er veel te veel versleten is. Zie hem dus niet shoppen voor ons meisje. Ik daarentegen wordt zeer gelukkig als ik aan het shoppen ben en leuke kleertjes voor haar scoor (helemaal als het koopjes zijn), dus hij laat dat lekker aan mij over. Hij vind het al snel goed.

Als ik iets zou meenemen dat hij echt spuuglelijk vindt, zou hij wel zeggen wat hij er lelijk aan vindt en me vragen om zoiets nooit meer te kopen. Dat zou ik dan ook niet meer doen. Maar we trekken het haar wel aan.

Als ik iets zie waarvan ik eigenlijk bijna zeker weet dat hij het spuuglelijk vindt, koop ik het niet. Maar daarbij maak ik wel onderscheid tussen "spuuglelijk" en "niet echt leuk".

8. Babystew

Babystew Niet meer actief

Mijn vriend vindt het altijd wel best haha. Krijg vaak complimentjes over hoe leuk ze er weer uitziet die dag.
    Als hij iets echt niet mooi vindt dan zou ik het niet kopen denk ik, juist omdat dat eigenlijk nooit voorkomt. Dan zal er wel een reden voor zijn denk ik dan. Maar als het altijd zo zou zijn.. dan zou ik zonder hem gaan shoppen :p

9. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Dan koop ik het niet....

Mijn man is niet zo moeilijk, we hebben gelukkig dezelfde smaak.
    De kinderen zijn toch van ons samen, dus ik vind het wel belangrijk dat we allebei vinden dat ze er leuk uit zien.
    Kleine moeite, groot plezier.

10. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Meestal vind hij m'n kleding wel leuk. Anders pech voor hem :) wel shop ik liever alleen of met een vriendin.

11. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    :$

Dan trekt hij ze toch wat anders aan op de momenten dat hij alleen met ze de hort op gaat. En aangezien jij degene bent die dat 8 van de 10 keer doet (met de meiden erop uit trekken) heeft hij er niet zoveel over te zeggen denk ik.:)

Wij hebben het eigenlijk nooit want we hebben dezelfde smaak.:)

12. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik koop het gewoon
    als ik het mooi vind waarom niet
    doet hij net zo goed dus het maakt niet echt uit
    kunnen het niet altijd eens zijn met elkaar:D

13. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

2 aug 2011
    3.407
    1
    0
    Het boeit hem eigenlijk niet zoveel.
    Ik koop het meeste voor haar alleen, en als we samen zijn laat hij me ook mijn gang gaan :p

Hij zegt wel vaak dat ze er mooi uit ziet, dus denk dat we wel dezelfde smaak hebben :D

14. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als manlief het niks vindt laat ik het hangen.
    Andersom net zo.
    Mijn man is net een vrouw wat shoppen betreft en heeft ook overal een meninng over :p

15. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Idemdito hier.
    En daarbij doet hij ook nog niet eens wat in de was als er een flinke vlek in zit.
    PLUS daarbij dan de uitspraak: "Ach wat geeft dat nou het is nog maar een klein kind."

Ga ik er echt niet mee zitten als ik dat kind iets aan doe wat ik echt helemaal gaaf vind en hij helemaal niks vind.
    (plus 9 vd 10 x weet hij als het er al een tijdje ligt toch al niet meer dat hij het spuch lelijk vond ;))

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik ben ooit thuis gekomen met een heel mooi shirtje met een broekje erbij, althans dat vond ik! Zijn eerste reactie was, is dat een pyama ofzo? Nouja dat was dus duidelijk, uiteindelijk het dus maar als pyama gehouden :) terwijl het mijn bedoeling was als gewoon pakje voor overdag, achteraf ben ik geloof ik stiekem wel blij met zijn opmerking want kan me ook echt niet meer voorstellen dat ik het gekocht had als echt kleding :p.

Ik vind dus dat wij het beide mooi/leuk moeten vinden om het aan te doen. Klinkt misschien gek, maar hebben toch ook beide een beetje onze favo kledingstukken voor de kinderen. Zo trekt hij de meiden vrijwel altijd standaard een broek aan en ben ik van de legging/maillot met een rokje erop voor de meiden. En vind ik bloesjes leuk en hij vind dat eigenlijk 'niets', te lastig met aan en uit doen denk ik :p dus dat kiest hij dan weer bijna nooit met aankleden.

Liefs Hanneke.

17. mamootje

mamootje Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.718
    0
    36
    Dan koop ik het gewoon toch.
    Mijn vriend vind het meestal ´niet nodig´, de kleding die ik uitkies daar hangt vaak een aardig prijskaartje aan...
    Dat vind hij niet nodig en soms ook niet mooi. Zoals een haarbandje of bepaalde schoentjes, maar dan zeg ik dat ik die wel aandoe als hij werken is ;)
    Verder laat hij mij er wel redelijk vrij in. Als het maar niet TE over the top is! ;)

18. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    die man moet je nooit meer wegdoen hoor!!!
    lekker zelfhouden:D
    schijnen zeldzaam te zijn:p

19. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Ondanks dat die kleine er nog niet is, hebben we nu al geen problemen wanneer er iets aangeschaft wordt. We weten niet wat het wordt, maar hebben toch, wanneer er in de winkel of in boekjes word gekeken naar zowel jongens als meisjes kleding, daar dezelfde mening over gelukkig.

Hadden we niet dezelfde smaak gehad, dan had ik het toch alsnog gekocht, zo eigenwijs ben ik wel.

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Vriend zegt altijd 'ach, zelfs als je dr een vuilniszak aandoet is ze nog mooi', haha.

Maar in de praktijk laat ik hem vaak online wat zien of vraag welk van de 2 hij leuker vindt, als ik niet kan kiezen. Ik laat zijn oordeel wel meewegen en verder vindt hij het meestal leuk wat ik voor haar koop.
    Vindt hij het echt spuuglelijk, dan zou ik het wel terugbrengen, denk ik. Tenzij ik het zelf helemaal geweldig vind, dan heeft ie pech :p

Deel Deze Pagina