wat doe je als man/vriend de kleding voor je kind spuuglelijk vindt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sann, 8 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

je man vindt een kledingstuk voor je kind heel lelijk. Wel of niet kopen?

1. jahoor ik koop t gewoon. lekker boeiend.

2. ik koop het niet. we moeten het allebei leuk vinden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    onze smaak komt gelukkig meestal wel aardig overeen alleen een enkele keer vind ik toch ineens iets leuk wat minder stoer is en zoeter zeg maar en dan botsen we een beetje. Het is gelukkig niet zo dat hij van stoer houdt en ik van tule rokjes, strikjes en haarbandjes. Dan hadden we een probleem

2. cherryl

cherryl Fanatiek lid

27 jan 2009
    2.923
    0
    0
    hier is het eigenlijk vaak andersom.
    wat ik voor de kids koop vind manlief eigenlijk altijd leuk... maar wat hij koopt, vind ik toch best vaak niet zo leuk... (mijn man heeft een hele brede smaak)
    maar hij koopt het rustig, al weet hij dat ik er niets aan vind! hij zegt dan ook vaak, ach dan trek ik het ze wel aan als jij er niet bij bent :D
    ik vind dat ook prima, ieder zijn ding en zolang de kids niet zeggen dat ze het spuug leleijk vinden moet het kunnen! *mits het niet heel extreem is natuurlijk ;))

3. RosaLynn

RosaLynn Fanatiek lid

5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    Dan heeft hij toch echt pech :D

maarja ik moet zeggen dat ik soms ook kleding voor hem koop omdat hij dat echt gewoon niet doet en dat hij denk uuuh.... daar ga ik echt niet in lopen en zodra hij dat aan heeft is t ach t wendt haha

4. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Ik koop t alleen als mijn man t ook leuk vindt. Nu hebben we nagenoeg dezelfde smaak qua kleren voor Julia. Alleen het combineren ervan als ze t aankrijgt, daar ben ik nooit zo wild van want hij laat Julia kiezen(lees: baby van 8maand pakt.wat t felste kleurtje heeft, en in broekje, shirtje, romper, sokken en schoenen)

5. Yoshka

Yoshka Lid

4 apr 2012
    78
    0
    0
    Azie
    Mijn man vind dat onze kids er altijd leuk uitzien qua kleding. Ik heb een goede smaak volgens hem (en dat is ook wel zo :D) het enige waar hij niet zo van gecharmeerd is zijn de kleding met de klassieke burberry ruit dus daar houd ik dan wel een beetje rekening mee.

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    voor mezelf : ik koop het gewoon en trek het gewoon aan ik ben en blijf mezelf
    Voor onze dochter: Ik bepaal het vaak zelf hahaha en meestal vind hij het allemaal wel best.

Waarom zou ik het niet kopen hij bepaald niet hoe wij eruit zien
    Soms vraag ik wel eens of hij iets wilt uitzoeken wat hij mooi vind staan bij mij.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ben dan wel benieuwd wat jouw eigen smaak is... :) Heb je een voorbeeldje? :)

Hier koop ik alle kleren voor de kids en mijn man heeft nog nooit geroepen dat hij iets niet mooi vindt. Lekker gemakkelijk dus, maar ik ben dan ook totaal niet van de roezeltjes enzo, en de overdreven meiden- of jongenskleertjes.

8. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Mijn man vindt alles leuk wat ik voor de meiden koop alleen laatst was hij mee en toen kocht ik wat dingentjes bij de V&D en toen liep hij over de prijzen te zeuren.. Hij heeft totaal geen idee wat kleding kost. En dit waren basic dingentjes die echt niet duur waren.. geen merkkleding hahaha. Ook over de leren schoenen bij de van Haren (notabene) liep hij te klagen dat het zo duur was... 29.95 voor de kleinste en een tientje duurder voor de oudste.. dat vind ik niet duur voor leren schoenen.. Maarja... Hij denkt dat het gratis is geloof ik.

9. Rono

Rono Niet meer actief

Haha van mn man mag ik geen jumpsuit kopen voor mn meisje. Dat vind hij spuug lelijk. Nu laat ik t dus een ander voor me kopen haha

10. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

wat in hun kasten hangt vind hij geloof ik wel leuk, daar bemoeit hij zich niet mee. Ik koop ook vaak een pakket 2de hands en daar heeft hij ook geen mening over. Maar hij bemoeit zich er wel mee als we de stad in gaan als hij iets niet mooi vindt. En als hij het niet leuk vindt dan koop ik het niet. Maar verder bemoeit hij zich er zelden mee, hij wil ze ook nooit aankleden (aankleden wel maar dan moet ik de kleren klaar leggen voor hem). Ik geloof ook niet dt hij hun kledingmaten kent en zelf iets kopen zal hij ook niet doen.

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier hebben we gelukkig de zelfde smaak wel hebben we in de kraamtijd dingen gehad wat ik echt zooooo wanstaltig vond en hij vond het dan op zich wel leuk 1 keer aan getrokken voor de foto en daarna in de doos gegooid

12. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hier wordt eigenlijk meer gemopperd dat hij niet weet hoe hij haar kleding moet matchen. Qua kleding vindt hij bijna alles wat ik koop wel mooi. Tot een half jaar geleden wilde hij nog wel eens zeuren over de prijs, maar sinds ik hem heb meegesleurd naar de goedkopere winkels (en hij dus niks leuks voor haar kon vinden) hoor ik hem daar niet meer over. ;)

13. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Haha die is goed !!

14. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Die vind ik ook niet mooi, maar mijn dochter (bijna 7) wilde er perse 1 passen en het stond haar heel erg leuk. Dus nu heeft ze er 1 en ik zag bij de Hema nog een leuke met bloemetjes en die ga ik van de week ook halen als ze haar maat nog hebben.
    Maar ik blijf ze lelijk vinden.:D

15. Amfy

Amfy Niet meer actief

en ikke neem er een mee zondag:D

bij de hema stonden ze nu ook en de folder zag ik ;)

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Komt eigenlijk niet voor, want ik koop de meeste dingen als mijn man er niet bij is. :)
    Daarnaast hebben we wel dezelfde smaak.

Maar anders zou ik het laten liggen. Genoeg andere leuke dingen, toch? Andersom zou ik het ook niet leuk vinden als mijn man iets koopt wat ik spuuglelijk vind. Ik zou me niet prettig voelen als mijn zoontje daar dan mee rondloopt.

17. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Ik koop zelf altijd de kleding. Mijn man echt nooit. 1 keer heeft hij een trainingspakje gekocht.

Hij vind het allemaal goed wat ik koop.

18. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik koop het dan niet. Mijn man vindt het zelf onwijs leuk om kleren te kopen voor zoonlief (hij koopt meer dan ik) en vindt het belangrijk dat hij er leuk uitziet. Als mijn man hem 's ochtends was en aankleedt is hij echt helemaal het heertje, met glimmende wangetjes, gel in zijn haar etc :D
    Dus mijn man bemoeit zich wel met zijn kleding...en als hij iets niet leuk vindt koop ik het niet. Waarom zou ik, er is genoeg ander leuks. Gelukkig hebben we meestal dezelfde smaak.

19. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik koop of alleen of we kopen het samen maar ik vraag altijd wat hij ervan vindt en hij vindt het altijd prima.....1 keer vondt hij een blouse niet mooi in het rood maar de blauwe wel....toen heb ik voor de blauwe gekozen....
    ik heb het vaker dat mijn man met dingen in de winkel aankomt dat ik denk ohnee!! een enkele keer zeg ik dan ach leuk voor het KDV maar ik zeg oook vaak dat ik het niet mooi vindt.

20. AtraVim

AtraVim Bekend lid

22 nov 2011
    706
    0
    0
    Hier is het vriendlief die uit kiest, en heb ik niks te zeggen haha.
    Nee zonder gekheid, vriendlief kiest veel uit, maar vind ik het echt niet leuk, komt het er ook nie in.
    Of als ik iets uit kies, en hij vind het niet leuk komt het ook nie.
    Gelukkig hebben we zo'n beetje zelfde smaak!

Deel Deze Pagina