wat doe je als man/vriend de kleding voor je kind spuuglelijk vindt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sann, 8 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

je man vindt een kledingstuk voor je kind heel lelijk. Wel of niet kopen?

1. jahoor ik koop t gewoon. lekker boeiend.

2. ik koop het niet. we moeten het allebei leuk vinden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

Mijn man heeft nog nooit gezegd dat hij iets niet mooi vindt wat ik koop voor onze dochter, hij zei laatst nog dat hij vindt dat ze er altijd leuk uitziet en hij bemoeid zich ook nooit met de aankopen die ik voor haar doe. Als hij iets lelijk vindt dan is er een grote kans dat hij het pas ziet als onze dochter het aan heeft en ik het dus al heb gekocht :D

2. Sas26

Sas26 Fanatiek lid

14 jan 2008
    3.291
    1
    36
    ik koop bijna nooit iets waar mijn man bij is, hij heeft een bloedhekel aan winkelen! En ik bestel ook geregeld via internet of marktplaats. Tot nu toe nooit klachten gehad ; ) en één keer is hij zelf een broek gaan kopen voor haar, die was ook erg leuk en lekker stoer.
    Maar als mijn man het vreselijk zou vinden wat ik voor haar koop, dan mag 'ie mooi mee naar de winkel zodat we het samen uit kunnen kiezen ; )

3. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Als hij het echt spuuglelijk vindt, dan koop ik het niet.
    Ik heb bijvoorbeeld een paar keer een heel gaaf giletje van nepbont gezien, of gewoon van dat watten-achtige bont, zo leuk! Verschrikkelijk vond ie het, dan koop ik dat ook niet.

Als hij het 'niet zo' vindt, dan ligt het er aan wat voor kledingstuk het is. Bolerootjes vindt ie niet zo, maar ik vind ze toch wel min of meer onmisbaar voor een meisje, dus dan overleggen we even welk model het minst erg is :D

4. december

december Fanatiek lid

9 apr 2011
    2.724
    0
    0
    Hier nog zo'n man hahaha.

5. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Nou hier gebeurd het nooit dat mijn man de kleding die ik koop lelijk vind, ik koop trouwens alles dus hij heeft er niet veel over te zeggen ook :D enne ik heb gewoon een goede smaak :p

6. Trees

Trees Niet meer actief

Hier een man met een mening over teveel zaken :D

Soms nogal irritant, maar het betekent wel dat ik het echt niet koop. Hij heeft trouwens ook weleens kleren teruggebracht, die hij had gekocht voor onze dochter waarvan ik *geen aardige dingen* dacht. Het zou nogal hypocriet zijn als hij het niet mag kopen en ik wel.

7. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Ik koop zijn kleding, dus ik bepaal wat ik koop. Ik heb nog nooit commentaar van mn man gehoord op iets dat ik gekocht heb, volgens mij vindt hij mn smaak wel prima.
    Het enige waar we het wel eens oneens over zijn is in welke kleren mn zoontje naar buiten gaat. Een joggingbroek vind ik echt voor binnenshuis, lekker comfortabel maar niet geschikt om mee naar een winkel te gaan ofzo. Mn man vindt dat juist stoer staan, ik vind het vodderig.

Mn man heeft trouwens wel altijd commentaar op gekochte kleding voor mij.. da's wel reuze irritant. En als ie dan een keer mee is met winkelen, dan wijst ie aan wat ie zou willen dat ik zou kopen.. echt kleding die zooooo compleet niet bij mij of mijn figuur past! Dus ik laat m maar kletsen en koop gewoon wat ik wil. Hij ook, ik vind ook niet altijd alles mooi wat hij draagt.

8. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hier een man in huis die mijn kledingkeuze wat betreft zoonlief erg leuk vindt! Hij vindt de door mij gekochte kleding erg leuk en stoer.

De kleding die mijn schoonouder voor zoon kopen vindt hij maar niks (veelal saai en erg basic, daar houden wij niet van. Of mijn schoonouders hebben het gepresteert om ons een geitenwolle wit vestje voor meisjes te geven. Jak, niet ons ding.

9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Ik koop zelfs geen kleding voor mezelf als mijn man het niet mooi vindt.

10. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Ik dus ook niet...

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Nou heeft mijn ex nog nooit iets over de kleding van onze dochter gezegd, vind juist alles wel leuk, maar mocht ie dat wel doen dan zou ik daar toch wel rekening mee houden. Vind dat ie daar net zoveel over te zeggen heeft.

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Dan zoeken we iets uit wat we beiden leuk vinden.
    Het is net zo goed zijn als mijn kind, dus vinden we het uiteraard fijn dat ons zoontje kleren draagt die we beiden mooi vinden.

Mocht het ooit voorkomen dat 1 van ons alleen kleren gaat kopen voor hem, dan is het pech voor de ander. ;) (Is nog nooit gebeurd eigenlijk.)

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    Ik haal meestal de kleding dus ik beslis wat ze aandoen. Vind hij het lelijk dan is dat jammer. Gaat hij toch voor ze shoppe :)

14. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Bij onze zoon hebben we geen problemen...dan zijn onze smaken wel hetzelfde..trouwens de kleine man bepaalt tegenwoordig zelf wel wat hij wil hebben;)
    Bij onze dochter hebben we wel eens een discussie...manlief haat roze en tja bijna overal zit wel roze in...ik hou er zelf ook niet van dat popperige gedoe maar soms kan t niet anders..tja en dan wint papa toch (nog)..

15. superb

superb Fanatiek lid

20 jul 2009
    1.120
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mijn man heeft echt een verschrikkelijke hekel aan winkelen en ik koop dus ook alle kleding voor de kinderen. Hij heeft eigenlijk nog nooit gezegd dat hij iets niet leuk vindt.

16. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Mijn man maakt het echt niks uit wat ik koop....hij heeft een gruwelijke hekel aan winkelen en gaat zelf dus nooit mee.
    Ik weet dat hij een hekel aan blouses heeft bij jongens en ribbroeken,daar heeft ie denk zelf een trauma aan overgehouden van vroeger haha.
    Dus die koop ik dan ook niet,heeeel soms een schattig polo'tje.

17. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Hier eigenlijk nooit echt een issue, probeer wel rekening te houden met dingen die hij ECHT niet wilt. Maar dat zijn er eigenlijk weinig tot geen, als ik het zo bekijk.

Als ik iets echt heel mooi vind en hij vind het niet mooi, dan koop ik het wel. Tenzij hij echt een reden ervoor heeft. Als voorbeeld een roze overhemd of tshirt, pastel of felroze, zonder enige bewerking zou hij denk ik niet waarderen. Maar bijv een overhemd met roze streepjes erin of een roze shirt met iets erop als print weer minder erg vinden. Dan zou ik het eerste laten voor hem en het tweede wel doen als ik het echt heel mooi zou vinden.

Zoiets.

18. Hij vindt alles wel leuk dat ik voor Jason heb. We hebben een redelijk unanieme smaak voor onze zoon dus het komt zelden voor. Ik vraag van tevoren wat hij er van vindt. Als hij het niks vindt is het toevallig zo dat ik er ook al over twijfelde dus dan is de keuze snel gemaakt ;)

Het was wel anders wat ik kocht voor onze dochter, hij moest erg wennen aan die jurkjes en roze maar goed hebben het nooit kunnen gebruiken verder.

19. Lindangel

Lindangel Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.742
    1
    0
    Mijn vriend vindt mijn (soms aparte) kinderkledingsmaak gelukkig helemaal geweldig.

Ik heb een groter probleem met mijn zoon. Die krijgt - helaas - langzaamaan een eigen mening.

20. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    Omg, dat meen je toch niet??!
    Rekening houden met je ex zijn kledingsmaak voor je dochter? Ik lach me rot mocht mijn ex ooit z'n mond open doen over de kleding van mijn meiden:D

Deel Deze Pagina