wat doe je als man/vriend de kleding voor je kind spuuglelijk vindt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sann, 8 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

je man vindt een kledingstuk voor je kind heel lelijk. Wel of niet kopen?

1. jahoor ik koop t gewoon. lekker boeiend.

2. ik koop het niet. we moeten het allebei leuk vinden

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    dan koop ik het niet, (als hij het echt spuug en spuug lelijk vind he), hij heeft er dan ook wel wat over te zeggen! als hij het echt niet mooi vind zoek ik gewoon wat anders uit. er is zoveel op kledinggebied dus dan is het geen ramp als ik het moet laten liggen hoor.
    Nou moet ik dan ook eerlijk zeggen dat hij het vaak wel oke vind en het lekker aan mij over laat maar mocht ik iets in handen hebben wat echt niet mooi is zegt hij dit gewoon. Komt eigelijk nooit voor maargoed :)

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Het is ONS kind, dus hij heeft er ook wat over te zeggen .. ;)
    Over het algemeen hebben we dezelfde kleding smaak, maar.... ik vind dingen van Oilily voor een jongetje soms best leuk. Hij vindt het verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk.
    Dus als ik het dan koop, wat niet vaak gebeurt, dan hebben ze het aan als ik ze aankleed. En vaak trekt papa het uit als hij thuis komt om iets anders uit de kast te pakken, hehe.

3. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Moeilijk. Mijn man vindt zowat alles lelijk als we aan t shoppen zijn voor Lizzy. Vandaar dat er nu ook zo weinig in de kast hangt voor haar. Omdat ik het dan altijd laat hangen in de winkel. Ik had pas 2 rokjes voor haar, ik kom ermee thuis en dacht dat hij ze niks zou vinden maar hij vond ze ook helemaal geweldig. Manlief is zeer moeilijk te peilen op dit gebied. Vandaar dat ik deze week met mijn moeder ga shoppen voor d'r. Ze moet echt meer kleren hebben. Als manlief erbij is kom ik toch weer met noppes thuis.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
  5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    het gekke is dat hoe meer ik naar dat jurkje kijk hoe meer ik me afvraag of ik het nou idd wel zo leuk vind. Er ligt absoluut niets wat er ook maar op lijkt hier in de kasten.

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Het zal mn vriend echt niet boeien wat ik koop! Meestal vind hij het ook erg leuk en anders heeft ie mooi pech, of moet ie zelf maar gaan shoppen!

7. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    @ Sann, heb zelf geen dame, maar ik vind het jurkje voor de zomer erg fleurig! Leuk met vestje en legging! ;)

8. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Soms doe ik water bij de wijn, soms hij. Dus soms kopen we het toch en soms niet, ongeacht wie het wel en wie het niet leuk vindt. Want mijn man wijst ook weleens wat aan hoor, dat ik denk, omg hoe kom je erbij :D.

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eigenlijk zijn we nooit echt samen als ik kleding voor de kinderen koop. Voor Levi hebben we meestal vrij standaard kleding.Broeken van de Hema en shirtjes van Zeeman ofzo.
    Pas geleden waren we samen bij de Bristol, en dan kiezen we wel samen twee leuke shirtjes uit.

Voor Elin hebben we vooral heel veel gehad, dus gebeurd wel eens dat ze in een setje naar beneden komt waarbij mijn man dan zijn wenkbrauw optrekt,maar dan zeg ik gewoon "schattig he" :D En houd ze het lekker aan.

10. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

M'n man ziet het verschil niet tussen een pyjama en een setje, zegt genoeg denk ik...zijn zijn eigen woorden!

Onze smaak ligt eigenlijk met alles heel dicht bijelkaar maar gezien bovenstaande zorg ik wel dat er kleren klaar liggen als hij 'm aankleed :D

Mocht ie écht iets niet mooi vinden dan kies ik wel wat anders uit, ben de beroerdste niet.

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hier heeft hij niet zoveel in te brengen. Hij houdt van preppy, dus ook voor onze kindjes. Daar hebben ze dan ook veel van hangen. Als hij in het buitenland is, probeert hij daar altijd wat voor ze te kopen.
    Laatst heb ik voor onze dochter een omslagvest (met van die lange punten) gekocht, die vindt hij afgrijselijk. Het staat haar zo leuk :D.
    O ja, haar roze cowboylaarzen met geborduurde bloemetjes waren bij hem ook niet zo'n succes.

12. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

15 apr 2008
    1.366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Ik koop alles en mijn vriend is hier niet bij. Als hij iets niet mooi vindt doet hij het haar gewoon niet aan als hij haar toevallig een keer aankleed. Ik zorg altijd dat ze een kast met leuke kleertjes heeft zodat
    hij geen rare combi's kan maken. Helaas kunnen mannen zelfs van de leukste kleren lelijke combi's maken.. een jurkje met een stoere spijkerbroek bijvoorbeeld... En hij heeft ook niet zoveel creativiteit waardoor ze altijd in de rare combi loopt bij hem. Vind dat wel vervelend eerlijk gezegd maar als ik dan thuis kom verkleed ik haar gelijk. Vind het eigenlijk erger dat hij haar haar niet eens kamt. Klipjes of staartjes zal ik helemaal nooit uit hemzelf zien gebeuren. Dat kan hij niet zegt hij dan. Haha mannen!

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Bij ons is het wel makkelijk, als 1 van ons het niets vindt dan kopen we het niet. Maar als ik alleen met Thijmen ga shoppen dan maak ik uiteraard de keuzes, heel soms stuur ik dan even een foto naar mijn vriend om te overleggen (over een jas oid).

Qua aankleden kan er niet zo veel mis gaan bij een jongen volgens mij. Spijkerbroek met shirtje is altijd wel goed :)

14. Magne

Magne Actief lid

9 feb 2012
    316
    0
    0
    Het oosten des lands
    Wij hebben redelijk dezelfde smaak, dus het komt niet vaak voor dat we een meningsverschil hebben over kleding. Maar als een van ons iets echt spuuglelijk vindt, wordt het niet gekocht.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik heb niets gestemd omdat manlief en ik dezelfde smaak hebben voor kleren voor onze zoon...

16. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Mijn man geeft er geen snars om. Hij heeft wel voorkeuren zo vindt hij het spijkerbroekje van vingino een rotding om aan te trekken en daarom mijd hij die. Maar verders alles wat ik koop vind ie prima. Hij zegt het wel als hij het heel leuk vind maar lelijk heb ik nog nooit zijn mond uit horen komen.

17. tulip

tulip Niet meer actief

hihi, dat kan ik mij voorstellen als hij van preppy houdt;)

18. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Ik zou het ook laten hangen tenzij zoonlief het zelf niet los wil laten (is ooit gebeurd met een geel t-shirtje, dat wou hij met veel moeite en gebrul maar laten scannen aan de kassa, hoewel de reden om het niet te kopen in dit geval de maat was, hij kon er maar net in en had het dus van mij anders niet gekregen). Hier is manlief degene die de kleedjes 's morgens aandoet, dus iets dat hij niet mooi vindt, heeft geen nut.

19. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Hij is gelukkig niet zo moeilijk..
    Ik wel :D

20. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik koop haar kleertjes. En eigenlijk vind mijn man alles wel goed. Hij vindt dat onze dochter er altijd mooi uitziet en laat het met liefde aan mij over;) Als hij haar aan moet kleden leg ik 9 van de 10 keer klaar wat hij haar moet aantrekken.
    Dan heeft hij maar 1 wens. Het moet makkelijk aan te doen zijn;)
    Hoewel ons dametje nu zo groot is dat ze zichzelf kan aankleden..
    en mannen zijn wonderlijk in het maken van bijzondere combinaties... maar onze draak is de overtreffende trap op dat gebied;)

Deel Deze Pagina