wat doe je bij de heetste dag sins 1944...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door samantha1985, 18 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

hoi dames...

ik had net gelezen dat morgen de heetste dag sins 1944 is....
    Het word gemiddeld 38 graden... :(:cool:
    OKe voor een normaal mens is dat heel erg fijn en mooi weer maar voor een zwangere is het dubbel zo warm....

waar let jij op tijdens deze dagen met deze temperatuur...
    En wat ga jij het liefs doen....

Ik zorg zowiezo dat ik morgen in het lig en veel water drink....

suc6 morgen allemaalllll....

2. Morgan

Morgan Actief lid

23 mei 2011
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanavond en morgenochtend alle ramen open voor wat frisse lucht. De rest van de dag alles dicht houden en binnen blijven. Verder veel drinken, voeten in een badje met koud water, ijsjes eten en vooral niks doen :) (en hopelijk niet bevallen in mijn geval!)

3. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    smelten! Hoe kan het toch dat je als zwangere zo veel meer last van die hitte hebt?

4. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Oohh erg he! Zou gewoon lekker binnen blijven! Voetjes in een emmer water en verder helemaal NIKS lekker rustig aan doen :)

5. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Vooral niet bewegen, ben nu bijna 26weken met opgezwolle poten van de warmte terwijl k er normaal goed tegen kan. Grrrrr vreselijk he .. Zo ff lkkr geklaagd haha

6. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Ik ga zitten op een lekkere tuinstoel onder een grote parasol... dompel m'n voeten en benen in het kinderzwembadje... goed boek erbij en een grote kan met ijskoud drinken binnen handbereik. ;) Zo kom ik de dag wel door, heerlijk, verheug me er alweer op... Vooral niet teveel inspannende bezigheden doen met dit weer.

7. Caro31

Caro31 Fanatiek lid

11 nov 2007
    2.501
    2
    38
    Hier ook hele dikke enkels, maar vandaag geen last van gehad doordat ik m'n voeten veel in koud water heb gehad.

8. samantha1985

ja binnen blijven is hier een probleem ook al hou je alles dicht de warmte komt binnen ook al hebben we alles verduisterend dus das geen optie.... morgen vroeg als de kleine wakker is ff bakje koffie drinken en daarna gelijk na me ouders die hebben ons zwembad van 3 bij 2 meter in de tuin omdat onze tuin nog niet klaar is en daar ga ik de hele dag in zitten natuurlijk onder een grote parasol....en goed insmeren en idd veel ijsjes eten en water drinken....

@ morgan bevallen is niet zo erg ziekenhuis best wel aangenaam temperatuur...

jammer dat er geen suppermarkt open is in onze wijk anders had ik daar de hele middag bij de koeling gezeten hahaha....:)

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.536
    14.055
    113
    Vrouw
    Ben bij mijn zoontje bevallen toen het buiten rond de 30 graden was en zelfs toen was het al warm in het ziekenhuis, een airco kan een hoop maar niet alles... Dus zou het niet aanraden om morgen te bevallen. (Alsof je dat kan plannen).

Vandaag heerlijk in ons zwembad gelegen en ijsjes gegeten. Morgen naar het zwembad hier in de buurt en maar weer ijsjes eten. Hebben nu de airco van mn schoonvader geleend voor onze slaapkamer, hoop dat ik vannacht beter kan slapen dan afgelopen nacht!

10. samantha1985

dat hoop ik ook voor je cin85 dat je nu beter slaap... ik heb wel zo waaier maal help niet echt veel voel alleen maar warme wind....maar we maken er het beste van gewoon...

11. debo81

debo81 Actief lid

10 nov 2010
    349
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff echt lastig met dit weer, ook ik geniet er normaal van maar kan nu die zon en hitte niet uitstaan...m'n lichaam voelt als 100 kilo aan vocht en alles doet pijn, ook lijkt t alsof ik van binnen kook... HAhAH wat een ellende, hopelijk regent het snel weer... Maandag weer werken op een kantoor zonder airco... Dus hopen dat t dan minder warm is..succes àllemaal

12. Itsmemarrie

Itsmemarrie Bekend lid

15 jan 2012
    958
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier lekker op de bank hangen voor de ventilator, zonnescherm uit en deur straks weer dicht. Nu even open en hopen datt wt afkoelt. Denk verder beetje lezen en op dit forum rondhangen...

13. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

30 dec 2011
    1.613
    0
    36
    Poeh, ik hoop heel erg dat ik niet beval vandaag. Verder, rustig aan doen voor zover dat kan met een peuter....

14. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Het wordt niet gemiddeld 38! Gemiddeld wordt het 30 oid. Het wordt plaatselijk zo warm in het zuidoosten... Zie het weerbericht op nu.nl:

Waarschuwing: Zondagmiddag wordt het op veel plaatsen met temperaturen van boven de 30 graden opnieuw tropisch warm. De hoogste temperaturen worden in het zuidoosten van het land verwacht, rond de 37 of lokaal 38 graden. De hitte-index komt daar zelfs boven de 40 graden uit. De extreme hitte betekent dat er extra aandacht besteed moet worden aan het zoeken van verkoeling, genoeg drinken en het voorkomen van overmatige inspanning zonder de mogelijkheid te koelen. Aan het einde van de middag brengt zeewind in de kustgebieden enige verkoeling.

15. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    UHm, ik ga zo eerst even een boodschapje halen. Want man lief had bedacht dat hij iets wil eten wat alleen bij de aldi te koop is.

Erg fijn, maar hij is werken dus ik moet met mijn kleine autootje wat een prive sauna ismet dit weer er naar toe.

(en als het daar koel is, blijf ik misschien daar wel rondjes lopen ;) )

Daarna denk ik hier de tuin in, in de schaduw en lekker af ent oe een duik in het zwembad nemen.

16. gebakje

gebakje VIP lid

15 dec 2010
    5.130
    0
    0
    Heerle (NB)
    De voorspelling let ik nooit zo op, klopt hier nooit namelijk :p

Gister zei het knmi hier 30 graden. Was 35 graden.
    Over het algemeen klopt de voorspelling van de belg vaak beter hier. Woon vlak bij de grens.

17. Justb

Justb Actief lid

26 mrt 2011
    403
    0
    0
    NULL
    NULL
    afzien! was gisteren al 35 graden hier en aangezien wij in het zuid-oosten wonen verwacht ik dat wij de 38 graden halen :(
    een lekker zonnetje is heerlijk maar dit is niet te hebben voor mij.
    Lig denk ik de hele dag in ons zwembad, dat heeft me gisteren ook de dag door geholpen.
    Nu staat alles open hier, maar het waait niet eens lekker koel door helaas :(
    Vannacht ook afgezien in een slaapkamer die aanvoelde als een sauna, werd er gewoon letterlijk misselijk van dus was weer vroeg op, dus mss kan ik vanmiddag tijdens de ergste hitte nog een beetje slapen ;)
    Succes allemaal vandaag en pas goed op jezelf!

18. soura

soura Bekend lid

16 mei 2011
    623
    0
    16
    dames ff een vraag over dat 'koude' voetbad. Ik gebruik kei koud water, maar 10 min later is deze gewoon lauw!! Die hitte is zo erg, dat ik gisteren pijnlijke wangen had. Ze gloeiden.

Maar ach die 4 extreme dagen in een hele jaar tijd, overleven we wel

19. libelle85

libelle85 Actief lid

23 jul 2012
    140
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit net als gister de hele dag lekker binnen! Wij hebben rolluiken en die laten we dicht... dus het is wel uit te houden binnen! Helaas is het boven wel een stukje warmer dus de nachten zijn wel benauwd...
    Nu heel even met de achterdeur open en die gaat over een uurtje weer dicht, zo hebben we wel weer even gelucht!

20. karin1983

karin1983 Actief lid

13 feb 2010
    335
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik mag helaas vanavond werken, mag de oudjes extra drinken geven en in hun warme bedje leggen...
    voordat ik moet gaan word het lekker binnen zitten en een beetje hangen...zal mn energie toch echt moeten bewaren tot vanavond...

Deel Deze Pagina