hoi meiden, heeft er iemand al enig idee wanneer het weer mama mazzel dagen zijn bij prenatal? normaal gezien is dit toch ergens in september?
he Deze is volgens mij al geweest, 3 weken geleden. Ik wist het ook te laat, maar het kan zijn dat ik niet helemaal ben
Nog niet geweest. Weet niet wanneer ze wel zijn. Wacht er ook nog even op om de laatste spullen aan te schaffen.
nee dat waren die acties dat er elke week van een bepaald product 20% koritng af ging, de ene week van kinderwagens, de andere week van kleertjes etc.. met de mama mazzel dagen krijg je op alles 20% korting! ik wil namelijk nog een maxicosi met voetenzak, beddengoed, boxkleed, speelkleed, aankleedkussen+hoezen aanschaffen dus dat scheelt alles bij elkaar best wel veel met 20% korting!
Dames toevallig hebben wij afgelopen vrijdag alles gekocht bij prenatal. De mevr. vertelde dat ik met kleine spulletjes nog even moest wachten tot eind september dan kwamen er weer acties!
Ik ben ook benieuwd! Volgens mij eind september elk jaar en in het voorjaar ook nog een keer. Ik wacht ook met de laatste spullen kopen.