YES YES YES..! Heb vanochtend posi getest!(foto staat in album). Mijn vriend en ik zijn nu al 9 maanden aan het proberen om zwanger te raken! Ja bewust dus...! Ik heb altijd gezegd dat ik jong mama wil worden. En nu komt onze droom uit. Mijn vriend is 20 en ik ben 17!
Gefeliciteerd! En niets mis toch met jong moeder zijn... Als jullie gewoon alles op orde hebben qua werken/wonen en er klaar voor zijn, dan is het toch prima! Geniet ervan!
Zo is dat gefeliciteerd meid en je mannetje natuurlijk ook en nu lekker gaan zitten dagdromen en trutten haha
Van harte! Ik vind je wel wat jong, maar dat neemt niet weg dat ik erg blij voor je bent! Geniet van de mooie tijd.
gefeliciteerd meid ik wou ook altijd jong moeder worden (op mijn 15 wou ik wel,) mijn verstand zei dat het niet goed was ik wil wel graag dat ons kindje alle geluk en aandacht van zijn bijde ouders verdiend dus een goeie start heeft em ik wou graag een fantsoenlijke baan hebben dus ook opleiding, huisje en graag trouwen. dit heb ik allemaal gedaan ben nu 22 en nog erg jong (vind ik zelf) en wij krijgen ons eerste kindje (als alles goed mag gaan ) in de eerste week van januari!
Mijn vriend en ik hebben allebei een vaste baan..ik werk 4 dagen in de week...en mijn vriend 6 dagen,..!
hey meid gefeliciteerd echt leuk voor jullie en het maakt echt niks! uit dat je 17 bent ik wilde het ook altijd ma het ging uit met men vriend toen maja geniet ervan samen! xx