ja de titel zegt het al .... ik slaap heel slecht ....gelukkig slaap ik nog wel wat maar niet genoeg voor mijn gevoel .... het begint gewoon in de huiskamer s'avonds ....dan ben ik moe geeuwerig en zak weg ......op dus ... dan ga ik naar mijn bedje ....en als ik dan in bed lig stuiter ik door mijn bed heen ....slaap is dan accuut weg ....en door het gesnurk van mijn man wordt het zeker niks .... dus dan ga ik weer naar beneden en daar ga ik zitten tot ik suf word ....en dan weer naar boven om te proberen slapen ..... heb van de gyn wel slaaptabletjes gehad .....maar die mag ik niet elke nacht nemen ......beetje jammer dus .....heb eergisteren 1tje gehad en kan nu beter weer 3 a 4 dagen wachten .... heeft er iemand tips voor me ? neem dus voor het slapen gaan vaak warme melk en een warme douche ......
Ik heb helaas geen tips voor je maar ik wil graag mee lezen voor eventuele tips want ook ik ben s'nachts meer aan het spoken dan dat ik slaap..en ik ben zo moe. Als ik s'avonds naar me bed ga slaap ik 1 a 2 uur goed dan word ik wakker om te plassen daarna kom ik heel moeilijk weer in slaap en wanneer ik dan net weer in slaap val, word ik weer wakker om te plassen. Ook ik heb last van m'n mannetje die ademt zo hard dat ik er gek van word ik moet volgende week naar de vk en dan ga ik ook vragen of ze niet iets heeft voor me zodat ik weer eens 1 nacht door kan slapen want ik voel me al maanden gebroken en moe, wallen onder me ogen en donkere kringen met een spier witte huid ik begin bijna op een spook te lijken
Erg he...het schijnt nog erger te worden. Ik lig niet wakker omdat ik niet moe meer ben...maar van het maagzuur! Misschien is het in jou geval lekker om een boek in bed te lezen...of tv te kijken tot je in slaap valt?
Ik slaap ook heel slecht. Heb de laatste nacht misschien 3 uurtjes geslapen. Het is een ellende. Overdag slapen helpt nog wel eens, maar dan lukt het s nachts nog slechter. Heb helaas geen gouden tip, vorige zwangerschap was het de laatste 10 weken ook zo.
Ook hier evenzo... die nachten dat slapen echt niet lukt en ik op de bank wel slaperig word: blijf ik dus mooi op de bank hangen en val daar dan wel in slaap. Heb ik ook geen last van het snurken van mijn mannetje (GRR) Bekers warme (anijs)melk helpen, warm douchen/badderen, een ontspannend boek lezen (dus geen thrillers ofzo). Even een blokje om wandelen voor ik naar bed ga, zondag hielp het relaxed baantjes trekken me om goed in slaap te komen en ook weer goed in te slapen elke keer na een toiletbezoekje (6 keer per nacht). Verder vooral niet jezelf op lopen jutten dat je moet slapen: ik zorg gewoon dat ik zo lekker mogelijk lig, dan rust ik nog wat, als ik me ga liggen opvreten ben ik behalve wakker ook nog eens gefrustreerd, dat schiet niet op. Qua werk heb ik steeds gezegd als ik slecht geslapen had: dan maar wat later... voor half 8 kom ik niet meer uit bed, dus hebben ze echt pech op m'n werk, ik ga op pad zodra ik dan klaar ben en dan zien ze me wel verschijnen. Werkt toch ook wel fijn,
Ik heb het ook. Soms wat meer dan anders, maar toch echt regelmatig. Vreselijk.... tsja, wat doe je eraan... ik zou het niet weten eigenlijk. Ik probeer het zo rustig mogelijk aan te doen overdag (voor zover dat lukt met een kleine die hier al rondloopt). En verder toch steeds op tijd naar bed.
Op de bank slapen. Of daar slapen waar je wegzakt. Heeft hier al een paar keer geholpen. + oordopjes tegen het snurken als je naast je man gaat liggen.
oh ja heb het ook regelmatig tegenwoordig... weet niet hoe je moet liggen, jengelbenen enz enz... ik ga dan min of meer in de stabiele zijligging liggen, dan komen de poezen erbij liggen en dat werkt zeer ontspannend.. zowiezo dat het aaien van beesten ontspannend werkt enb val eigenlijk zo heel snel in slaap... verder sta ik een aantal dagen in de week om half 6 op (omdat manlief dan naar zn werk moet) dus de dag wordt dan wat langer dus aan het eind van de dag ook sneller moe dus tegen bedtijd aan slaap ik ook wel goed...
Ik wou dat ik de gouden tip voor je had, want dat zou dan betekenen dat ik zelf ook beter slaap, maar helaas... Ik slaap al een week of 3 niet/heel slecht door het maagzuur, hebben al van alles geprobeerd maar niks helpt, ik wil liever niet aan de slaappillen. Ik weet in ieder geval zeker dat ik niet overtijd zal gaan lopen. En met die gedachten red ik ik het nog wel anderhalve week. Succes en ik hoop dat iemand de gouden tip voor je heeft!
Ik heb er ook last van, maar ik denk dat het bij mij nu de zenuwen zijn voor de bevalling. Zodra ik in bed lig is de vermoeidheid weg. Ik kan geen houding vinden, vriend snurkt. Uiteindelijk val ik dan wel in slaap maar dan word ik 's nachts weer wakker. Dan kan ik zo vreselijk geirriteerd raken van al het geluid wat mijn vriend maar produceert, dat ik hem blijf porren tot ie naar de woonkamer verkast. En dan nog duurt het lang eer ik mijn rust vindt. Ben nu al 2 dagen vroeg wakker en zoooo onrustig van binnen, word er gek van. 't Is Jantje huilt Jantje lacht pfff ik wou dat iemand ff een knopje in m'n hoofd omdraaide. Zo van: en nu ff helemaal niks, slapen jij. Zonder rare dromen of half slaapdronken zijn.....vanmorgen had ik de onbedwingbare behoefte om alle kussens in huis op bed zien te krijgen Dat heb ik niet echt gedaan, maar ik heb wel alle kussens in bed heel dicht tegen me aan gehouden. Hoe bedoel je nesteldrang hihi. En nou zit ik me ook nog druk te maken omdat ik m'n kleine meid minder voel, zou ze misschien zich aan het voorbereiden zijn op het grote moment? Kweenie...ga de VK vanmiddag hier maar eens over vragen.
ik ben dus niet de enigste gelukkig .... ik slaap nu een paar nachten bij mijn ouders .... heb het vanmorgen nog eens aan de gyn gevraagd of ik echt niet meer slaaptabletjes mag maar nee ....1 per 3 dagen ...jippie ....nou ja alles voor het goede doel ... volgens de gyn heb bijna alle vrouwen het die op het eind lopen ..moest maar zorgen dat mijn man ergens anders slaapt .....dat kan ik nou ook weer niet over mijn hart verkrijgen uitslapen kan ik niet echt doen ...heb zwangerschapsdiabetes en wil toch een klein beetje regelmaat er in houden ivm spuiten
ik heb weken echt niet geslapen s'nachts maar de laatste week haal ik alles in dus wie weet is er voor jullie ook nog hoop! Het lijkt wel alsog mijn lichaam zich aan het voorbereiden is want kan echt de hele dag slapen en dan s'nachts ook nog! Succes en hopelijk slapen jullie snel net zo goed (en veel) als ik!
Hai, Ik slaap ook heel slecht. Ik kom 's avonds wel goed in slaap maar dan wordt ik 's nachts wakker omdat ik naar de wc moet. Als ik dan weer in weer bed lig kom ik niet meer in slaap. Het is nu bijna elke nacht zo en ik heb dus nu nachten dat ik maar 3 of 4 uurtjes slaap. Ik werk full-time (40 uur) dus breekt het me echt op. Als ik toch nog weer in slaap val dan ik het tegen de ochtend en dan wordt ik al bijna weer gewekt van de wekker. Om gek van te worden en ik zou ook niet weten wat helpt. Ik moet volgende week naar de verloskundige en zal haar ook eens vragen. Veel liefs Nataly
Hey, Ik ben 18 weken en 4 dagen zwanger en ik voel me heel goed. Alleen slaap ik s'nachts ook heel slecht en voordat ik in slaap val is het een uur of 4 in de nacht. Ik heb ook steeds last van een slapende hand,dat komt ook door de zwangerschap zei de verloskundige. Aanstaande zaterdag gaan we naar een echo kliniek voor een 3D+4D echo,echt zo spannend. zaterdag kunnen ze ook zien of we een jongen of een meisje krijgen,we zijn zo benieuwd. Liefs Steffan en Janneke
ik ben zo blij dat ik over het algemeen nog wel ok slaap... hee janneke spannend, wil je weten wat het gat worden?
vlgens mij hebben er veel een snurkende man. Ik dus ook op het moment ligt ons waterbed ook niet lekker meer, dus verkas ik op het moment dat ik wakker wordt van gesnurk richting zolder... leuk is anders maar 3 dagen te weinig nachtrust en er is oorlog in huis en dat weet manlief, maar t liefste lig ik lekker bij hem...maar zonder dat gesnurk van hem, heb het op mijn telefoon opgenomen hoe t klonk hij schrok ervan Hij rookt nu nog, maar wil straks als beeb er is meteen helemaal stoppen (eerst zien dan geloven hoor)..ik hoop zoooo dat het lukt, wordt t snurken vast iets minder OOH ja...en jullie hoeven niet die keelspray te kopen tegen snurken: werkt NIET>....snurkt iets minders, maar scheelt nauwelijks. Manlief geeft wel aan 's ochtends minder dikke keel te hebben..ja daar heb ik niks aan he..
Hey, We willen weten wat het word. Dus aanstaande zaterdag word een hele spannende dag voor ons met de echo. we zetten het zaterdag hier wel op de zwangerschaspagina of we een jongen of een meisje krijgen. Aanstaande zondag ben ik al 19 weken zwanger,de tijd gaat snel. Mijn man snurkt ook,maar als hij op zijn zij ligt word het snurken minder gelukkig. Liefs van ons
@bengel : mijn man rookt niet en zaagt ook een heel bos om s'nachts .....hoop dat het bij jullie de oplossing is .... ik heb nu 2 nachten goed geslapen en overdag ook erg veel weet niet wat het betekent maar ben er blij mee ... morgenavond slaap ik weer thuis ben benieuwd of het dan ook zo goed gaat