Ik heb echt geen idee we gaan vanmiddag even naar de kinderboerderij maar wat zal ik ze nou is aantrekken Winterjas, dikke trui, tshirt onder de winterjas, lange mauwen onder de winterjas pff Ben zelf nogal een koukleun
Vanmiddag wordt het 17 graden, die van mij krijgt haar gewone kleren aan met haar zomerjas als ze buiten gaat spelen.
Ik ben nogal van de laagjes, dus een truitje met lange mouwen, daaroverheen een vestje, en een jasje, mocht het dan warmer worden is een vestje zo uit.
Mijn zoontje had gister aan Spijkerbroek, romper korte mouw en shiet korte mouw... En naar buiten wel met een sjaal haha Vandaag krijgt hij weer t zelfde aan(wel schone kleren) aangezien het vandaag nog warmer word.. Owja wel Zn winterjas aan hoor
Shirt met lange mouw. Alleen een hemd er onder. Gisteren had hij de winterjas er nog bij aan vandaag krijgt hij een gevoerd fleecejack aan. Een shirt met korte mouwen mee in zijn tas. Kan oma vanmiddag kiezen. Ik kleed hem meestal hetzelfde, ik vind het nu te warm met 2 laagjes lange mouw en een jas er over. Maar ja ik ben niet echt een koukleum en als ik wat aan het doen ben heb ik het al snel warm en mijn zoontje ook.
Lange broek, romper, longsleeve en een fleecetrui/jack, winterjas is nu echt veel te warm, loop zelf in een bodywarmer dus ga hem dat ook niet aan doen...
Lange broek, ondergoed ( dus ook een hemd ) , shirt met lange mouwen en zijn winterjas. Geen shawl e.d. De oudste voetbalt op het schoolplein, en dan staat het zweet hem al snel op zijn voorhoofd.
Mijn dochter is een koukleum ze heeft dan vandaag een legging, rokje, shirt met lange mouw, vest en winterjas aan. Moet zeggen dat het net op de fiets ook nog aardig koud was. Mijn zoon daarin tegen had een vest aan ipv winterjas.
Op de fiets 's ochtends is het nog hartstikke koud dus gewoon winters gekleed. En vanmiddag naar school en psz dochter haar leren jasje en zoontje een dik vest. Ze spelen veel buiten nu en het schoolplein ligt in de zon, uit de wind.. Hartstikke warm met spelen.
Hi bedankt allemaal heb nu uigezocht Hempje, lange broek, shirt lange mauwen, vestje, en zomerjas Kan ik het vestje altijd uitdoen als het te warm is
Hmm hier hetzelfde als vandeweek.. Rokje, maillot, tshirt met lange mouwen. Oh en geen hemd want dat kriebelt. Draagt ze ook grootste deel van de winter trouwens. Zo koud is het binnen nou ook weer niet. En buiten gewoon lekker d'r winterjas. Mocht ze daar vanmiddag anders over denken dan hoor ik het wel.
romper met lange mouwen. shirt met lange mouwen. broek. vanmiddag als we naar buiten gaan gevoerd vest erover. winterjas is niet echt nodig bij 16 graden lijkt mij. wij zijn wel koukleumen.
Ik vind het ook heel moeilijk vooral voor mijn dochtertje van 11 maand. Ze heeft nu een romper korte mouw, legging met majo er onder en een dun shirtje lange mouw en mouwloos jurkje, maar zal ik dan de winterjas erover aan doen of is een zomerjas warm genoeg?
Hier hebben de kinderen allebei een hemd en een shirt met lange mouwen. Vanochtend nog de winterjas. Maar vanmiddag mag de oudste voor het eerst zn zomerjas aan naar school.
Wow ik doe me dochter echt nog geen zomerjas aan.. Hier krijgt ze romper met korte mouw, longsleeve, vestje en wollen wintermanteltje aan. Onder een majo met dunne legging overheen en laarsjes
romper met korte mouwen, longsleeve, broek, winterjas en sjaal om, en schoenen aan. de kleintjes zitten stil in de wandelwagen en daarom nog een voetenzak aan in de kinderwagen. het is echt heerlijk weer!
Gewoon hetzelfde als een week geleden. Vanmiddag doe ik mijn dochter wel een herfst-voorjaarsjas aan Maar nog echt geen zomerjas. Dat is nog te koud Achter huis kunnen ze gewoon zonder jas.