Zoontje: broek, longsleeve (geen hemd oid) en vanochtend een winterjas. Vanmiddag misschien wel z'n zomerjas of een vest met bodywarmer. Dochter: maillot, rokje, romper met spaghettibandjes, longsleeve en een winterjas. Zij komt tussen de middag niet naar huis, maar ik heb wel een vest meegegeven voor de zekerheid.
nou het is lekker weer maar net een poos buiten gespeeld en de kleine in de maxicosi erbij. gewoon alletwee een spijkerbroek, romper shirt met lange mouw en winterjas. het is echt nog geen zomer ondanks dat het lekker weer is nu. ze hadden echt geen zweetdruppels op hun hoofdjes staan hoor. overdrijven vind ik dat persoonlijk dan weer een beetje ( sorry). vanmiddag zal het allicht weer iets lekkerder zijn maar dan nog geen zomerjas hier. jas hooguit open
niks abnormaals hoor. ja de zon schijnt maar hij is echt nog niet sterk of krachtig hoor. het is absoluut nog geen zomer
Hier ook niet tedun aangekleed hoor. Zo warm is het niet bij ons met die frisse zeewind. Lange mouwen romper. Tshirt ange mouwen en een winterjas.
Hmmm ik zit met hetzelfde probleem... Moet zo de deur uit en twijfel wat ik moet doen. Zoon heeft nu aan romper met lange mouw, tshirt erover dan zijn winterjas, een joggingbroek, sokken en schoentjes maar moet ik hem nu ook nog een muts opzetten en moet zijn voetenzak nog aan??? Best lastig beoordelen. Mijn man en ik zijn absoluut geen koukleumen maarja je wilt natuurlijk niet dat je kindje het koud heeft...
Ja zeker wel. De wind is koud! En vergeet niet dat jullie in beweging zijn en hij stil zit. Als hij het echt te warm krijgt kun je altijd nog wat uitdoen. Hier hebben ze aan: broek, sokjes, romper korte mouwen, longsleeve lange mouwen. Nou ja gewoon normaal dus. Buiten winterjas en de jongste een muts erbij.
Kindje ligt toch gewoon in de kinderwagen? Dan kun je gewoon een dekentje erover doen en als het te warm is er af. Of heb je hem in een draagdoek? Of bedoel je in de maxi cosie in de auto?
Ik vind dat ook lastig maar ik doe geen twee lagen lange mouw over elkaar heen. Hier een romper korte mouw en een longsleeve eroverheen. Niet zijn dikke winterjas maar een iets dunnere houtje touwtje model. Gister kwam hij helemaal bezweet terug van de PSZ. Ik denk dat ik zijn Z8 borgvest maar weer tevoorschijn haal.
Hij zit/ligt in de wandelwagen, de bak is hij al uitgegroeid en nu dus in de wandelwagen. Dat ding heeft nu nog de voetenzak eraan en ik meende ook ergens gehoord te hebben dat hij tot 7 graden een mutsje buiten op moet... Vind het wel lastig want je wilt niet dat hij het te warm heeft maar ook niet te koud....
Nee snap ik Maar ik zou nog wel de zak doen De zon is nog niet erg sterk...dus als de zon weg is is het fris Ze hebben het nu echt nog niet te snel warm Mutsje zou ik misschien niet doen
Mooi hou ik de voetenzak er nog in en neem ik een mutsje voor de zekerheid mee mocht meneer het koud krijgen kan hij die altijd nog op (al heeft hij er echt een bloedhekel aan )
hier net buiten geweest ik liep in mijn zomerjas en had het warm.. kind in lange broek shirt lange mouw hempje en winterjas maar ga toch echt een vest pakken en een ander jasje
Hier nog een mini... Ik doe haar een rompertje met lange mouwen aan, een shirtje met lange mouwen en daarover een vestje met capuchonnetje. Dus drie 'laagjes' lang en dan in de wagen onder een enkel dekentje. Ik zelf loop nu ook met een shirt met lange mouwen met daarover mijn jas open. Kan prima! In de zon is het al flink warm!
Liever teveel aan en iets uit kunnen doen. Vergis je niet hoor het is nog redelijk fris in de schaduw en wind. Oh mijn dochter vind een bikini en het zwembad in de tuin.....
Mijn man en zoon zijn momenteel allebei in de tuin aan het 'werken'.. In een t-shirt.. Zonnetje staat er fel op, het is écht lekker buiten!
Lange broek en een shirt met lange mouwen uiteraard onderbroek en hemd. En de tussen jas. Zelf heb ik geen jas aan.
Zou het aan het weer liggen maar ook hier zijn we naar de kinderboerderij geweest. Gewoon trui aan en winterjas. Maar dat komt omdat ze bij mij achter op de brommer zit en dat is net iets kouder dan op de fiets. En ik ben in de ochtend gegaan en dan is het toch net te koud. Was wel heel erg leuk even naar de kinderboerderij. We hebben genoten van de konijnen en geitjes.
Oudste zoon is daarnet naar school gegaan met een tussen jas. Niet echt zomers, maar ook zeker geen winter. Schoolplein ligt in de zon, uit de wind dus lekker warm