wat doe je met het vruchtje/kindje?

Discussie in 'Vlindertjes tot 16 weken' gestart door guppekop, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaVanSimone

    MamaVanSimone Fanatiek lid

    19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
    Ik heb een foto gemaakt, even goed gekeken of ik iets kon herkennen en ook aan mijn man laten zien. Daarna door de wc gespoeld. Ik was 6w3d.
     
  2. Nelly

    Nelly Fanatiek lid

    5 mei 2006
    2.955
    1
    0
    Noord-Brabant
    Na een behoorlijke bloeding had ik gisteren de stille hoop dat de miskraam spontaan op gang zou komen, voordat de currettage vandaag plaats zou vinden. Maar dat is helaas niet gebeurd.
    Ik had erg graag ons kindje (ma 11wk) willen begraven, maar na een currettage blijft er niets over.

    Om het toch een beetje af te sluiten, leggen we een rozenknopje op een bedje van rozenblaadjes in zo'n ovaal doosje van de Xenos. Onze oudste twee meiden mogen het doosje eerst versieren met vlindertjes, zodat ze misschien toch op een of andere manier beseffen dat er echt geen babietje meer in mama's buik groeit.
    Dit "kindje" begraven we op een mooi plekje in onze tuin tussen de rozen- en vlinderstruik. Op het "grafje" komt een mooie platte hartvormige steen te liggen en een vlindersteker.
     
  3. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    voortaan zal ik met andere ogen naar dit doosje kijken als ik ze in het vak neerzet
    wat een mooi idee

    xenos medewerkster

    daarnaast iedereen een dikke knuffel
     
  4. mirell

    mirell VIP lid

    17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    heel mooi.....pfff stil van
     
  5. Tinkerbell81

    Tinkerbell81 Fanatiek lid

    20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    Veel mooie ideeen...wel heftig allemaal, zeker als je ooknog eens niet thuis bent en op je werk zit terwijl dit gebeurd....pfff...vraag me af hoe trek je dat als je van het toilet afkomt, neem aan dat jullie je dan wel ziek gemeld hebben, ik zou dan echt niet meer kunnen werken :S
     

Deel Deze Pagina