Mijn eigen lijf zo vreselijk zat! Kan er werkelijk om kotsen.

Discussie in 'Miskraam' gestart door Daisybunk1, 22 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    ik ben mijn eigen lijf zo zat dat ik er van moet kotsen. Echt mensen om me heen raken heel eenvoudig zwanger en blijven dat dan ook. En ik ben er gewoon om ze te feliciteren maar het doet zoveel pijn dat ik daarna op de wc aan het huilen en overgeven ben. Zo kwaad en gefrustreerd dat ik ben.

Wie herkend dit en ook de lichamelijke klachten zoals overgeven en buikpijn.:(

2. Berretje27

Berretje27 Fanatiek lid

30 nov 2009
    1.769
    0
    0
    Sales
    ZuidHolland
    Jeetje meis!! Veel sterkte!
    Ik heb dit zelf niet zo gehad.. Wel dat ik elke maand weer baalde en nu is het weer afwachten of het goed gaat..
    Jij wel vaak miskraam gehad... Bijna elke maand?? Had je dan zo vroeg al een positievetest??
    Heel veel sterkte en probeer niet van je lichaam te walgen want dat gaat in je koppie zitten en werkt alleen maar averechts...
    Of praat er eens over met een psycholoog...
    Sterkte!

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het steeds meer.
    Boosheid en gebrek aan vertrouwen.

Maar ook ineens patiënt zijn, terwijl je van tevoren had gedacht dat zwanger zijn vooral leuk en genieten is.

4. Ik herken het ook, helaas... Ik hoop dat het ons allemaal ook heel snel gegund is!!!

5. Heb je trouwens wel onderzoeken gehad?? Zoveel miskramen..:(

6. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Ook ik herken het hoor! Zeker na herhaalde miskramen. Bedenk dat je ook bang, boos en gefrustreerd mag zijn!
    Ik ben sinds kort naar een medisch psycholoog gestapt en ik moet zeggen de eerste afspraak beviel mij in ieder geval heel goed.

Heel veel sterkte!

7. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ik heb inmiddels 5 miskramen gehad, zwanger worden kan alleen dmv ziekenhuis omdat mijn man onvruchtbaar is en ik Hashimoto heb.

Op zich ben ik zo zwanger, maar het is nog nooit blijven zitten.
    Nu hebben ze ontdekt dat die hashimoto ws de oorzaak van mijn miskramen is.

Ik sta nu streng onder controle en hoop dat ik nu zwanger mag blijven en eindelijk een kindje mag krijgen.

Zwangere vrouwen moet ik van slikken, maar dan zet ik het van me af, wil namelijk naast de kinderwens nog wel een leven hebben..

Ben inmiddels zover dat ik na deze zwangerschap (en ik hoop met heel mijn hart en ziel dat het deze keer mag lukken) helemaal klaar ermee ben!

Deel Deze Pagina