wat doe je met je andere kinderen als je bevalling ineens begint?

Discussie in 'De bevalling' gestart door sunshineS1976, 21 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxessiexx

xxessiexx Actief lid

2 jun 2010
    427
    12
    18

Dat lijkt me echt heerlijk! Dat je gewoon stilletjes s'nachts kan bevallen haha. Was je niet bang dat je kinderen wakker zouden worden?
    En hoe gingen je bevallingen verder?
    Ik hoop stiekem ook dat het s'nachts begint en dat de andere 2 kinderen lekker doorslapen lijkt me echt heerlijk :D

2. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Hier stonden mijn ouders paraat. Moeder werkt partime, vader fulltime. Maar moeder zou gewoon werk afzeggen als dit nodig was. Uiteindelijk begon de bevalling in de nacht van vrijdag op zaterdag ochtend en heeft mijn moeder onze dochter zaterdagochtend opgehaald en hoefde ze haar werk niet af te zeggen.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Wij hadden mn schoonouders paraat omdat die een straat achter ons woonden. Helaas toen het begon snachts (00.45)was dochter wakker en schoonouders net onderweg naar huis van een verjaardag en zouden ze er door skecht weer een uur over doen. We hebben toen mn schoonzus haar bed uit gebeld en die is naar het huis van mn schoonouders gegaan en daar heeft mn man mn dochter heen gebracht.

hoe we het deze keer gaan doen weet ik nog niet omdat we verhuisd zijn en nu wat verder weg wonen. Denk ook gewoon mn schoonouders en vrienden die vlakbij wonen.

Deel Deze Pagina