Een linkje van Pinterest van wat ik wil met mijn jurk. DIY voor ons huisje / if u look closely in the back of the frame is the bottom part of the dress
De jurken hangen allebei in een hoes in de kledingkast. Korte sluier hangt er ook bij en de lange sluier hangt over het bedje van de baby.
Hij past niet meer. Door de pco ben ik veel aangekomen. Maar over vijf kg past hij weer. En dan ga ik hem korter maken, zodat ik hem aankan als cocktailjurk. Had stieken gehoopt dat dat nu al kon, maar helaas. Het komende feestje nog een ander jurkje aan.
mijn 'lijfje' vind ik te druk om er een cocktailjurk van te maken... ik ga eens kijken voor een mooie lijst.. en anders een paspop
Ik heb er een jurkje van laten maken voor Elin haar eerste verjaardag. De rest is in de prullenbak beland ( ook alleen maar omdat ik hem niet mooi vond hoor,anders had ik hem denk mooi in mijn slaapkamer ofzo op standaard gezet )
die van mij hangt (hoop ik) bij mn ouders, heb er zelf geen plek voor. In die lijst is wel heel gaaf! dat moet nog wel lukken denk ik
wow wat een mooie meid kaatje! als ik straks een dochter krijg... hihi en pricil, dit is ook een gaaf idee!
Ik heb nog een aftershoot (Trash the dress) gedaan in mn jurk waarbij hij vies mocht worden..na de shoot ben ik met jurk en al onder de douche gaan staan en hij is weer schoon.. dus vond ik het zonde om hem weg te gooien en hangt ie nu in een zak in de kast. Om mn eigen jurk geef ik niet zo veel (heb de foto's) maar wat ik met het jurkje van mijn dochtertje moet doen weet ik nog niet, denk dat ik die wel in ga lijsten ofzo aanvulling: voor mijn tante heb ik als fotograaf haar album gemaakt en het bolerootje wat je aanhad die dag is verwerkt op de cover van het album.. ze heeft haar jurk verkocht.. maar wilde toch een aandenken..
hangt op zolder... weet niet zo goed wat ik ermee wil! in een lijst vind ik zelf persoonlijk niet echt heel mooi... paspop ook niet. doopjurkje vind ik wel heel gaaf. Maar vond het wel prijzig om te laten maken. Hemeltje voor boven de wieg vind ik ook super!
Ik ben al weer ruim 5 jaar getrouwd maar mijn jurk wordt nog regelmatig gedragen Ik ben toentertijd in Middeleeuwse stijl getrouwd en hij wordt regelmatig gedragen als ik naar de Elf Fantasy Fair ga ofzo Waarschijnlijk komend jaar niet meer want dan is hij veel te groot (ben druk met afvallen)
Verkocht, zou niet anders weten wat ik ermee moet... Sowieso was ik ruim 40 kilo zwaarder destijds dus hij was me veel te ruim geworden
wow tummetje, leuk zo'n shoot! en ook leuk van bolerootje... takhen; kijk dat is nog eens handig mamapeetje; ik kan het niet over mijn hart verkrijgen hem te verkopen...
Mijn trouwjapon staat op de paspop naast mijn bed. Ik kijk er elke dag naar en vind hem nog supermooi. Vond het gewoon jammer om hem in een doos te stoppen
hij hangt nog in de zak... wou hem op een paspop gaan hangen... maar denk dat ik hem maar ga verkopen..