oma is een fles vergeten!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lisabeth, 10 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    Hoihoi,

even een ego-stukje om m'n frustratie van me af te schrijven hoor.
    Mijn ouders passen 1 dag in de week op mijn ventje, en hij krijgt na z'n boterham van half 1 nog altijd een fles om aan te vullen zeg maar, zijn ze dat toch gewoon vergeten te geven vandaag! En ik vroeg nog toen ik hem ging halen; en hoe heeft íe gegeten? Zijn boterham? Zijn fles? ja alles goed, fles helemaal op! Kom ik thuis, is zijn fles nog schoon en droog, zijn voedingstoren gevuld. Grrr, nou is ze 66 maar toch nog niet dement?! En ik vroeg er nog naar, zegt ze doodleuk dat 'ie heel zijn fles opheeft, ja, welke fles dan????
    Ik word hier even boos zodat ik het niet aan mijn ouders laat merken he, ze doen het natuurlijk niet expres maar toch.
    zo, bedankt voor het luisteren ;)

2. Kletskous

Kletskous Niet meer actief

Tja kan me wel voorstellen hoe je je op dat moment voelde. Maar zo zie je ook dat hij die fles dus eigenlijk helemaal niet meer nodig heeft. Hij heeft het toch goed gedaan op alleen die boterham.
    Mijn zoontje van 7.5 maand krijgt nog maar 1 fles. En die is savonds om 19.00 uur.

3. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Hopelijk heeft hij wel iets anders te drinken gehad dan..

4. Kletskous

gaat het nu over mijn zoontje of is dit een reactie op haar zoontje?:)

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dat is wel raar hoor, vooral omdat het nog zo duidelijk gezegd wordt, fles helemaal op.... Heeft hij verder geen flessen die ze gegeven kunnen hebben? Of dat hij gewone melk gehad heeft ofzo op de één of andere manier?

Ik zou het zelf eigenlijk niet meer goed vertrouwen en even uit gaan vissen of ze écht denkt? de fles gegeven te hebben...

6. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    @kletskous, ja zoveel is 'ie niet tekort gekomen idd, maar baal er gewoon van dat ze er dan om liegen. Mijn man zegt dat ze zich waarschijnlijk vergist hebben, maar als ik vraag hoe hij zijn fles heeft gedronken en oma zegt doodleuk dat hij 'm helemaal opheeft...tja.
    Ik heb ze wel even gebeld en ze zei dat ik de volgende keer maar weer een briefje moet meegeven met zijn voedingsschema...

7. Lisabeth

Lisabeth Bekend lid

15 jul 2008
    564
    0
    0
    @athina, ja ik belde ze dus om er nog een keer naar te vragen en toen kwam er uiteindelijk uit dat ze het vergeten waren.

8. Kletskous

Ja gelijk heb je. This niet zo netjes dat ze zeggen dat ze wel een fles heeft gegeven maar dat dan vervolgens niet heeft gedaan. Maar je weet wel dat je het dus nog een keer kan proberen om geen fles te geven na zijn boterham. Weer een fles minder. in plaats daarvan kan je dus water geven of diksap uit een fles of tuitbeker of gewone beker.

Je moeder is het vergeten. tja kan gebeuren. Maar hij heeft er iig niet onder geleden.

9. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    op haar zoontje, ik neem aan dat jij hem jouw zoontje wel drinken geeft;)

10. Kletskous

nee, die krijgt nooit wat van mij. hahahahahaha.

11. appelthee

appelthee Niet meer actief

ohhh meid, ik weet hoe je je voelt..
    mijn pap moest een keer oppassen, en toen was onze zoon nog geen 9 maanden...
    dus ik kom daar om 21.00 zit mijn vriend daar in de woonkamer was ook net klaar..
    zit hij nog aan zijn fles die die normaal om 19.00 uur krijgt
    hij had dus geen bammetje gehad, want mijn pap meende dat hij wel zelf kon eten :( .. wat hij toen nog niet met zijn bammetje deed.. hij had dus om 18 uur zijn warm eten gekregen wat hij normaal om 16.30 krijgt... en dan die fles..
    ik heb me er ook echt klote om gevoeld en had zoiets van jeetjeman je hebt zelf 4 kids groot gebracht .. maar wetend dat hij niets te kort is gekomen, aan liefde geen gebrek..
    en de keer erna heb ik netjes een lijstje gemaakt ( had ik toen ook maar keek hij niet op )
    en heb duidelijk tegen hem gezegd dit is zijn schema graag een beetje aan houden als het kan :D ....
    nu kan ik er wel mee lachen....

12. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Hmm, dat je ouders het flesje vergeten zijn, nou goed dat kan wel een keer gebeuren. Maar dat ze er om gaan liegen ?!?!?! Dat vind ik eigenlijk nog veel erger. Los van het feit dat ze liegen kunnen ze toch ook wel begrijpen dat je er achter gaat komen wanneer je het schone flesje en de melkpoeder ziet? Denken ze nou echt dat je dom bent of zo? Het zou bij mij wel het vertrouwen in hen schaden hoor.....heel vervelend.....

13. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Een handige tip:

Ik heb een kei leuk oppasboek, daar schrijf ik in wat ze wanneer eet en drinkt en wanneer ze slaapt. En degene die oppast schrijft wat ze die dag gedaan hebben en mijn moeder schrijft altijd wat ze wel of niet op heeft. Kei handig en blijf ik goed op de hoogte (en leuk voor later).

14. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Dat is hier vandaag ook gebeurd, maar hier was het papa die de middag-fles was vergeten. Mijn moederintuïtie is echt feilloos, want ik had het meteen door.

Ik kwam thuis uit mijn werk, en mijn vriend riep dat ons zoontje wel 3 boterhammen had gegeten. Normaal eet hij er 2. Vervolgens ga ik hem om 18.30 een fles geven, en die werd me toch snel naar binnen geklokt! Alsof hij helemaal uitgehongerd was. Dus dan gaan bij mij de radertjes draaien....schat, heb je hem wel zijn middagfles gegeven...? Nee dus, vergeten... Ik was boos! :x
    Maar goed, in plaats daarvan dus een boterham gegeten, en nu ligt hij lekker te pitten, dus het zal wel goed zijn.
    (Verder zorgt zijn vader trouwens perfect voor hem hoor...hij was het gewoon vergeten)

15. Sisa

Sisa VIP lid

13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Ja, dat gebeurt inderdaad....weleens....ook hier! Mijn schoonmoeder past sinds 2 maanden 2 dagen per week op ipv 1, mijn eigen moeder is met haar fiets gevallen en kan dus even niet dus zij vangt die dag op. Kom ik er afgelopen zondag achter dat ze haar altijd eerst een boterham geeft en dan pas fruit. Maar dat fruit gaat dan meestal maar voor de helft op, ja gek he, dan heeft ze geen honger meer!!:x Ik vind fruit belangrijker dan een hele boterham, Charlotte is al een slechte eter, weegt maar krap 7100gr dus ze moet wel genoeg vitamines binnen krijgen... En daar kom je dan per toeval achter, omdat ik per toeval een uur eerder dan gepland bij hun aan kwam..... zegt ze ook nog: dat doe ik altijd al zo hoor! En dan maar rustig blijven en even rústig zeggen dat je het écht andersom wilt!

16. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Het kan altijd een keer gebeuren natuurlijk dat de fles door een oma of wie dan ook vergeten wordt, maar zeg dat dan gewoon eerlijk lijkt me. Het gaat er niet eens om het feit dat hij een flesje minder heeft gehad maar het gene erom heen, zeggen dat ze het wel gegeven heeft maar dat blijkt dus niet zo te zijn.
    Zou ze al echt zo dement zijn dan...? :( Ik kan me je frustratie heel goed voorstellen hoor!

17. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    nou.. het is tenminste niet gevaarlijk..

mijn meisje was bij schoonmama en ik trof haar in een bedje aan die gewoon normaal was opgemaakt (dus niet kort) en met een trappelzak maat 110! ik was pisnijdig, levensgevaarlijk.. ze is 4mnd en ik moet er niet aan denken wat er was gebeurt als ze onder de dekens was gekomen!

Deel Deze Pagina